تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 10330

معرفی چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸ تلویزیون

معرفی چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸ تلویزیون

معرفی چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸ تلویزیون تلویزیونی‌ها “چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸” را با حضور اهالی رسانه و مسئولان، معرفی می‌کنند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش ابوالفضل شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که همچون سال گذشته برنامه‌های ویژه معرفی چهره‌های مردمی سال در برنامه “فرمول یک” دنبال می‌شود و همزمان با میلاد حضرت علی(ع) ۱۷ اسفندماه روی آنتن خواهد رفت.
البته وی از احتمال ویژه‌برنامه‌ای در ایام نوروز سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: احتمال دارد شرایط فراهم شد “فرمول یک” را هر شب در ایام نوروز سال ۱۳۹۹ داشته باشیم.
روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه قرار است با حضور مدیران سازمان صداوسیما،‌ رییس حوزه هنری، امام جمعه موقت تهران، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، رییس حوزه هنری و رئیس شورای شهر تهران، داوران این دوره و اهالی رسانه، «چهره های مردمی سال ۱۳۹۸» معرفی شوند؛ شخصیت‌هایی که میهمان برنامه تحویل سال “علی ضیا” خواهند بود.
این طرح نتیجه حرکتی بدیع در برنامه “فرمول یک” با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء بود که سال گذشته ..

معرفی چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸ تلویزیون

تلویزیونی‌ها "چهره‌های مردمی سال ۱۳۹۸" را با حضور اهالی رسانه و مسئولان، معرفی می‌کنند.

معرفی چهره‌های مردمی سال 1398 تلویزیون – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش ابوالفضل شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که همچون سال گذشته برنامه‌های ویژه معرفی چهره‌های مردمی سال در برنامه "فرمول یک" دنبال می‌شود و همزمان با میلاد حضرت علی(ع) ۱۷ اسفندماه روی آنتن خواهد رفت.

البته وی از احتمال ویژه‌برنامه‌ای در ایام نوروز سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: احتمال دارد شرایط فراهم شد "فرمول یک" را هر شب در ایام نوروز سال ۱۳۹۹ داشته باشیم.

روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه قرار است با حضور مدیران سازمان صداوسیما،‌ رییس حوزه هنری، امام جمعه موقت تهران، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، رییس حوزه هنری و رئیس شورای شهر تهران، داوران این دوره و اهالی رسانه، «چهره های مردمی سال ۱۳۹۸» معرفی شوند؛ شخصیت‌هایی که میهمان برنامه تحویل سال "علی ضیا" خواهند بود.

این طرح نتیجه حرکتی بدیع در برنامه "فرمول یک" با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء بود که سال گذشته چهره‌هایی از میان مردم را که الگو و مظهر خدمات اجتماعی‌اند به عنوان چهره های مردمی معرفی کرد و آنها ابتدا توسط هیات داوران و سپس توسط مردم انتخاب شدند و به عنوان میهمان به برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ آمدند.

حضور هادی حجازی‌فر در سه سریال تلویزیونی/ جای قوم‌ها و زبان‌های مختلف در صداوسیما خالیسترابطه"قره العین" با جریان بابیه/ چرا بر ساخت مستندهای تاریخی در تلویزیون نظارت نمی‌شود؟پژمان جمشیدی از "خط فرضی" سینما تا "زیر خاکی" تلویزیون/ راه نجات کمدی، فیلمنامه است

در این رأی‌گیری که ۷ میلیون نفر در آن مشارکت کردند نرگس کلباسی با ۹۳۰ هزار و ۸۱۸ رای رتبه نخست را از آن خود کرد، یوسف اصلانی با ۸۶۹ هزار و ۹۰۱ رأی و لعبت گرانمایه با ۸۲۹ هزار و ۳۴ رای نیز دو چهره پیشتاز بعدی این نظرسنجی مردمی‌بودند.

"چهره های مردمی سال ۱۳۹۸" طی مراسمی با حضور معاون سیما، مدیر شبکه یک، امام جمعه موقت تهران، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، رییس حوزه هنری و رئیس شورای شهر تهران شنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شقایق معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.