تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر : 589278

مصارف انواع سبد های صنعتی (سبد لبنیات – سبد کشتارگاهی)

مصارف انواع سبد های صنعتی (سبد لبنیات – سبد کشتارگاهی)

حتما تا بحال استفاده از سبد صنعتی و سبد پلاستیکی را بارها مشاهده کرده‌اید؛ این سبدها کاربردهای بسیار متعددی دارند و دارای رنگ‌های گوناگون هستند و در موارد مختلفی استفاده می شوند. سبد صنعتی پلاستیکی به دلیل اینکه وزن کمی دارند در جابجایی و حمل و نقل، منجر به راحتی خواهند شد. یکی از آسان

حتما تا بحال استفاده از سبد صنعتی و سبد پلاستیکی را بارها مشاهده کرده‌اید؛ این سبدها کاربردهای بسیار متعددی دارند و دارای رنگ‌های گوناگون هستند و در موارد مختلفی استفاده می شوند.

سبد صنعتی پلاستیکی به دلیل اینکه وزن کمی دارند در جابجایی و حمل و نقل، منجر به راحتی خواهند شد. یکی از آسان ترین مواردی که کمک می کند تا میوه ها، لبنیات و… به صورت روزانه توزیع شوند، استفاده از سبد صنعتی پلاستیکی می باشد که دارای اندازه های متنوعی هستند.

ایده سبدهای پلاستیکی نخستین بار از کشور آلمان عملی شد و به تدریج به دلیل مزیت های متعددی که سبدها داشتند در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

یکی از مزیت های اصلی که در خصوص سبد پلاستیکی و سبد صنعتی وجود دارد و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت کاهش استفاده از چوب می باشد و در نهایت کمک فراوانی به حفظ محیط زیست خواهد کرد. این سبد های صنعتی و پلاستیکی بعد از استفاده قابلیت بازیافت دارند و مجدداً وارد چرخه تولید خواهند شد. سبدهای پلاستیکی و سبد صنعتی با نام های متعددی نیز شناخته می شوند و به عنوان سبد کشتارگاهی و سبد لبنیات نیز استفاده می گردند.

موارد مصرف سبد صنعتی و سبد پلاستیکی

سبد صنعتی و سبد پلاستیکی در بخش های مختلفی نظیر کشاورزی، دامداری و… استفاده می شوند و موارد زیر جزء کاربردهای اصلی این سبد ها هستند:

  • به منظور جابجایی و حمل انواع محصولات کشاورزی نظیر سبزیجات و میوه
  • به منظور انتقال انواع لبنیات و فرآورده های دامی خام و آماده مصرف
  • برای جابجایی آبزیان و ماکیان همانند مرغ کشتار، ماهی، مرغ زنده و…
  • ارسال محصولات فلزی کوچک مثل میخ
  • جابجایی محصولات تولیدی صنعتی در اندازه های کوچک
  • و….

انتخاب سبد پلاستیکی مناسب

یکی از موارد مهمی که در سازماندهی آشپزخانه های بزرگ، انبارهای فصلی و… نقش بسیار مهمی داشته است سبدهای صنعتی و پلاستیکی هستند. قبل از اینکه بخواهید برای خرید سبد صنعتی و سبد پلاستیکی اقدام کنید حتماً باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

قرار است در سبد صنعتی و پلاستیکی چه چیزی ذخیره کنید؟ برای اینکه بتوانید بهترین سبد صنعتی پلاستیکی را خریداری کنید حتماً باید به میزان کالا و نوع آن توجه نمایید. مثلاً اگر که قرار است شما برای موارد کشتارگاهی از سبد صنعتی استفاده کنید قطعاً باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و مقاومت بالایی نیز از خود نشان بدهد که در حین حمل دچار آسیب و شکستگی نشود. معمولاً برای ساخت سبد لبنیات و کشتارگاهی از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده میشود.

سبد شفاف یا رنگی؟ سبد صنعتی پلاستیکی دارای رنگ های متعددی می‌باشد و گاهی بر اساس دسته بندی های مختلف و انواع وسایل ذخیره شده نیاز به انتخاب رنگ‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً در برخی از انبارها برای اینکه محصولات ذخیره شده کاملاً مشخص باشد سبد شفاف را انتخاب میکنند.

توجه به دستگیره های سبد: یکی از مواردی که ممکن است از دید خریداران سبد صنعتی یا سبد پلاستیکی مخفی بماند توجه به دستگیره‌های سبد است. البته اگر سبدی انتخاب کنید که از این ویژگی به خوبی برخوردار نباشد ممکن است در زمان جابجایی منجر به بروز مشکلاتی شود. سبد صنعتی که دستگیره های مستحکمی دارند بسیار حائز اهمیت می باشد.

میزان مقاومت سبد: زمانی که سبد صنعتی را در دست میگیرید باید به این نکته توجه کنید که با اضافه کردن محصولات و کالاهای مختلف درون سبد قطعاً تبدیل به جعبه های سنگین خواهد شد. در ساخت سبد صنعتی معمولاً از مواد باکیفیت استفاده می شود تا در زمان جابجایی محصولات مختلف مشکلی ایجاد نشود و در نهایت نسبت به سبدهای پلاستیکی از قیمت بیشتری هم برخوردارند.

سبد صنعتی حمل ماهی و کشتارگاهی

برای جابجایی و حمل محصولاتی مثل مرغ کشتار روز، ماهی، میگو و…. از جعبه یا باکس استفاده میشود. این جعبه ها گزینه مناسبی برای مصرف در سردخانه ها به شمار می رود و در هوای سرد ماندگاری بالا و مقاومت بسیار خوبی دارند. البته سبدهای پلاستیکی در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای وسیعی دارند و به دلیل دارا بودن قابلیت بازیافت و مناسب بودن آنها برای محیط زیست امروزه با استقبال زیادی روبرو شده اند.

قیمت سبد صنعتی و سبد پلاستیکی

علاوه بر آنچه که گفته شد یکی از موارد مهمی که در انتخاب سبد صنعتی و سبد پلاستیکی نقش بسیار مهمی داشته، قیمت آن هاست. قیمت سبدها بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود و گاهی خریداران با توجه به نیاز و شرایطش آن به صورت سفارشی این سبدها را خریداری می‌کنند و تولید کننده فرآیند تولید سبد صنعتی پلاستیکی را با توجه به نظر خریدار انجام میدهد. در نهایت ممکن است سبد صنعتی و سبد پلاستیکی منحصر به فردی در انواع مختلفی را در بازار مشاهده کنید.

برخی از این سبدهای صنعتی پلاستیکی به صورت ساده تولید می شوند و به همین جهت از لحاظ ساختار تفاوت هایی با هم دارند و این کار موجب می‌شود تا در بازار با قیمت های مختلفی نیز عرضه شوند. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سبد صنعتی و سبد پلاستیک استفاده از مواد اولیه می باشد.

در صورتی که در ساخت و تولید آنها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد قطعاً قیمت بیشتری خواهند داشت و همچنین اندازه این سبد ها و عوامل دیگری مثل تعبیه درب برای سبد ها و… در تعیین قیمت سبد نقش مهمی دارند.

معرفی الوند پلاستیک

یکی از بهترین تولیدکنندگانی که در حوزه تولید انواع سبد پلاستیکی و سبد صنعتی مشغول به فعالیت است، الوند پلاستیک می باشد.

این مجموعه در سال های گذشته فعالیت خود را با تولید اسباب بازی و محصولات خانگی آغاز نمود و توانست سال‌های بعد به گسترش دامنه کاری خود بیانجامد و از دستگاه های جدیدتر و تکنولوژی های به روز استفاده کند و تا به امروز خوشبختانه در حوزه تولید محصولات پلاستیکی موفق بوده و شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید انواع جعبه های کشاورزی، لبنیاتی، صنعتی و پروتئینی از الوند پلاستیک استفاده کنید.

محصولات تولید شده توسط الوند پلاستیک علاوه بر اینکه دارای کیفیت عالی هستند و از آخرین استانداردهای جهانی بهره‌مند بوده اند بلکه در اندازه های متنوع در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند و از همه مهمتر شما میتوانید برای خرید آن ها با بهترین قیمت ها اقدام کنید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.