تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۰۱
کد خبر : 609670

مدت زمان یادگیری زبان فرانسوی

مدت زمان یادگیری زبان فرانسوی

ممکن است گاهی اوقات هنگام یادگیری یک زبان جدید کمی احساس ناراحتی کنیم. منابع زیادی وجود دارد تا از آن ها برای یادگیری زبان فرانسوی استفاده کنیم و همانطور که در زبان فرانسه پیشرفت می کنیم، ممکن است از خود بپرسیم “چقدر طول می کشد تا زبان فرانسه را یاد بگیرید؟” در اینجا ما می

ممکن است گاهی اوقات هنگام یادگیری یک زبان جدید کمی احساس ناراحتی کنیم. منابع زیادی وجود دارد تا از آن ها برای یادگیری زبان فرانسوی استفاده کنیم و همانطور که در زبان فرانسه پیشرفت می کنیم، ممکن است از خود بپرسیم “چقدر طول می کشد تا زبان فرانسه را یاد بگیرید؟” در اینجا ما می خواهیم مدت زمان یادگیری زبان فرانسه را برای شما بیان کنیم.

مدت زمان یادگیری فرانسوی

طبق چارچوب مرجع مشترک اروپایی (CEFR)، می‌توانیم مدت زمان لازم برای یادگیری یک زبان را بر اساس سطح جدا کنیم:

سطح A1: بین 100 تا 150 ساعت طول می کشد تا شما به این سطح برسید. شما قادر خواهید بود با عبارات کوتاه با دیگران ارتباط برقرار کنید و کمی در مورد خود صحبت کنید.

سطح :A2 بین 180 تا 200 ساعت یادگیری سطح A2 را می آموزید. در اینجا می ‌توانید در موقعیت‌ های کاری، مدرسه با دیگران ارتباط برقرار کنید و در مورد خودتان به شیوه ‌ای عمیق و گویا صحبت کنید.

سطح B1: بین 350 تا 400 ساعت یادگیری نیاز است تا به این سطح برسید. در اینجا می ‌توانید در موقعیت‌ های زنده یا تجاری آشنا، با درک کلمات و عبارات نوشتاری و گفتاری با دیگران ارتباط برقرار کنید.

سطح :B2 بین 500 تا 600 ساعت تجربه یادگیری به سطح B2 خواهید رسید. در اینجا می توانید شغلی پیدا کنید که مستلزم صحبت کردن به زبان فرانسه است.

سطح C1: تنها بین 700 تا 800 ساعت یادگیری نیاز است تا به سطح C1 برسید. در این سطح، شما ممکن است بتوانید در اکثر مواقع با تسلط به زبان فرانسه ارتباط برقرار کنید.

سطح C2 : و در آخر بین 1000 تا 1200 ساعت یادگیری شما به سطح C2 می رسید. این سطح بر تسلط بر زبان متمرکز است و به شما امکان می دهد در موقعیت ها و زمینه های تحصیلی واقعاً خاص ارتباط برقرار کنید.

چقدر می توانید برای یادگیری زبان فرانسه وقت بگذارید؟

پاسخ به این سوال باید این باشد: تا جایی که می توانید زمان بدهید. مدیریت زمان برای حفظ کارایی فرآیند یادگیری ضروری است. در اینجا یک تخمین وجود دارد:

3-6 ماه: این برای افرادی است که به زبان ‌های مشابه انگلیسی صحبت می ‌کنند و هر روز ساعت ‌ها را صرف مطالعه می‌کنند (احتمالاً بیش از ۳ ساعت در روز)

1 سال: برای افرادی که یک ساعت در روز را صرف مطالعه کامل زبان فرانسه می کنند.

2-3 سال: برای افرادی که 15 دقیقه در روز مطالعه می کنند.

یادگیری زبان فرانسوی

به یاد داشته باشید که یادگیری یک زبان بیشتر در مورد لذت بردن از تجربه یادگیری آن است، این ساعت ها بیشتر مربوط به کلاس ها هستند، اما شما همچنین می توانید سهم خود را برای یادگیری سریعتر فرانسوی انجام دهید:

۱. با انگیزه بمانید.

انگیزه در یادگیری زبان کلیدی است. اگر از روشی که به زبان فرانسه نزدیک می ‌شوید احساس می‌ کنید خسته شده ‌اید، یک قدم به عقب بردارید و نحوه یادگیری خود را تغییر دهید.

۲. متفاوت یاد بگیرید.

جدای از کلاس های یادگیری زبان فرانسوی، منابع متعددی وجود دارد که می تواند تجربه شما را لذت بخش کند. از سریال ‌ها و فیلم‌ ها گرفته تا کتاب ‌ها، کمیک ‌ها و موسیقی، همه این ‌ها راه بسیار خوبی برای ادامه روند یادگیری شما هستند.

۳. اهداف یادگیری خود را ارزیابی کنید.

یادگیری سریع یک زبان جدید، تعیین اهداف برای آنچه می خواهید به دست آورید بسیار مهم است. بهتر است اول هدف تان را از یادگیری مشخص کنید و بعد در کلاس های یادگیری زبان فرانسه شرکت کنید.

۴. از یادگیری لذت ببرید.

هدف شما هر کجا که باشد، به یاد داشته باشید که یادگیری زبان بیشتر به معنای لذت بردن از یادگیری آن است. همانطور که پیشرفت می کنید، خواهید دید که از این فرآیند لذت می برید، ابزارهایی را جمع آوری می کنید که به شما کمک می کند ادامه دهید. روش های مختلف یادگیری کلیدی برای حفظ شما در مسیر خواهد بود. یادگیری یک زبان همیشه ادامه دارد پس شما همواره در حال مطالعه و یادگیری باشید.

آموزشگاه زبان موسسه دهخدا

آموزشگاه دهخدا یکی از بهترین موسسه های آموزشی برای یادگیری انواع بسیار زیادی از زبان ها به خصوص زبان فرانسوی است. موسسه زبان دهخدا تحت دپارتمان تخصصی زبان فرانسه یکی از پیشگامان آموزش زبان فرانسه است.

در کلاس های یادگیری زبان فرانسه، هر ۴ مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری،‌ گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند. کلاس های زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود تا زبان آموزان بتوانند بسته به شرایط‌شان در کلاس ها شرکت کنند. تمامی کلاس های یادگیری زبان فرانسه در دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی و با کمک اساتید باتجربه و با آخرین متدهای آموزشی برگزار می شوند.

موسسه دهخدا با برگزاری کلاس زبان فرانسه، زبان آموزان را آماده می کند تا در آزمون های بین المللی شرکت کنند و نمره قبولی را دریافت کنند. از ویژگی های برجسته این موسسه برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون TEF, TCF, TEFAQ, DELF, DALF است و حتی شما را برای مصاحبه سفارت نیز آماده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.