تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 69978

معرفی بهترین خردکن‌ های موجود در بازار ۲۰۲۱

معرفی بهترین خردکن‌ های موجود در بازار ۲۰۲۱

یکی از اصلی ترین مراحل اشپزی، خرد کردن انواع مواد غذایی برای تهیه غذاهای مختلف است. شما ممکن است در طول روز چندین بار به خرد کردن موادی مثل پیاز، سیب زمینی، سبزیجات و… نیاز داشته باشید. انجام این کارها با چاقو هم خطرناک است و هم زمان زیادی را هدر می دهد. به همین …

یکی از اصلی ترین مراحل اشپزی، خرد کردن انواع مواد غذایی برای تهیه غذاهای مختلف است. شما ممکن است در طول روز چندین بار به خرد کردن موادی مثل پیاز، سیب زمینی، سبزیجات و… نیاز داشته باشید. انجام این کارها با چاقو هم خطرناک است و هم زمان زیادی را هدر می دهد. به همین دلیل استفاده از یک دستگاه خردکن می تواند انتخابی هوشمندانه برای آشپزهای حرفه ای باشد!

خردکن یک دستگاه کاربردی و مفید بوده و می تواند به انجام بهتر و سریع تر بسیاری از کارها کمک کند. همچنین لذت آشپزی با استفاده از این دستگاه بیشتر خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد به فکر خرید دستگاه خردکن می افتند. در این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی درخصوص خرید خردکن عنوان کرده و شما را با برخی از بهترین خردکن های موجود در بازار آشنا کنیم.

خردکن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خردکن دستگاهی است که مواد غذایی مختلف را در ابعاد و اندازه های گوناگون برش می دهد. وجود این وسیله باعث می شود که شما به استفاده از چاقو نیازی نداشته باشید و از خطرات برش مواد غذایی با چاقو در امان بمانید. همچنین این وسیله به انجام سریع تر کارها هم کمک می کند.

در واقع می توان گفت خردکن یک ابزار مفید برای اشپزخانه بوده و مانند یک دستیار در کنار شما خواهد بود.

از مهم ترین کاربردهای خردکن می توان خرد کردن سبزیجات، خردکردن گوشت و… و همپنین تهیه انواع سالاد و غذاهای مختلف اشاره کرد.

نکات مهم در خرید دستگاه خردکن

در زمان خرید دستگاه خردکن و غذاساز باید دقت زیادی به خرج دهید تا یک دستگاه با کیفیت و با دوام خریداری کنید. برخی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید این دستگاه به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  1. توجه به قدرت و توان موتور:

هرچقدر که یک دستگاه برقی از قدرت و توان بالاتری برخوردار باشد، عملکرد بهتری هم خواهد داشت. همچنین قدرت دستگاه رابطه مستقیمی با سرعت آن دارد؛ یعنی هرچقدر که قدرت بیشتر باشد، مدت زمان کمتری برای خرد کردن مواد غذایی نیاز خواهد بود. توان خردکن های موجود در بازار چیزی بین ۱۵۰ تا ۱۰۰۰ وات است.

  1. امکان تنظیم سرعت دستگاه:

در صورتی که بخواهید میزان خرد شدن غذا را کنترل کنید، حتما باید دستگاهی خریداری نمایید که از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار باشد. قابلیت تنظیم سرعت باعث می شود که شما بتوانید مواد غذایی مختلف را در ابعادی که می خواهید خرد کنید.

  1. توجه به جنس تیغه ها:

جنس تیغه های خردکن باید به گونه ای باشد که در استفاده طولانی مدت و در تماس با مواد غذایی مختلف دچار اسیب نشوند. این تیغه ها باید از ضخامت کافی برخوردار باشند تا در صورت خرد کردن مواد غذایی سفت نشکنند. همچنین  جنس تیغه ها باید از فولاد یا استیل ضد زنگ ساخته شده باشد تا روی کیفیت مواد غذایی تاثیری نداشته باشند. جالب است بدانید در ساخت برخی از تیغه ها از نوعی آلیاژ خاص استفاده شده و در صورت قرار دادن آن ها در فریزر، تیزتر خواهند شد.

  1. توجه به تعداد تیغه ها:

اینکه یک دستگاه از چندین تیغه مختلف برخوردار باشد باعث می شود که شما بتوانید مواد غذایی مختلف را در ابعاد و اشکال گوناگون خرد کنید. همچنین در این صورت یک تیغه به صورت مداوم استفاده نمی شود و به این ترتیب طول عمر دستگاه هم افزایش خواهد یافت.

  1. وجود قفل ایمنی در دستگاه:

در صورتی که دستگاه خردکن شما از قفل ایمنی برخوردار باشد، اگر قطعات را به درستی در جای خود قرار ندهید دستگاه روشن نخواهد شد. به این ترتیب از بسیاری خطرات چه برای دستگاه و چه برای افراد جلوگیری می شود.

  1. توجه به ابعاد خردکن:

اگر در طول روز چندین بار با دستگاه خردکن کار می کنید، پس حتما باید ابعاد  و وزن این دستگاه به گونه ای باشد که به راحتی بتوانید آن را جابجا نمایید. البته شما باید برای انتخاب ابعاد خردکن به تعداد اعضای خانواده خود هم توجه داشته و متناسب با آن انتخاب نمایید.

  1. توجه به جنس کاسه خردکن:

جنس کاسه خردکن ممکن است به صورت پلاستیکی، فلزی یا شیشه ای باشد. اکثر افراد ترجیح می دهند دستگاهی انتخاب کنند که از کاسه شیشه ای برخوردار باشد تا بتوانند محتویات داخل آن را ببینند. اما کاسه های شیشه ای قدری وزن دستگاه را افزایش می دهند و  احتمال شکستن آن ها هم زیاد است. کاسه های پلاستیکی هم حتما باید از مواد پلاستیکی فاقد BPA ساخته شده باشند تا اسیبی به سلامتی انسان وارد نکنند.

معرفی بهترین خردکن‌ های موجود در بازار ۲۰۲۱

بهترین خردکن های موجود در بازار ۲۰۲۱

برخی از بهترین و پرفروش ترین خردکن های موجود در بازار عبارتند از:

  • خردکن بوش
  • خردکن مولینکس
  • خردکن فیلیپس
  • خردکن فلر
  • خردکن گوسونیک
  • خردکن کنوود
  • خردکن همیلتون
  • خردکن بایترون
  • خردکن پارس خزر
  • و…

خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو

خرید لوازم خانگی برقی به صورت آنلاین همواره یکی از چالش هایی است که افراد با ان روبرو هستند. چرا که نمی توان به راحتی به هر فروشنده ای اطمینان کرد. اما یکی از بهترین و مطمئن ترین راه هایی که شما می توانید برای خرید اینگونه وسایل امتحان کنید، خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو می باشد.

فروشندگان نوبشو کاملا قابل اعتماد هستند و لوازم برقی با کیفیتی را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت به این وب سایت مراجعه کرده و نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

نوبشو موتور جستجوی کالا

بدون شک برای شما هم پیش آمده که به دنبال محصولات خاصی باشید، اما نتوانید تمام این محصولات را در یک وب سایت پیدا کنید. یا اینکه در خصوص محصولات مورد نظر خود اطلاعات کافی پیدا نکنید. در چنین شرایطی فقط کافیست به نوبشو موتور جستجوی کالا مراجعه نمایید.

در وب سایت نوبشو لیست کاملی از محصولات مختلف (بیشتر از چهار میلیون محصول) وجود دارد و شما می توانید بعد از آشنایی با مشخصات هر محصول و مقایسه آن ها با یکدیگر، خرید خود را از فروشندگان معتبر این سایت انجام دهید. ضمن اینکه می توانید از کیفیت هر محصول و مناسب بودن قیمت آن هم مطمئن باشید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.