تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 586809

قیمت بهترین صندلی اداری چرخدار سال ۱۴۰۱

قیمت بهترین صندلی اداری چرخدار سال ۱۴۰۱

برای بسیاری از خریداران اطلاع از قیمت صندلی اداری چرخ دار اهمیت بسیاری دارد. همچنین خرید بهترین محصول نیز حائز اهمیت است. برای همین تصمیم گرفتیم تا لیستی از قیمت بهترین صندلی های سال 1401 تهیه کنیم تا از این طریق روند خرید مبلمان اداری را ساده تر کنیم. بررسی قیمت بهترین صندلی های چرخدار

برای بسیاری از خریداران اطلاع از قیمت صندلی اداری چرخ دار اهمیت بسیاری دارد. همچنین خرید بهترین محصول نیز حائز اهمیت است. برای همین تصمیم گرفتیم تا لیستی از قیمت بهترین صندلی های سال 1401 تهیه کنیم تا از این طریق روند خرید مبلمان اداری را ساده تر کنیم.

بررسی قیمت بهترین صندلی های چرخدار اداری

کیفیت و قیمت اصلی ترین فاکتورهای خرید هستند. همه ما دوست داریم تا بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنیم. در خصوص خرید مبلمان اداری نیز این موضوع صدق می کند. پیش از اینکه به بررسی قیمت بهترین صندلی های اداری بپردازیم، بد نیست بدانید قیمت عموم این محصولات در تناسب با امکانات به کاررفته در آنان تعیین شده است. بنابراین اصلی ترین اختلاف قیمت را می توان در قابلیت های موجود در هر محصول دانست.

صندلی چرخدار لیو مدل i62

صندلی کارمندی i62 یکی از بهترین و با کیفیت ترین صندلی های موجود در بازار است که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. این صندلی به خوبی از استانداردهای ارگونومی بهره یافته و ظاهری جذاب و شکیل دارد. در نگاه اول نمی توانید تصور کنید که قیمت این صندلی مرغوب و با کیفیت تا این حد تعدیل گشته است.

چرا که در صندلی i62 کلیه قابلیت های ارگونومی اعم از امکان تنظیم ارتفاع صندلی و تنظیم زاویه پشتی به کار گرفته شده است. در پشتی این صندلی یک شبکه مش و متخلخل دیده می شود که علاوه بر بهبود کیفیت های ظاهری موجب کاهش وزن صندلی و همچنین کاهش تعریق در بخش کمر شده است.

صندلی مدیریتی چرخدار راحتیران مدل  T5000

صندلی مدل T5000 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پرفروش بازار است که توسط برند راحتیران تولید و عرضه گشته است. در یک نگاه کلی می توان کلیه محصولات راحتیران را مقرون به صرفه برشمرد. این برند ایرانی با وجود استفاده از قابلیت های ارگونومی و انتخاب متریال اولیه با کیفیت، قیمت محصولات خود را بسیار مناسب در نظر گرفته است.

راحتیران برای افرادی که نیاز به کیفیت بیشتری دارند، امکان انتخاب روکش وارداتی را فراهم کرده است. در این حالت قیمت صندلی چرخدار T5000 کمی بالاتر می رود. اما شما می توانید با انتخاب روکش های مقاوم ایرانی، این صندلی کلاسیک و استاندارد را با قیمت کمتری خریداری کنید.

صندلی چرخدار مدیریتی جوان مدل  T50

صندلی مدیریتی T50 به واسطه بهره مندی از ظاهری جذاب، کیفیت بالا و ساختار ارگونومی در لیست بهترین صندلی های اداری سال 1401 قرار دارد. قیمت این صندلی به واسطه اجرای دقیق استانداردهای ارگونومی، انتخاب مواد اولیه با کیفیت و همچنین طراحی مدرن و خاص در مقایسه با سایر محصولات ذکر شده بالاتر است.

برای مدیرانی که دغدغه تأمین بودجه ندارند، صندلی T50 جوان بهترین گزینه خواهد بود. این صندلی در ساختار خود از یک شبکه مش مقاوم در بخش تکیه گاه و پشتی گردنی استفاده کرده است. همچنین به انواع قابلیت های پیشرفته برای تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم ارتفاع دسته ها و همچنین تنظیم زاویه پشتی مجهز شده است.

قیمت بهترین صندلی اداری چرخدار سال ۱۴۰۱

صندلی چرخ دار مدیریتی راحتیران مدل  T5511

صندلی مدیریتی T5511 یکی دیگر از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که با پیروی از سبک مدرن طراحی و ساخته شده است. علیرغم به کارگیری کلیه امکانات ارگونومیک، این صندلی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. همانطور که گفته شد راحتیران از جمله منصف ترین برندها در تولید و ساخت صندلی چرخ دار اداری به شمار می آید.

صندلی مدیریتی چرخدار لیو مدل i72

صندلی i72 لیو یکی از گران ترین قیمت صندلی چرخدار را دارد که در این لیست به واسطه بهره مندی از ساختاری مقاوم و حرفه ای با قیمت بالایی به فروش می رسد. این صندلی در ظاهر شباهت بسیاری با مدل i62 لیو دارد. با این تفاوت که برند لیو این مدل صندلی را برای استفاده مدیران مجموعه طراحی و ساخته است.

صندلی کارمندی 7210 چرخ دار محک

صندلی محک مدل 7210 بهترین گزینه برای افرادیست که تصمیم دارند با بودجه کم اقدام به خرید کنند. این صندلی را می توان ارزان قیمت ترین صندلی چرخدار موجود در بازار برشمرد. برند محک که به تازگی در عرصه ساخت و تولید مبلمان اداری پا گذاشته، این صندلی را علیرغم به کارگیری استانداردهای ارگونومی، با قیمت پایینی به بازار فروش عرضه داشته است.

قیمت بهترین صندلی اداری چرخدار سال ۱۴۰۱

صندلی کارمندی چرخدار لیو مدل S62t

برند خوش نام و معتبر لیو صندلی S62t را برای مدیرانی که بودجه کافی برای خرید یک صندلی با کیفیت و استاندارد ندارند، تولید کرده است. این صندلی چرخدار با قیمت متوسط و رو به پایینی به فروش می رسد و ظاهری ساده و در عین حال شکیل دارد. لیو در تولید این صندلی چیزی از نظر کیفیت و رعایت استانداردها کم نذاشته است. از این رو هیچ نگرانی از بابت کم بودن کیفیت صندلی و استاندارد نبودن آن نداشته باشید.

صندلی کارمندی A52 لیو

صندلی A52 مناسب شرکت های شیک، لاکچری و خاص پسند است. این صندلی از یک طراحی فوقالعاده جذاب بهره مند شده و کیفیت بالایی در ساخت دارد. تمام آنچه که از یک صندلی اداری چرخ دار انتظار دارید، در صندلی A52 لیو گرد هم آمده است. همین مسئله موجب شده تا لیو این محصول خاص خود را با قیمت بالایی به فروش برساند.

صندلی اروند مدل ۵۵۱۶

در میان تمام صندلی های موجود در این لیست، صندلی 5516 اروند بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است. این صندلی مدیریتی بهترین گزینه برای استفاده در مراکز اداری مجلل و حرفه ای است. اروند در تولید این محصول، از تمام قابلیت های ارگونومی کمک گرفته و بهترین متریال روز دنیا را در ساختار اصلی صندلی و اتصالات آن به کار برده است. استفاده از یک پشتی متخلخل یکپارچه که سر و گردن کاربران را نیز پوشش می دهد، نقطه تمایز طراحی این صندلی با سایر نمونه های ذکر شده است.

صندلی مدیریتی BGM آرتمن چرخدار

صندلی آرتمن مدل BGM از دیگر صندلی های با کیفیت و گران قیمت است که ظاهری ساده و در عین حال شکیل دارد. خرید این صندلی به واسطه دارا بودن استانداردهای ارگونومیک و کیفیت بالای بدنه، خیال شما را برای مصارف طولانی مدت راحت می کند. همچنین با خرید این صندلی استاندارد دیگر دغدغه ای از بابت ایجاد حس درد در ناحیه کمر و گردن نخواهید داشت.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید با بهترین صندلی های سال 1401 و قیمت آنان آشنا شوید، لیستی از بهترین و با کیفیت صندلی های چرخ دار موجود در بازار را تهیه کردیم. در این لیست صندلی اروند مدل ۵۵۱۶ بیشترین قیمت و صندلی7210   محک کمترین تعرفه را به خود اختصاص داده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.