تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 589578

قیمت ایمپلنت کامل دندان

قیمت ایمپلنت کامل دندان

بر اساس مقاله قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی از قیمت 80.000.000 میلیون تومان تا 130.000.000 میلیون تومان برای هر فک است. ایمپلنت کامل دندان به عنوان یک روش جراحی بدون تهاجمی جهت بازسازی دندان‌های از دست رفته یاد می‌شود. چنانکه تمامی دندان‌های فرد نیاز به فرایند بازسازی

بر اساس مقاله قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی از قیمت 80.000.000 میلیون تومان تا 130.000.000 میلیون تومان برای هر فک است.

ایمپلنت کامل دندان به عنوان یک روش جراحی بدون تهاجمی جهت بازسازی دندان‌های از دست رفته یاد می‌شود. چنانکه تمامی دندان‌های فرد نیاز به فرایند بازسازی حرفه‌ای توسط متخصص دندان داشته باشند، باید از روش درمان ایمپلنت کامل دندان جهت بازسازی استفاده کرد.

اگر شما هم درمان ایمپلنت کامل دندان‌ها نیاز دارید و به دنبال کسب اطلاعات جامع پیرامون این موضوع و اطلاع یافتن از قیمت ایمپلنت کامل هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت کامل دندان چیست؟

اگر قصد استفاده از روش درمانی ایمپلنت کامل دندان Full Mouth Implant  را دارید بهتر است در قدم اول با مفهوم دقیق درمان ایمپلنت کامل دندان، آشنا شوید!

برای انجام فرایند ایمپلنت کامل دندان، در ساختار فک بالا و پایین دهن، پایه‌های فلزی اصل از جنس تیتانیوم، قرار داده می‌شوند، در حقیقj این پایه‌های فلزی مقاوم به عنوان ریشه دندان هستند که بناست پروتز ایمپلنت دندان روی آن‌ها قرار بگیرد.

قیمت ایمپلنت کامل دندان به علت مصرف مواد اولیه و پیچیدگی بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به سایر ایمپلنت‌ها دارد، یعنی قیمت ایمپلنت کامل دندان جزو گرانقیمت‌ ترین درمان‌های حوزه دندان در دنیای پزشکی است.

مهم‌ترین سوالات در رابطه با هزینه ایمپلنت کامل دندان

در ذهن افراد، پیش از انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین، پرسش‌های زیادی در رابطه با تعرفه انجام خدمات ایمپلنت فک بالا و پایین، قیمت ایمپلنت کامل و ایمپلنت فول موس وجود دارد، مهم‌ترین سوالات مطرح شده در این باره همچون موارد زیر است:

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین به موارد بسیار زیادی مربوط است و تعیین قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین بعد از معاینه و ویزیت رایگان در دندانپزشکی آیریک مشخص می شود.

قیمت ایمپلنت کامل دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی از قیمت 80.000.000 میلیون تومان تا 130.000.000 میلیون تومان برای هر فک است.

قیمت ایمپلنت کامل دندان یا هزینه ایمپلنت فول موس

عبارت ایمپلنت فول موس دندان به ایمپلنت کامل فک بالا و پایین در دهان اشاره دارد، در این روش کاشت دندان حرفه‌ای پایه های فلزی ایمپلنت در ساختار عمیق استخوان فک جاساز می‌شوند و سپس روکش ایمپلنت دندان روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

قیمت ایمپلنت کامل یا فول موس بر اساس فاکتورهای مختلفی قابل تغییر است، در این مقاله مهم‌ترین عوامل اثر گذار بر افزایش قیمت ایمپلنت کامل معرفی می‌شود، برای مطلع شدن از شرایط قیمت ایمپلنت کامل دندان در ادامه با ما همراه باشید.

 

قیمت ایمپلنت کامل دندان

قیمت ایمپلنت کامل فک یا هزینه ایمپلنت کامل دندان

هزینه ایمپلنت کامل فک بالا و پایین دهان نیز همچون ایمپلنت فول موس است و هدف ارائه زیبایی کامل به تمامی دندان‌های موجود در دهان فرد را دنبال می‌کند، تعرفه قیمت‌ ایمپلنت کامل دندان در طول زمان و برحسب شرایط متفاوت است.

مثلا قیمت ایمپلنت کامل فک بالا از حدودا از قیمت 80.000.000 تومان تا 130.000.000 تومان برای ایمپلنت کامل فک بالا با ایمپلنت دندان کره ای می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان فول موس نیز به همین صورت است و به نسبت مارک ایمپلنت دندانی که استفاده می شود متغیر است. ایمپلنت کامل فک بالا و پایین قیمت بالاتری نسبت به ایمپلنت کامل فک بالا دارد زیرا تعداد ایمپلنت دندان و پایه های افزایش پیدا میکند.

عوامل مختلفی بر  قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیر گذار هستند، در ادامه با برخی از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار بر هزینه ایمپلنت دندان کامل، آشنا شوید.

  • نوع کانکشن ایمپلنت کامل

فرایند اتصال ایمپلنت به به بافت استخوانی لثه، متریال‌ها و تجهیزات به کار رفته در این فرایند در قیمت نهایی ایملپنت دندان تاثیر گذار است، هر چقدر که پزشک از فرایند کانکشن پیچیده‌تری استفاده کرده باشد هزینه ایمپلنت کل دندان افزایش پیدا خواهد کرد.

  • نوع ایمپلنت دندان فول موس

انواع ایمپلنت دندان مورد استفاده توسط متخصص ایمپلنت دندان در فرایند ایمپلنت و موفقیت آمیز بودن ایمپلنت کامل دندان، نقش کلیدی دارد، استفاده از تجهیزات گران قیمت‌ برندهای خارجی می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش هزینه ایمپلنت کل دندان‌ها باشد.

  • دستمزد جراح ایمپلنت کل دهان

یکی از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت هزینه ایمپلنت کل دهان، میزان دستمزد مدنظر جراح جهت اجرای فرایند ایمپلنت کامل دندان می‌باشد، اصولا برای دستمزد جراحان برای انجام ایمپلنت کامل دندان، تعرفه ثابتی تعریف نشده است و این هزینه می‌تواند بر اساس میزان تخصص، تجربه و نظر جراح، کاملا متغیر باشد.

فراموش نکنید که مطرح کردن هزینه‌های سنگین از طرف تیم جراحی جهت انجام ایمپلنت کامل دندان و زیاد بودن غیر منطقی تعرفه ایمپلنت فول موس نمی‌تواند یک معیار منطقی جهت سنجش کیفیت خدمات ایمپلنت باشد.

گاهی اوقات شما می‌توانید با مراجعه به یک کلینیک معتبر با پرداخت هزینه معقول، بهترین خدمات ایمپلنت کامل دندان را دریافت کنید.

  • درمان‌های مختلف در ناحیه فک بالا و پایین

زمان انجام ایمپلنت کامل دندان‌ها به علت درگیر بودن تمامی دندان‌های دهان، احتمال نیاز به انجام برخی از درمان‌های مختلف  همچون عصب کشی، یا تزریق پودر استخوان جهت افزایش تراکم استخوانی در ناحیه فک  و … بسیار زیاد است.

به همان میزانی که تعداد نیاز به اعمال درمان‌های جانبی در ناحیه فک وجود دارد، هزینه ایمپلنت کل دهان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • هزینه‌های جانبی ایمپلنت کامل

فراموش نکنید که در مسیر ایمپلنت کامل دندا‌ن‌ها شما تنها با هزینه جراح ایمپلنت و مخارج اتاق جراحی سروکار ندارید بلکه باید مخارجی همچون هزینه‌های ویزیت، مراقبت‌های پس از درمان، انواع هزینه عکس‌برداری  و… را نیز جزو هزینه ایمپلنت کامل دندان به حساب آورید.

قیمت ایمپلنت کامل دندان

مزایای استفاده از ایمپلنت کامل فول موس

چنانکه قصد استفاده از خدمات ایمپلنت دندان را دارید بهتر است بدانید که بناست با کمک این روش جراحی نوین، دنیایی از زیبایی و جذابیت را به صورت‌تان هدیه دهید، در ادامه با مهم‌ترین مزایای ایمپلنت کامل دندان آشنا شوید.

  • حفظ حالت فک

زمان انجام ایمپلنت کامل دندان‌ها حالت طبیعی فک بیمار حفظ می‌شود و هیچ گونه برآمدگی یا ظاهر نامناسب برای بیمار ایجاد نخواهد شد.

  • بهبود اعتماد به نفس

زیبایی دندان‌ها یکی از مهم‌ترین اصول داشتن اعتماد به نفس برای افراد است، با انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین، اعمتماد به نفس شما به طرز معجزه‌آسایی افزایش پیدا خواهد کرد.

  • طبیعی بودن

طبیعی بودن ایمپلنت کامل دندان، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش درمانی است که استفاده از آن را واجب می‌کند، افراد پس از مشاهده چهره شما به هیچ وجه، متوجه ایمپلنت بودن دندان‌ها و غیر طبیعی بودن‌شان نخواهند شد!

منبع : دندانپزشکی آیریک

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.