تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 62999

طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا مشخص شد

طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا مشخص شد

طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا مشخص شد یک روز مانده به رونمایی از گوشی‌های سری Xiaomi 12، تصاویری منتشر شده که طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا را فاش می‌کند..

طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا مشخص شد

یک روز مانده به رونمایی از گوشی‌های سری Xiaomi 12، تصاویری منتشر شده که طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا را فاش می‌کند.

تصویری به بیرون درز کرده از چند قاب محافظ، طراحی قسمت پشتی شیائومی ۱۲ ، ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا را فاش می‌کند. جزیره دوربین در دو مدل معمولی و پرو مطابق شایعات اخیر شامل یک حفره بزرگ برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین کوچک‌تر می‌شود. در کنار این دو نیز یک حفره برای قرارگیری فلاش LED و احتمالاً یک میکروفون دیده می‌شود.

طراحی قسمت پشتی شیائومی 12 ، 12 پرو و 12 اولترا

اما قاب پشتی مدل اولترا کمی جالب‌تر است. یک جزیره گرد خیلی بزرگ با مجموع ۸ حفره روی این قاب دیده می‌شود که ظاهراً ۵ حفره مربوط به دوربین است. در مجموع ظاهر این قاب شبیه به گوشی میت ۴۰ هواوی و آنر مجیک ۳ است، اما اطلاعاتی از سنسورهای دوربین به کار رفته در پشت این گوشی وجود ندارد. فردا، گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۲ رسماً رونمایی می‌شوند و به طور کامل می‌توانیم با آن‌ها آشنا شویم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.