تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 604580

فیروز کریمی در «سلمان فارسی» همبازی فرهاد اصلانی شد

فیروز کریمی در «سلمان فارسی» همبازی فرهاد اصلانی شد

فیروز کریمی در «سلمان فارسی» همبازی فرهاد اصلانی شد فیروز کریمی اشاره کرد که بزودی قرار است در سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری جلوی دوربین برود و یکی از نقش‌های این مجموعه را ایفا کند. سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری قرار است سال ۱۴۰۵ از تلویزیون پخش شود. این سریال

فیروز کریمی در «سلمان فارسی» همبازی فرهاد اصلانی شد

    فیروز کریمی اشاره کرد که بزودی قرار است در سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری جلوی دوربین برود و یکی از نقش‌های این مجموعه را ایفا کند.

    سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری قرار است سال ۱۴۰۵ از تلویزیون پخش شود. این سریال که این روز‌ها مراحل فیلمبرداری‌اش در شهرک غزالی سپری می‌شود تا کنون حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی را برای خود داشته است.

    از جمله این بازیگران می‌توان به فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکرد، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران، سیامک اطلسی، حسین یاری و… اشاره کرد که مقابل دوربین داوود میرباقری حاضر شدند و به تازگی هم فیروز کریمی به این ماجرا اشاره کرد که بزودی قرار است در سریال تاریخی «سلمان فارسی» ایفای نقش کند.

    منبع خبر

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.