تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
کد خبر : 597502

مجازات رابطه نامشروع در خودرو

مجازات رابطه نامشروع در خودرو

امروزه، یکی از موضوعات مطرح و پرکاربرد در دادگاه‌ها، پرونده‌های مربوط به خیانت و رابطه نامشروع است. رابطه نامشروع به معنی رابطه‌ای بین دو نفر نامحرم است که خارج از حدود شرع و قانون با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌اند. در جامعه اسلامی ما که به محدودیت‌های خاص خود پایبند است، این موضوع همواره یکی از

امروزه، یکی از موضوعات مطرح و پرکاربرد در دادگاه‌ها، پرونده‌های مربوط به خیانت و رابطه نامشروع است. رابطه نامشروع به معنی رابطه‌ای بین دو نفر نامحرم است که خارج از حدود شرع و قانون با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌اند. در جامعه اسلامی ما که به محدودیت‌های خاص خود پایبند است، این موضوع همواره یکی از بحث‌های پرچالش بوده است.

رابطه نامشروع ممکن است در سه حالت زنای محصنه، زنای غیرمحصنه و تجاوز به عنف رخ دهد. زنای محصنه به رابطه جنسی یک فرد متاهل با شخص دیگری گفته می‌شود، در حالی که زنای غیرمحصنه به رابطه جنسی یک فرد نامتاهل با شخص دیگری اشاره دارد. تجاوز به عنف نیز به رابطه جنسی بدون رضایت و با اجبار و زور با یک فرد مرد یا زن اشاره دارد.

در صورت دستگیری زن و مردی که در حال انجام رابطه نامشروع در داخل خودرو هستند، خودروی آن‌ها به مدت دو هفته توقیف خواهد شد. همچنین، پلیس امنیت قضایی در خصوص این تخلفات صرفاً اتومبیل را به مدت دو هفته توقیف می‌کند ولی این امر برای هیچ کس سوءسابقه محسوب نمی‌شود. در صورت تکرار این اعمال یا انجام آن به عنوان جرم در منظر عمومی، زن و مرد به مقام قضایی جهت تعقیب قانونی معرفی می‌شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.