تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 66040

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شد

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شد

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شد اطلاعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. گلکسی اف ۲۳ نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل توج..

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شد

اطلاعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. گلکسی اف ۲۳ نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل توجهی کرده است.

سال گذشته سامسونگ گوشی گلکسی F22 را به عنوان نسخه‌ منطقه‌ای گلکسی M22 در برخی کشورها عرضه کرد و حالا نیز گویا همین اتفاق می‌خواهد برای نسل جدید سری M تکرار شود. اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ به یک گوشی جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-E236 اشاره دارند که باید گلکسی F23 5G باشد. شماره مدل گلکسی F22 سامسونگ، SM-E225 بود.

سامسونگ گلکسی F23

با توجه به اطلاعات این بنچمارک می‌توان گفت که عضو جدید سری اف به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز شده است. نسل قبلی این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G80 بهره می‌برد و به همین خاطر استفاده از تراشه اسنپدراگون در اف ۲۳ را می‌توان یک پیشرفت قابل توجه به حساب آورد.

این گوشی همچنین از ۶ گیگ رم بهره می‌برد و به اندروید ۱۲ مجهز شده است. با توجه به استراتژی سال گذشته سامسونگ، انتظار داریم که گلکسی F23 با نام گلکسی M23 در برخی بازار‌ها عرضه شود. تنها تفاوت بین نسل گذشته این دو گوشی مربوط به ظرفیت باتری و سرعت شارژ آنها بود. هرگونه اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی‌ها را در گجت نیوز پوشش خواهیم داد.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.