تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 61019

سیگنال بسیار مهم برای ارز دیجیتال سولانا ؛ منتظر رشد نجومی قاتل اتریوم باشیم؟

سیگنال بسیار مهم برای ارز دیجیتال سولانا ؛ منتظر رشد نجومی قاتل اتریوم باشیم؟

سیگنال بسیار مهم برای ارز دیجیتال سولانا ؛ منتظر رشد نجومی قاتل اتریوم باشیم؟سولانا اکنون چهارمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. سیگنال هایی نشان می‌دهند احتمالا قیمت سولانا به زودی تا چند بر..

سیگنال رشد سولاناسیگنال بسیار مهم برای ارز دیجیتال سولانا ؛ منتظر رشد نجومی قاتل اتریوم باشیم؟

سولانا اکنون چهارمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. سیگنال هایی نشان می‌دهند احتمالا قیمت سولانا به زودی تا چند برابر رشد می‌کند.

در روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰، SOL یعنی ارز دیجیتال بلاک چین قدرتمند سولانا در رنج قیمت بالای ۲۴۰ دلار خرید و فروش شد. با در نظر گرفتن قیمت کنونی خرید سولانا، ارزش آن از ابتدای سال میلادی جاری (طی یازده ماه) حدودا ۱۷ هزار برابر شده است! نمی‌توان به طور قطعی میزان رشد بیشتر آن را پیش بینی کرد، اما یک چیز برای ما واضح است؛ اکنون سولانا مهمترین، جدی‌ترین و خطرناک‌ترین قاتل اتریوم محسوب می‌شود. پس رشد بیشتر قیمت آن دور از انتظار نیست. یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارز دیجیتال (Bluntz) که طی چند ماه اخیر رفتار رمز ارز SOL را به دقت زیر نظر گرفته، معتقد است قیمت ارز دیجیتال سولانا از ۲۵۰ دلار کنونی تا ۹۰۰ دلار رشد خواهد کرد.

بر اساس دیتای به دست آمده از صرافی FTX که در وب سایت TradingView قابل مشاهده است، SOL در روز ۱۵ آبان سقف تاریخی جدید ۲۶۰ دلار را به ثبت رساند. قیمت کنونی آن حوالی ۲۵۰ دلار است که در مقایسه با سقف تاریخی جدید کمی عقب‌نشینی را نشان می‌دهد.

چارت قیمت سولانا

چارت قیمت سولانا طی ۵ روز اخیر

اما این واقعیت که ارزش کنونی هر واحد ارز دیجیتال سولانا نسبت به قیمتش در آخر هفته قبل کمی کاهش یافته، احتمالا به خاطر کنفرانس Breakpoint آن در پایتخت کشور پرتغال بوده است. به عبارتی سرمایه گذاران به امید به شنیدن اخباری بسیار هیجان‌آور در این رویداد و رشد قیمت سولانا فشار خرید را افزایش دادند، اما بعد از پایان کنفرانس کمی جو آرام و قیمت SOL در رنج قبلی خود مستحکم شد.

چنین اتفاقی قبلا در بازار یکی دیگر از قاتل‌های اتریوم رخ داد؛ از چند هفته قبل از هاردفورک مهم آلونزو کاردانو در تابستان ۱۴۰۰ قیمت آن همینطور افزایش یافت و سقف تاریخی جدیدی به ثبت رسید، اما بعد از این رویداد جو آرام شد و قیمت این ارز دیجیتال کاهش یافت. سولانا طی چند روز اخیر وضعیت مشابهی را تجربه کرده است، اما این پایان کار نیست؛ قرار است به زودی اتفاقات بزرگی در بازار SOL رخ بدهد.

چارت قیمت سولانا

چارت قیمت سولانا طی ۱ ماه اخیر

اگر روند رشد سالیانه را در نظر بگیریم، کمتر ارز دیجیتالی پیدا خواهیم کرد که قادر به رقابت با رشد حدودا ۱۷ هزار درصدی سولانا باشد.

چارت قیمت سولانا

چارت قیمت سولانا طی ۱ سال اخیر

در حقیقت، ۱۱ آبان ۱۴۰۰ تحلیلگر و تریدر مطرح توئیتری با نام مستعار CryptoDiffer گفت از نظر میزان رشد سالیانه، فقط ۵ ارز دیجیتال (AXS ،OMI ،VRA ،FTM و BAKE) عملکرد بهتری در مقایسه با سولانا داشته‌اند.

توئیت CryptoDiffer

ارزهای دیجیتال دارای بیشترین رشد در سال ۲۰۲۱

با در نظر گرفتن این اطلاعات، اکنون هولدرها و سرمایه گذاران ارز دیجیتال SOL سوال مهمی دارند؛ سولانا که طی ۱۱ ماه حدود ۱۷ هزار درصد رشد کرد، اکنون دارای قیمت ۲۵۰ دلار است، بازار آن حدود ۷۳ میلیارد دلار ارزش دارد و چهارمین ارز دیجیتال با بالاترین مارکت کپ محسوب می‌شود، تا کجا رشد خواهد کرد؟ آیا اکنون زمان خروج از این بازار و سرمایه گذاری در یک کوین یا توکن دیگر است، یا باید به هولد و حمایت از سولانا ادامه داد؟

به عقیده Bluntz رشد سولانا تا ۹۰۰ دلار ادامه دارد

تحلیلگر مطرح بازار رمز ارزها با نام مستعار Bluntz در روز ۱۳ آبان به ۱۷۹ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت سولانا ۹۰۰ دلاری یک شوخی نیست و رخ خواهد داد.

توئیت Bluntz

در همین روز، CryptoDiffer نیز به وسیله انتشار یک توئیت به نکته مهمی اشاره کرد؛ طی ۳۰ روز اخیر بلاک چین سولانا از نظر حجم فعالیت توسعه‌دهندگان در گیت‌هاب در رتبه ششم قرار دارد. این یک سیگنال فاندامنتال بسیار قوی است و نباید آن را نادیده گرفت.

توئیت CryptoDiffer

در ۱۷ آبان، یکی از سه روز برگزاری کنفرانس Breakpoint سولانا در پایتخت پرتغال، بنیان‌گذاران این اکوسیستم بلاک چینی یعنی آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko) و راج گوکال (Raj Gokal) آمارهای بسیار قابل توجه و شگفت‌آوری درباره وضعیت شبکه سولانا ارائه کردند که نشان‌دهنده رشد روزافزون آن است.

بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کند

گوشه‌ای از صحبت‌های آن‌ها درباره اکوسیستم ۲ میلیارد دلاری سولانا، ۱۵ میلیارد سرمایه قفل شده در پروژه‌های دیفای توسعه یافته بر بستر سولانا، اضافه شدن پشتیبانی از پراستفاده‌ترین استیبل کوین‌های بازار ارز دیجیتال (تتر و یو‌اس‌دی‌سی) و حجم بالای سرمایه گذاری شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر در رمز ارز SOL بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.