تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۲۸
کد خبر : 603555

فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون

فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون

فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون تلویزیون فیلم‌های سینمایی را برای امروز تدارک دیده است. شبکه یک سیما فیلم سینمایی «ریسمانی نزدیک‌تر از رگ» به کارگردانی مسعود اطیابی جمعه، ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی جورج شلهوب، منی کریم، محمد علاءالدین و ان ماری سلامه آمده است: «مردی لبنانی

فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون

    تلویزیون فیلم‌های سینمایی را برای امروز تدارک دیده است.

    شبکه یک سیما

    فیلم سینمایی «ریسمانی نزدیک‌تر از رگ» به کارگردانی مسعود اطیابی جمعه، ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

    در خلاصه داستان فیلم با بازی جورج شلهوب، منی کریم، محمد علاءالدین و ان ماری سلامه آمده است: «مردی لبنانی به نام ابوهانی به همراه همسر و دو فرزندش علی و سلما در مزرعه خود در مرز سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کند. یک روز دختر و پسرش برای بازی از مزرعه بیرون می‌روند. علی از خواهرش جدا شده و وارد منطقه نظامی صهیونیست‌ها می‌شود تا از قفسه کبوتر‌ها چند جوجه بردارد. در راه و به صورت کاملا اتفاقی او شاهد یک عملیات مخفیانه می‌شود که توسط صهیونیست‌ها در حال اجراست و…»

    شبکه دو سیما

    فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی مسعود کیمیایی جمعه ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

    در این فیلم خواهید دید: «در تهران سال‌های ۱۳۳۰ یک زوج جوان یهودی به نام‌های دانیال و مونس همچون بسیاری دیگر از یهودیان خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند، اما از آنجایی که عمویشان یعقوب مخالف صهیونیسم است با مخالفت سازمان هاگانا که یک گروه بسیج کننده یهودیان است، مواجه می‌شوند و …»

    زنده یادان هادی اسلامی، جمشید مشایخی، فریماه فرجامی، امین تارخ و فتحعلی اویسی، پولاد کیمیایی و جلال مقدم در فیلم سینمایی «سرب» ایفای نقش کرده‌اند.

    فیلم سینمایی «دشمن ملت» به کارگردانی تونی اسکات شنبه، ۲۰ آبان ماه ساعت ۱ و ۵ دقیقه بامداد پخش خواهد شد.

    در این فیلم با بازی ویل اسمیت، جین هکمن و جان ویت خواهیم دید: «فلیپ همرزلی، نماینده کنگره با نصب شنود مخابراتی مخالف است و به این سبب کشته می‌شود. شخصی که دوربینی برای رفتار پرندگان نصب کرده، وقوع قتل را مشاهده می‌کند و نوار فیلم را به دین دوستش که وکیل مدافع است می‌رساند که …»

    شبکه سه سیما

    فیلم سینمایی «شعبده باز» به کارگردانی آلفرد ال ورکر جمعه ساعت ۱۰ به روی آنتن می‌رود.

    در خلاصه داستان فیلم با بازی استن لورل و اولیور هاردی آمده است: «لورل و هاردی در مسیر سفر خود به دیتون با کلاهبردارانی فریبکار، شعبده‌بازی خوش صحبت، دو تابوت تعویض شده و کلی ماجرای مسخره دیگر روبرو می‌شوند و …»

    فیلم سینمایی جدید «طوفان عدالت» به کارگردانی دیوید لام جمعه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

    در این فیلم با بازی لوئیس کو، جولیان چونگ، کوین چنگ، جسیکا هستر هسوان، باسکو وانگ و مایکل تسه خواهید دید: «بازرس لوک در یک همایش ناگهان با یک تیم حرفه‌ای که قصد دارند، دادستان را به قتل برسانند مواجه می‌شود. او موفق می‌شود جان دادستان را نجات دهد و به صورت تصادفی متوجه می‌شود این ماجرا به پرونده قاچاق انسان در تایلند مربوط است که …»

    شبکه چهار سیما

    فیلم سینمایی «راز هانری پیک» به کارگردانی رمی بزانکون جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

    در این فیلم با بازی فابریس لوچینی، کامی کاتن و آلیس اسازاز خواهیم دید: «ویراستاری جوان در کتابخانه دور افتاده‌ای که در آن نسخه‌های داستان‌های نپذیرفته شده برای چاپ نگهداری می‌شود به یک داستان بر می‌خورد که در نوع خود یک شاهکار ادبی است. نویسنده این داستان شخصی به نام هانری پیک است که یک پیتزا فروشی داشته و دو سال پیش فوت شده است. خانواده او از این که او داستان می‌نوشته بی اطلاع بودند و …

    فیلم سینمایی «بازگشت به خانه» به کارگردانی ریچارد بادینگتون جمعه ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

    در این فیلم با بازی ناتاشا هنتس تریج، استیو بیرز، و زاکاری آرتور خواهیم دید: «مردی نابینا برای بازگشت به خانه سوار قایق می‌شود، اما ناخدا قبل از رسیدن به مقصد ایست قلبی می‌کند و از هوش می‌رود. او به سختی سکان را به دست می‌گیرد و در ساحلِ جائی ناشناخته قایق را متوقف می‌کند و …»

    فیلم سینمایی «کارمند نمونه» به کارگردانی گرگ کولیج جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

    در این فیلم با بازی دین کوک، جسیکا سیمپسون، دکس شپارد و اندی دیک خواهیم دید: «در فروشگاهی بزرگ کارکنان در تلاش هستند تا عنوان کارمند نمونه ماه را به دست آوردند. زک بردلی و وینس داونی دو کارمندی هستند که با هم رقابت می‌کنند، اما …»

    فیلم سینمایی «افسانه نارنیا (قسمت سوم)» به کارگردانی مایکل آپتد جمعه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

    در این فیلم با بازی بن بارنز، اسکندر کینز، جورجی هنلی و ویل پولتر خواهیم دید: «سرزمین نارنیا توسط نیرو‌های شیطانی به شدت در خطر است و بچه‌های انگلیسی به طریقی دوباره پا بر این سرزمین می‌گذارند تا بتوانند با پیدا کردن هفت شمشیر جادویی و طی یک سفر دریایی بسیار خطرناک بار دیگر نارنیا را نجات دهند که …»

    فیلم سینمایی «شعله‌های سرکش» به کارگردانی زک گلدن جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

    داستان این فیلم با بازی مایکل بارا، اریک بلومکوئیست و ست اندرو بریجز ماجرای یک گروه مافیایی است که قصد دارند با آتش زدن یک رستوران در ازای طلب خود از صاحب رستوران خسارت آن را از بیمه دریافت کنند، اما …

    شبکه کودک

    انیمیشن سینمایی «گروه امداد هوایی» به کارگردانی تونی تانگ جمعه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

    در این انیمیشن خواهیم دید: «ایس یکی از هواپیما‌های گروه امداد هوایی به دلیل عدم هماهنگی با گروهش باعث از بین رفتن کاپیتان گروه می‌شود و تصمیم می‌گیرد دیگر از اعضای گروه امداد نباشد و …»

    شبکه امید

    فیلم سینمایی «امی و غاز‌های وحشی» به کارگردانی کارول بالارد جمعه ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

    این فیلم با بازی جف دانیلز، آنا پاکوئین و دانا دلانی داستان زندگی یک دختر بچه و پدرش در کاناداست. امی دختری است که در اثر یک تصادف مادرش را از دست می‌دهد. پدر و مادرش قبلا از هم جدا شده بودند؛ بنابراین امی نزد پدرش می‌رود و در منزل او که در دل یک منطقه جنگلی است زندگی می‌کند اما…»

    شبکه افق

    فیلم سینمایی «تیل» به کارگردانی چینونیه چوکو جمعه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

    در خلاصه داستان فیلم با بازی جیمی رنل، جالین هال و دانیل ددوایلر آمده است: «مامی تیل، مادر سیاه پوستی است که با پسر چهارده ساله خود امت تیل، زندگی گرم و شیرینی دارد. امت برای دیدار با اقوام خود قرار است به می‌سی‌سی‌پی برود. مکانی که همچنان نژادپرستی بر علیه سیاه‌پوستان در جریان است و …»

    فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی جمعه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

    در این فیلم خواهیم دید: «در یک بندرگاه اسرائیل زنی یهودی که پس از مرگ همسرش با یک مرد مسیحی ازدواج کرده‌است، کودک ۸-۷ ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار‌های زیاد پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد که …»

    علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین خمسه، آرسینه سوکیاسیان، مهدی فقیه و سیلوا آندرانسیان در فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» ایفای نقش کرده‌اند.

    فیلم سینمایی «ماری کوری» به کارگردانی آلین برونارد جمعه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

    این فیلم با بازی دومینیک ریموند، لوران باتو و پاتریک دکامپس روایت تلاش دانشمند بزرگ، ماری کوری برای کمک به علم پزشکی و کمک به جراحانی که در جنگ جهانی اول در حال مداوای سربازان هستند. او تلاش می‌کند تا دستگاه رادیولوژی را در بیمارستان‌های صحرایی ارتش راه‌اندازی کند و …

    فیلم سینمایی «بالا را نگاه نکن» به کارگردانی آدام مک‌کی امشب ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

    در این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ خواهیم دید: «در دانشگاه میشیگان یک استاد ستاره‌شناسی به نام رندل مندی و یکی از دانشجویان دکترایش به نام کیت دبیانسکی متوجه می‌شوند که یک شهاب‌سنگ ظرف شش‌ماه به زمین اصابت خواهد کرد و زمین نابود خواهد شد، اما …»

    انیمیشن سینمایی «در جستجوی دوری» به کارگردانی اندرو استانتون و آنگوس مک‌لین جمعه ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

    در این انیمیشن خواهیم دید: «پس از اینکه مارلین به کمک دوری، نمو را پیدا می‌کند، آن‌ها مانند یک خانواده در کنار هم در اقیانوس زندگی خود را آغاز می‌کنند. دوری، ماهی آبی رنگ فراموش‌کاری است به همین خاطر همیشه با خود تکرار می‌کند که کجاست و نامش چیست. روزی دوری همراه با نمو در کلاسی شرکت می‌کند که …»

    منبع: خبر فوری

    منبع خبر

    برچسب ها :

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.