تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 73490

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

  ایران آهانا قصد دارد با معرفی برترین مناطق بکر و تفریحی، در شمال کشور شما را در این مسیر همراهی کند. از اجاره ویلا رامسر گرفته، تا ماسال و چشمه های آب گرم و مناطق جذاب شمال کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال بررسی بهترین و خنک ترین مناطق شمال …

 

ایران آهانا قصد دارد با معرفی برترین مناطق بکر و تفریحی، در شمال کشور شما را در این مسیر همراهی کند. از اجاره ویلا رامسر گرفته، تا ماسال و چشمه های آب گرم و مناطق جذاب شمال کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر به دنبال بررسی بهترین و خنک ترین مناطق شمال هستید؛

اگر به دنبال اقامتگاه و ویلا در مناطق سرسبز شمال هستید؛

اگر به دنبال مناطق بکر و شگفت انگیز در شمال کشور هستید؛

خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنم.

تاکنون شده قصد سفر به شهر یا منطقه ای را داشته باشید، اما تجربه کافی از مناطق دیدنی آن شهر را نداشته باشید؟ بی شک یکی از دغدغه های هر مسافری، همین عدم اطلاعات در مورد مقصد است. ولی اگر یک راهنمای جامع برای پیدا کردن مناطق دیدنی و بکر در اختیار داشته باشید چه حسی خواهید داشت؟ ما در ایران آهانا پیشنهادات خوبی در انتخاب برترین مناطق دیدنی شمال خواهیم داشت

معرفی مناطق جذاب و دیدنی در شمال کشور

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

ماسال:

ماسال یکی ازمناطق پرطرفدار شمال کشور است. در زیبایی ماسال همین بس که چشم هر بیننده ای را خیره می‌کند. گویا جزیی از کشورهای خوش آب و هوای اروپایی است. از نظر جغرافیایی ماسال جز ییلاقات خوب استان گیلان است. علاوه بر زیبایی ماسال، آب و هوای کم نظیری را نیز در ماسال تجربه خواهید کرد. ضمنا معروف ترین منطقه گردشگری ماسال، اولسبلنگاه است که در جنوب ماسال بوده و در ارتفاع ۱۸۰۰ کیلومتری از سطح دریا قرار دارد.

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

جواهر ده:

بد نیست از نماینده استان مازندران یعنی جواهر ده نیز، توضیحاتی داشته باشیم. جواهرده از طبیعت‌های شاهکار شمال کشور به حساب آمده و جز روستاهای رامسر است که از مقاصد عالی و پربازدید گردشگری، به حساب می آید. ایران آهانا پیشنهادات نابی در مورد اجاره ویلا در رامسر داشته، تا هم از آبشارهای زیبای جواهرده لذت برده و هم از غذاهای ناب و محلی این خطه استفاده کنید. ازغذاهای محلی این خطه باصفا می‌توان به شیرین تره، میرزا قاسمی، بادمجان قلیه، کباب ترس و … اشاره کرد

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

ایلمان:

یکی دیگر از تفرجگاه های جذاب و پرطرفدار گیلان ایلمان است. اگر به دنبال مناطق کوهستانی و خاص برای سفر به شمال هستید، توصیه ایران آهانا به شما ایلمان است. چشمه ها و مناطق جذاب، با قله های پربرف ایلمان، صحنه بی‌نظیری را برای هر بیننده ای رقم می‌زند. ایلمان از بخش های شهرستان سیاهکل است.  از خنکی و کوهستانی بودن این جاذبه گردشگری، همین بس که اگر در تابستان قصد سفر به این منطقه را دارید، حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید.

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

سواد کوه:

یکی دیگر از مناطق دیدنی  که ما به شما توصیه می‌کنیم سواد کوه بوده که از شهرهای شرقی، در استان مازندران به حساب می‌آید. بهتر است در فصل زمستان، از سفر به این منطقه خودداری کنید. چرا که سوادکوه منطقه ای کوهستانی بوده و در زمستان نمی‌توانید از همه جاذبه های آن دیدن نمایید. مسیر سواد کوه از جاده فیروزکوه گذشته و بعد از رسیدن به ورسک، جاذبه های بی‌نظیری چون پل ورسک، کلیسای سرخ آباد، آبشار ورسک، دریاچه شورمست، جنگل راش، منطقه جنگلی اوریم، ارفع کوه و … را تجربه خواهید کرد.

قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا جذاب ترین شهرهای شمالی را بشناسید

داماش:

اگر تجربه طبیعت در ارتفاع و نزدیک به آسمان را می‌خواهید تجربه کنید، پیشنهاد ما شهر رویایی داماش است. در مسیر رسیدن به این منطقه، پیچ و خم های زیادی را تجربه خواهید کرد. اما با رسیدن به مقصد متوجه خواهید شد که ارزش این مسیر صعب العبور را داشت. به دلیل کوهستانی بودن این منطقه نیز، حتی الامکان در فصول سرد به این مناطق مسافرت نداشته باشید. از بهترین جاذبه های گردشگری داماش، سوسن چلچراغ بوده که در اوایل تابستان زیبایی زیادی از خود به نمایش می‌گذارد.

 

دوستان، از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی نمودید سپاسگزاریم. در این مطلب ایران آهانا جاذبه های گردشگری شمال  کشور را در فصل تابستان معرفی کرد.  با معرفی چند نقطه از بهترین مناطق گیلان و مازندران و معرفی نوع آب و هوا و حتی غذاهای محلی آن مناطق در خدمت شما بودیم. امیدواریم با سفر به این مناطق از جاذبه های کم نظیر ایران لذت ببرید. شما چه مناطق خوش آب و هوای دیگری در شمال کشور می‌شناسید؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.