تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 610843

تاریخچه ساعت بولگاری

تاریخچه ساعت بولگاری

برند ساعت Bvlgari در سال ۱۸۸۴ توسط Sotirio Bvlgari، نقره‌ساز یونانی در رم تأسیس شد. این برند به سرعت خود را به عنوان یک برند لوکس ایتالیایی و در ابتدای تاریخ خود به عنوان یکی از معتبرترین جواهرسازان پیش از گسترش به سایر بخش های لوکس معرفی کرد. امروزه این برند جواهرات، ساعت، عطر، کالاهای

برند ساعت Bvlgari

در سال ۱۸۸۴ توسط Sotirio Bvlgari، نقره‌ساز یونانی در رم تأسیس شد. این برند به سرعت خود را به عنوان یک برند لوکس ایتالیایی و در ابتدای تاریخ خود به عنوان یکی از معتبرترین جواهرسازان پیش از گسترش به سایر بخش های لوکس معرفی کرد. امروزه این برند جواهرات، ساعت، عطر، کالاهای چرمی و محصولات و خدمات صنعت هتلداری را ارائه می دهدبولگاری که در سال ۱۸۸۴ توسط یک نقره‌ساز با استعداد یونانی در رم تأسیس شد، به دلیل سبک متمایز و جسورانه‌اش که نوآوری را با میراث تاریخی ترکیب می‌کند، در سراسر جهان شناخته شده است. پس از ترک یونان در سال ۱۸۸۱ و گذراندن سه سال در ناپل، سوتیریوس وولگاریس (۱۸۵۷-۱۹۳۲) به رم نقل مکان کرد و در آنجا اولین مغازه خود را در Via Sistina راه اندازی کرد. ۱۰ سال بعد سوتیریوس مغازه دیگری را در Via dei Condotti، ۲۸ ساله باز کرد و تصمیم گرفت نام خود را ایتالیایی به Sotirio Bulgari (نسخه آوایی نام خانوادگی خود) ایتالیایی کند. او کالاهای مختلفی را از اشیای نقره ای، عتیقه جات و آجر تا جواهرات تجارت می کرد.

در سال ۱۹۰۵، یک فروشگاه جدید در Via Condotti، ۱۰ افتتاح شد که امروزه نیز نقطه مرجع تمام فروشگاه های بولگاری در جهان است. نام اصلی انتخاب شده برای فروشگاه Condotti “فروشگاه کنجکاوی قدیمی” است، تا از گردشگران ثروتمند بریتانیایی و آمریکایی که از رم بازدید می کنند سرمایه گذاری کند، در حالی که موجودی آن به گونه ای گسترده تر شده است که شامل مجموعه ای از جواهرات و اقلام است که عمدتاً تحت تأثیر هنر دکو و طراحی فرانسوی است.هنگامی که پسران سوتیریو، جورجیو و کوستانتینو به او در تجارت پیوستند، آنها پیشنهاد کردند که شرکت خانوادگی می تواند با تمرکز بر جواهرات عالی بیشتر رشد کند. جواهرات اولیه دهه ۱۹۲۰ منعکس کننده طراحی مدرسه سنتی فرانسوی بود که شامل پلاتین و الماس با طراحی هندسی و آرت دکو بود. اولین نمونه‌های شناخته شده ساعت بولگاری به همین سال‌ها برمی‌گردد، اگرچه به احتمال بسیار زیاد از همان ابتدای کار خود ساعت می‌فروشند. طراحی این ساعت های جواهری مطابق با آرت دکو، سبک غالب در دهه ۱۹۲۰ بود.

ساعت بولگاری

موفقیت Bvlgari در زمینه ساعت در اواخر دهه ۱۹۴۰، زمانی که این شرکت شروع به تولید ساعت‌ مچی به شکل مار کرد، به شکل مارهای مارپیچ طلایی طراحی شده بود که دور مچ بسته می‌شدند و با سر نگین‌کاری که صفحه را پنهان می‌کرد، به پایان می‌رسید. سنتی که به دوران هلنیستی و رومی باز می گردد. یکی دیگر از عناصر مشخصه سبک بولگاری در ساعت سازی که در این سال ها ظهور کرد، دستبند Tubogas بود. نمونه ای از طراحی الهام گرفته شده از صنعت (این نام از شباهت آن به لوله گاز فلزی کم بافته گرفته شده است)، توسط نوارهای بلند طلا یا فولاد که دور یک هسته فولادی پیچیده شده است، تشکیل شده است. اولین بار در جواهرات در دوره آرت دکو معرفی شد، Tubogas با قرار دادن صفحه ساعت در دستبند Tubogas برای ایجاد یک ساعت مار سبک شده، به ساعت‌ها نیز تعمیم داده شد.

یک دوره جدید در سال ۱۹۷۶ Bulgari Roma با یک صفحه نمایش دیجیتال کوارتز عرضه شد که در یک قاب طلایی قرار گرفته بود که نام ساعت روی قاب آن قرار داشت. انتشار اولیه ۱۰۰ قطعه مورد توجه قرار گرفت. موفقیت آن این برند لوکس را تشویق کرد تا بیشتر در مورد ساعت سازی تحقیق کند. سال بعد، در سال ۱۹۷۷، بولگاری معروف ترین ساعت خود، Bvlgari را عرضه کرد. این شرکت تصمیم گرفت نام سایر ساعت‌سازان را در محصولات خود به کار نبرد، و این نشان دهنده قصد آن برای تبدیل شدن به یک بازیگر برجسته در صنعت ساعت است. بولگاری بولگاری ۱۹۷۷ طرح قاب بولگاری روما را با نام ساعت که قسمت صفحه را در بر گرفته بود، تکرار کرد. این کیف در اندازه‌های مختلف از ۲۳ میلی‌متر تا ۳۳ میلی‌متر ارائه می‌شود که برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. شکل کیس شبیه یک استوانه کوتاه بود، لنگه ها باریک بودند و صفحه ها با لاک مشکی ارائه شده بودند. موفقیت بولگاری بولگاری منجر به تاسیس یک تجارت ساعت سازی در سوئیس در سال ۱۹۸۰ به نام “Bvlgari Time” شد. این شرکت در ادامه مجموعه Bvlgari Bvlgari خود را با انواع کرونوگراف و توربیلون بزرگ کرد. در سال ۲۰۱۳، صعود بولگاری به عنوان یک ساعت ساز جدی با عرضه بولگاری بولگاری که دارای کالیبر BVL 191 خود سیم پیچ داخلی بود به اوج خود رسید.

 

تاریخچه ساعت بولگاری

در این سال‌ها، بولگاری به دلیل آشنایی ستاره‌های سینما و افراد مشهور از جت‌ست بین‌المللی مانند لیز تیلور، ریچارد برتون، آدری هپبورن و تایرون پاور با این برند، از شهرت بین‌المللی بیشتری برخوردار شد. از نظر سبک، بولگاری با معرفی ترکیب‌های رنگی جسورانه سنگ‌های قیمتی و سنگ‌های رنگی پا را فراتر گذاشت. در دهه ۱۹۷۰، بولگاری بر مفهوم کلیدی “پوشیدن پذیری” در جواهرات تاکید کرد و خواستار پوشیدن قطعات از صبح تا شب شد. طلای زرد فلز مورد علاقه بود. در زمینه ساعت سازی، یک تاریخ کلیدی برای Bvlgari سال ۱۹۷۵ است، زمانی که این برند ساعت مچی دیجیتال طلایی BVLGARI ROMA را با عرضه سری محدود ۱۰۰ قطعه ای ایجاد کرد که به عنوان هدیه کریسمس برای مشتریان برتر Bulgari در نظر گرفته شده است.

به دنبال موفقیت BVLGARI BVLGARI، در سال ۱۹۸۰ این برند یک واحد تجاری ساعت و در سال ۱۹۸۲ شرکت Bvlgari Time S.A در نوشاتل، سوئیس ایجاد کرد. این اولین گام به سوی عمودی سازی قوی در ساعت سازی برای مدیریت کامل ایجاد و تولید تمام ساعت های Bvlgari بود. معرفی مدل دیاگونو در سال ۱۹۸۸ اولین مدل از سری جدید ساعت‌های اسپرت بود که هنوز با لوگوی BVLGARI بر روی قاب مشخص می‌شود.

یک عرضه قابل توجه آلومینیوم در سال ۱۹۹۸ بود، یک ساعت ابتکاری با ظاهر اسپرت از آلومینیوم و لاستیک. دستبند ساعت ترکیبی از لاستیک مشکی و اتصالات آلومینیومی و سگک بود. عقربه ثانیه نوک قرمز رنگی را به صفحه سیاه و سفید ارائه کرد. نوآوری آلومینیوم الهام بخش طراحی ساعت های آینده بولگاری است.بولگاری با پیگیری هدف توسعه دانش خود در بخش صنایع دستی پیچیده ساعت، برندهای لوکس دانیل راث و جرالد جنتا، رهبران سوئیسی در ساخت ساعت‌های پیشرفته و همچنین Manufacture de haute horlogerie SA، مالک شرکت مرتبط را به دست آورد. امکانات تولید. این خریدها باعث ایجاد شرکت جدیدی به نام Daniel Roth et Gérald Genta Haute Horlogerie S.A. مستقر در Le Sentier در منطقه ساعت سازی سوئیس Vallée de Joux شد. در سال ۲۰۰۴ اولین ساعت BVLGARI-BVLGARI Grand Complication به عموم ارائه شد. این یک نسخه محدود Tourbillon در طلای زرد یا سفید با ذخیره انرژی ۶۴ ساعته و یک قاب شفاف برای مشاهده حرکت بود.

 

تاریخچه ساعت بولگاری

  ساعت بولگاری ماری                                                                                                                                               خرید بیشتر شرکت های سوئیسی در سال ۲۰۰۵ (۵۰% Cadrans Designs S.A.، متخصص در صفحه ساعت و ۵۱% Prestige d’Or S.A.، متخصص در تولید بند ساعت های فولادی و فلزات گرانبها برای ساعت های پیشرفته) و در سال ۲۰۰۷ دنبال شد. (۱۰۰% Finger S.A.، یک شرکت سوئیسی متخصص در ایجاد و تولید قاب های پیچیده برای ساعت های پیچیده و پیشرفته). بولگاری با آنها شبکه ای از امکانات تولیدی را برای تولید کیف های برتر، صفحه و دستبند ساعت ایجاد کرد و در عین حال به گسترش دانش خود در مورد پایه های مکانیکی و حرکات پیچیده ادامه داد. در سال ۲۰۱۰، مهارت‌های پیشرفته تولید کننده جرالد جنتا و دانیل راث در Le Sentier با تصویر برند Bulgari ادغام شد. این ادغام با دو ساعت ساخته شد، جایی که برند بولگاری همراه با لوگوهای جرالد جنتا و دانیل روث به نمایش درآمد. در همان زمان، هر دو خرید Cadrans Designs S.A. و Prestige D’Or S.A. به میزان ۱۰۰% تکمیل شدند.

در سال ۲۰۱۱، LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton اکثریت سهام بولگاری را تصاحب کرد. با یک معامله ۳.۷ میلیارد یورویی، اکثریت سهام خانواده بولگاری در Bulgari S.p.A به گروه فرانسوی منتقل شد. LVMH 16.5 میلیون سهم را در ازای ۱۵۲.۵ میلیون سهام Bulgari که در حال حاضر در اختیار خانواده Bvlgari است، منتشر کرد که دومین سهامدار بزرگ خانوادگی گروه LVMH شد. در سال ۲۰۱۲، طرح کیس Octo، که قبلا برای برخی از عوارض جرالد جنتا استفاده می شد، تغییر شکل داد و یک خط کاملاً جدید شامل ناظران سه دست و دو سال بعد، کرنوگراف ها به وجود آمد.

قفس توربیلون ضخامت کلی کل حرکت زخم دست را تعیین کرد، تنها ۱.۹۵ میلی متر. بولگاری با حذف مجموعه تنظیم کننده و تنظیم مستقیم زمان بر روی چرخ تعادل توانست چنین باریکی استثنایی ایجاد کند. البته، بولگاری به بیان حرفه خود در خدمت به خانم‌ها با ساعت‌هایی با زنانگی فوق‌العاده، مانند Lucea، که با بدنه‌ای گرد درخشان، ست تاجی با سنگ تراش خورده کابوشن و یک دستبند متمایز با پیوندهای ذوزنقه‌ای مشخص می‌شود، ادامه داد.

بولگاری پس از نازک‌ترین توربیلون جهان، در سال ۲۰۱۶ با باریک‌ترین ساعت چشمگیر بازار، Octo Finissimo Minute Repeater، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. برای خانم‌ها، خط نمادین Serpenti با تنوع جدیدی که ساعت‌سازی پیشرفته و جواهرات عالی را ادغام می‌کند، Serpenti Incantati، همچنین شامل مدل‌هایی با شاهکار مکانیکی مانند Tourbillon که اغلب در ساعت‌های خانم‌ها دیده نمی‌شود، غنی‌تر شد.این سری رکوردهای چشمگیر در سال ۲۰۱۷ با باریک ترین ساعت بسیار نازک خود سیم پیچ، Octo Finissimo Automatic با ضخامت کلی تنها ۵.۱۵ میلی متر به لطف حرکت خود سیم پیچی ۲.۲۳ میلی متری ادامه یافت.

امیدوارم از تاریخچه ساعت بولگاری لذت برده باشید و برای دیدن محصولات دیگر از سایت برنارد گالری دیدن فرمایید.

برنارد گالری عرضه کننده انواع ساعت های زنانه و مردانه بولگاری …

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.