تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 66056

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ به فروش می‌رسند.
گروه ..

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ به فروش می‌رسند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوری محصولات خود قصد دارد سه خودرو پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ را به بازار عرضه کند. این خودروها در قالب طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۳ ماهه با روش قرعه کشی از روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ به فروش می‌رسند. در این طرح تمام شرایط و ضوابط قرعه کشی به اجرا خواهد رسید. در ادامه جزئیات شرایط این خودروها در بهمن ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو – بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو

در این طرح فروش مالیات بر ارزش افزوده جدید (بر اساس ماده ۲۸ و ۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده) نیز لحاظ شده و مشتریان برای خرید پژو پارس باید مبلغ ۱۶۹ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان، برای پژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای ۲۳۵ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان و برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۳۹۷ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان پرداخت کنند. تمام این خودروها با موعد تحویل ۳ ماهه به مشتریان عرضه می‌شوند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.