تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 610817

چای ارگانیک تفاوت و مزایای آن نسبت به چای های معمولی

چای ارگانیک تفاوت و مزایای آن نسبت به چای های معمولی
در ذهن ما ارگانیک بودن هر چیز به منزله سالم‌تر بودن آن است. استفاده روزانه از چای و دمنوش در بین ما ایرانی‌ها مرسوم یا حتی واجب است و همین باعث می‌شود چای ارگانیک برای ما جذابیت پیدا کند.

چای ارگانیک ترند امسال است یا واقعا فرقی با انواع معمولیش دارد؟ در دنیای صنعتی امروز، کلمه «ارگانیک» توجه اکثر ما را به خودش جلب می‌کند. چای ارگانیک و بارجیل هم از این قاعده مستثنا نیستند! هم انواع ارگانیک چای، توجه‌ها را بیش‌تر به خودشان جلب می‌کنند و هم بارجیل برای محصولات ارگانیک از جمله چای ارزش خاصی قائل است. اگر قصد خرید چای دارید، از فروشگاه بارجیل غافل نشوید. بهترین چای ارگانیک ایرانی در میان محصولات بارجیل انتظار شما را می‌کشد، فقط کافی است پیدایش کنید.

در ذهن ما ارگانیک بودن هر چیز به منزله سالم‌تر بودن آن است. استفاده روزانه از چای و دمنوش در بین ما ایرانی‌ها مرسوم یا حتی واجب است و همین باعث می‌شود چای ارگانیک برای ما جذابیت پیدا کند. اما در دنیای واقعی و خارج از جهان ذهن ما، چای ارگانیک چه تفاوتی با چای معمولی دارد؟ خصوصیات چای ارگانیک چیست؟ چه مزیتی نسبت به چای معمولی دارد؟ ارزشش را دارد که تا فروشگاه بکوبیم و برویم که به‌جای چای معمولی، ارگانیک بخریم؟

تفاوت چای معمولی و ارگانیک در چیست

اول از چای معمولی شروع می‌کنیم تا قدر چای ارگانیک را بیش‌تر بدانید:

  • در تولید چای معمولی از روش‌های کشاورزی مرسوم استفاده می‌شود که البته حجم تولید را بالا می‌برد، اما در دراز مدت به محیط‌زیست آسیب می‌رساند. در کشت یا پردازش پس از برداشت چای معمولی از مواد شیمیایی مثل آفت‌کش‌ها، ضدقارچ یا کودهای شیمیایی، برای رشد استفاده می‌شود که می‌تواند باعث آلودگی آب و خاک شود. بنابراین، چای ارگانیک جایگزین خوبی برای چای معمولی است.
  • در کشت چای‌های ارگانیک، کشاورزان از فرآیندهای طبیعی برای ایجاد یک محصول چای باکیفیت استفاده می‌کنند. کیفیت برگ‌ها در چای ارگانیک با چای معمولی متفاوت است. برگ‌های چای ارگانیک معمولا بزرگتر و یکنواخت‌تر هستند. از طرف دیگر، برگ‌های چای معمولی کوچکتر و تکه تکه هستند.

حالا نوبت ستاره امروز ما یعنی چای ارگانیک است. فواید چای ارگانیک قابل‌توجه هستند، در مقایسه با چای معمولی:

  • چای ارگانیک حاوی آنتی اکسیدان‌های بیشتری است. آنتی اکسیدان هم که معرف حضور همه هست و می‌دانیم که چقدر برای سلامتی مفید است. آنتی‌اکسیدان‌ها سیستم ایمنی شما را تقویت می‌کنند، سلامت پوست شما را بهبود می‌بخشند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند، از سرطان پیشگیری می‌کنند و به مبارزه با بیماری‌های دیگر کمک می‌کنند.
  • طعم انواع ارگانیک چای بهتر از چای معمولی است. شاید به این دلیل که چای ارگانیک در محیط‌ها و با روش‌های طبیعی‌تر کشت می‌شود و در نتیجه طعم‌های غنی‌تری ایجاد می‌کند. مثلا چای سیاه ارگانیک، طعم و عطر بیشتری نسبت به همتای معمولیش دارد. در نهایت چای‌های ارگانیک به دلیل برگ‌های با کیفیت‌تر، طعم بسیار بهتری نسبت به چای معمولی دارند.

 

چای ارگانیک تفاوت و مزایای آن نسبت به چای های معمولی

خرید اینترنتی چای ارگانیک

اگر قصد خرید چای ارگانیک دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بارجیل اعتماد کنید و زحمت خرید حضوری را از سر خودتان باز کنید. فروشگاه بارجیل با سال‌ها تجربه در جلب و حفظ اعتماد مشتریانش، محصول مورد نظر شما را در بسته‌بندی بهداشتی، با تضمین بهترین کیفیت و قیمت، دم در خانه به شما تحویل می‌دهد. شما می‌توانید انواع چای و برندهای چای ارگانیک را در میان محصولات بارجیل پیدا کنید. از همه‌جا از همه‌رنگ:

  • چای سبز ارگانیک
  • چای سیاه ارگانیک
  • چای ترش ارگانیک

 

چای ارگانیک تفاوت و مزایای آن نسبت به چای های معمولی

صحبت خودمانی

انتخاب چای ارگانیک به این معنی است که شما به‌طور غیرمستقیم حامی محیط‌زیست هستید و از شیوه‌های کشاورزی حمایت می‌کنید که هم برای محیط‌زیست و هم برای کشاورزان مفید است. تازه می‌توانید مطمئن باشید که چای شما فاقد مواد شیمیایی است و دبش هم نیست! همه ما به آنتی اکسیدان بیش‌تری در زندگیمان نیاز داریم. چه بهتر که این آنتی اکسیدان یک نوشیدنی خوشمزه و خوش‌عطر مثل چای باشد. در جواب سوالی که پیش‌تر مطرح کردیم،

ارزشش را دارد که تا فروشگاه بکوبیم و برویم که به‌جای چای معمولی، ارگانیک بخریم؟ اگر چای‌خور باشید، می‌دانید که ارزشش را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.