تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 609443

سریع ترین روش خرید گیفت کارت

سریع ترین روش خرید گیفت کارت

گیفت کارت ها به عنوان نوعی کارت هدیه که از یک اعتبار مشخص و غیر نقدی برخوردارند امروزه جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند چرا که می توانند قابلیت ها و کاربردهای متعددی داشته باشند. اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب ها و اشخاص دیگر را ندارد اما می تواند

گیفت کارت ها به عنوان نوعی کارت هدیه که از یک اعتبار مشخص و غیر نقدی برخوردارند امروزه جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند چرا که می توانند قابلیت ها و کاربردهای متعددی داشته باشند. اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب ها و اشخاص دیگر را ندارد اما می تواند بهترین هدیه ممکن برای افرادی همچون گیمرها، دانشجویان، نتورکرها و … باشد.

تقریبا تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر در سراسر دنیا برای رفاه بیشتر کاربران خود انواع مختلفی از این کارت های هدیه عرضه می کنند. افراد می توانند با خرید گیفت کارت و بدون توجه به محدودیت های جغرافیایی به اطلاعات، برنامه ها، محصولات و کالاهای مختلف دسترسی پیدا کرده و در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند. در ادامه به بررسی نحوه خرید سریع و مطمئن انواع گیفت کارت ها پرداخته میشود.

گیفت کارت های پرکاربرد و محبوب

همانگونه که عنوان شد شرکت ها و موسسه های مختلف از سراسر دنیا برای افزایش رفاه حال کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع مختلفی از گیفت کارت ها می کنند و افراد می توانند از هر نقطه ای از دنیا از گیفت کارت های گوگل، اسکایپ، نتفلیکس، اپل ، اسپاتیفای ، آمازون و … استفاده کنند. تعدادی از گیفت کارت ها در مقایسه با انواع دیگر آنها محبوبیت بیشتری داشته و کاربردهای متعددی تری دارند.

  • بازیکنان با خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل می توانند از آپشن ها، آپدیت ها و امکانات بازی ها استفاده نمایند.
  • افراد قادرند با خرید گیفت کارت مینت انواع پرداخت های اینترنتی خود را انجام داده و به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند.
  • با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توان حساب های شخصی در شبکه PlayStation Network را شارژ نمود.
  • با خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE می توان در شبکه Steam عضو شده و از خدمات آن بهره مند شد.
  • با خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت می توان از امکانات ایکس باکس بهره برد.
  • با خرید گیفت کارت اپل آیتونز از شرکت اپل می توان از خدمات و برنامه های ios استفاده کرد و خرید گیفت کارت گوگل پلی اجازه استفاده از برنامه ها و خدمات Google Play Market را به کاربران خواهد داد.
  • گیمرها با خرید گیفت کارت ریزر و خرید گیفت کارت ریزر گلد و  گیفت کارت ریزر گلوبال گلد از کمپانی Razer قادرند به بازی های مختلفی دسترسی داشته باشند.

سریع ترین روش خرید گیفت کارت

نکات مهم در خرید گیفت کارت

با توجه به تنوع بالای گیفت کارت ها و امکان سواستفاده افراد سودجو لازم است که در زمان خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت مینت و خرید انواع گیفت کارت ها به نکات مختلفی همچون موارد امنیتی و تاریخ انقضای کارت، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، میزان سابقه و اعتبار فروشگاه و سایت عرضه کننده، نوع گیفت کارت خریداری شده، کاربردهای گیفت کارت ها، قیمت کارت و نوع ارز رایج آن، کارمزدها و مالیات های گیفت کارت و … توجه داشت.

خرید آنی گیفت کارت

فروشگاه های متعددی در حوزه فروش گیفت کارت ها فعالیت دارند به همین دلیل باید به اعتبار و سابقه آنها دقت بالایی داشت و در خرید محصولاتی همچون گیفت کارت ریزر گلد، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و … تمامی موارد امنیتی را بررسی نمود. فروشگاه گیفت کارت با داشتن سابقه 12 ساله، برخورداری از اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، داشتن درگاه بانکی مطمئن، SSL ایمن، داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل فوری محصول و … بستر مطمئن و مناسبی برای خرید کاربران فراهم می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.