تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 51300

قسمت سوم یک مکان ساکت ساخته می‌شود

قسمت سوم یک مکان ساکت ساخته می‌شود

قسمت سوم یک مکان ساکت ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، بعد از موفقیت قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت در گیشه، کمپانی پارامونت تصمیم گرفت تا قسمت سوم ای..

قسمت سوم یک مکان ساکت ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، بعد از موفقیت قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت در گیشه، کمپانی پارامونت تصمیم گرفت تا قسمت سوم این فیلم را تولید کند. زمان اکران قسمت بعدی این فیلم ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) خواهد بود.

کارگردانی قسمت بعدی را جف نیکولز کارگردان فیلم «ماد» به جای جان کرازینسکی کارگردان دو قسمت قبلی انجام می‌دهد. داستان قسمت سوم بیشتر یک اسپین‌آف (سرگذشت) است تا ادامه فیلم.

کرازینسکی به همراه مایکل بی و اندرو فورم تهیه‌کنندگی کار را برعهده خواهند داشت.

جف نیکولز جایزه هفته منتقدین کن را برای فیلم «پناه بگیر» ۲۰۱۱ که در جشنواره فیلم ساندنس اکران شده بود گرفته است. فیلم علمی-خیالی «نیمه شب ویژه» او محصول ۲۰۱۶ داستان یک پدر و پسر فراری با قدرت خاص پسر است که توسط دولت و یک فرقه مخفی دنبال می‌شود.

«یک مکان ساکت ۲» در هفته اول توانست ۵۸ میلیون دلار کسب کند و انتظار می‌رود که در هفته دوم نیز بیشتر از ۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

داستان قسمت دوم در ادامه ماجرای قسمت قبل است که خانواده در دنیای پساآخرالزمانی اطراف متوجه می‌شوند موجوداتی که با صدا جذب آنها می‌شوند تنها یکی از خطراتی است که آنان را تهدید می‌کنند.

قسمت دوم این فیلم این امکان را دارد که بعد از «گودزیلا دربرابر کونگ» بتواند از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا عبور کند.

قسمت اول این فیلم با بودجه ۱۷ میلیون دلاری توانست عنوان پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم ترسناک آخر هفته را به خود اختصاص دهد و در جهان ۳۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

تولید مستند "طجرشت" با محوریت امامزاده صالح (ع) تجریش آغاز شدآیا نور طبیعی گزینه‌ای مناسب برای بهترین فیلم جشنواره جهانی سینمای ایران است؟

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.