تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
کد خبر : 591808

سفر ناگهانی مقام آمریکایی به نزدیک مرزهای ایران

سفر ناگهانی مقام آمریکایی به نزدیک مرزهای ایران

سفر ناگهانی مقام آمریکایی به نزدیک مرزهای ایران به گزارش منیبان، یک منبع آگاه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد که «باربارا لیو» معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است در هفته آخر ماه جاری به لبنان سفر کند. وی افزود: این سفر مقام آمریکایی مذکور به لبنان در چارچوب سفر منطقه‌ای وی صورت می‌گیرد. این

سفر ناگهانی مقام آمریکایی به نزدیک مرزهای ایران

به گزارش منیبان، یک منبع آگاه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد که «باربارا لیو» معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است در هفته آخر ماه جاری به لبنان سفر کند.

وی افزود: این سفر مقام آمریکایی مذکور به لبنان در چارچوب سفر منطقه‌ای وی صورت می‌گیرد.

این منبع آگاه اضافه کرد: قرار است لیو در جریان سفر خود به لبنان با نبیه بری رئیس پارلمان و نجیب میقاتی رئیس دولت پیشبرد امور این کشور دیدار کند. در جریان این دیدارها در خصوص نتایج نشست پنج جانبه پاریس که طی ماه گذشته برگزار شد رایزنی می‌شود.

در این نشست پنج جانبه نمایندگانی از آمریکا، فرانسه، مصر، عربستان و قطر برای بررسی پرونده لبنان در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، مالی و اجتماعی گرد هم آمدند.

روز گذشته نیز ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان با نبیه بری رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در عین التینه گفت: مرحله کنونی در حال بیش از هرزمان دیگری به موضع گیری مثبت نیاز دارد و همواره باید به خواسته‌های مثبت فکر کرد و همواره باید دل در گرو حسن نیت داشت.

منبع: مهر

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.