تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
کد خبر : 59822

سرعت اینترنت موبایل در ایران ۹ پله صعود کرد

سرعت اینترنت موبایل در ایران ۹ پله صعود کرد

سرعت اینترنت موبایل در ایران ۹ پله صعود کردجدیدترین گزارش وب‌سایت Speedtest برای ماه سپتامبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد سرعت اینترنت موبایل ایران طی ماه قبل ۹ پله صعود کرد.
وب‌سایت Speedtest پس از بررسی شاخص‌ها..

سرعت اینترنت موبایلسرعت اینترنت موبایل در ایران ۹ پله صعود کرد

جدیدترین گزارش وب‌سایت Speedtest برای ماه سپتامبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد سرعت اینترنت موبایل ایران طی ماه قبل ۹ پله صعود کرد.

وب‌سایت Speedtest پس از بررسی شاخص‌های جهانی اینترنت گزارش جدیدی از وضعیت اینترنت جهان طی ماه سپتامبر ۲۰۲۱ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان حدود ۶۳.۱۵ مگابیت برثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل نیز ۱۳.۳۷ مگابیت برثانیه است.

سرعت اینترنت موبایل

در حوزه اینترنت ثابت نیز میانگین سرعت دانلود در جهان ۱۱۳.۲۵ مگابیت برثانیه و میانگین سرعت آپلود در جهان نیز ۶۲.۴۵ مگابیت برثانیه بود.

پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان

کشور امارات متحده عربی با سرعت ۲۳۸.۰۶ مگابیت برثانیه توانست همانند ماه قبل رتبه نخست پرسرعت‌ترین اینترنت جهان را از آن خود کرد. پس از آن کره جنوبی با سرعت ۲۰۲.۶۱ مگابیت برثانیه در جایگاه دوم، نروز با سرعت ۱۷۷.۷۲ مگابیت برثانیه در جایگاه سوم، قطر با سرعت ۱۷۲.۱۸ مگابیت برثانیه در جایگاه چهارم و چین نیز با سرعت ۱۶۵.۳۸ مگابیت برثانیه در جایگاه پنجم قرار دارند.

پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت در جهان

کشور موناکو با سرعت ۲۶۱.۸۲ مگابیت برثانیه توانست عنوان پرسرعت‌ترین اینترنت پهن‌باند ثابت جهان را به خود اختصاص دهد. پس از آن سنگاپور با سرعت ۲۵۵.۸۳ مگابیت برثانیه در جایگاه دوم، هنگ کنگ با سرعت ۲۵۴.۷۰ مگابیت برثانیه در جایگاه سوم، رمانی با سرعت ۲۳۲.۱۷ مگابیت برثانیه در جایگاه چهارم و سوئیس با سرعت ۲۲۹.۹۶ مگابیت برثانیه در جایگاه پنجم قرار دارد.

افزایش سرعت اینترنت موبایل در ایران

سرعت اینترنت موبایل

متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران طی ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به ۳۵.۴۸ مگابیت برثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت ایران در این ماه نیز با ۱۲.۵۳ مگابیت برثانیه رسید. چنین ارقامی باعث شد تا ایران از میان ۱۴۰ کشور به جایگاه ۷۱ دست یابد که از رشد ۹ پله‌ای در این حوزه حکایت دارد.

سرعت اینترنت موبایل

در بخش اینترنت ثابت نیز میانگین سرعت دانلود در ایران ۲۱.۳۶ مگابیت برثانیه و میانگین سرعت آپلود نیز ۱۲.۵۶ مگابیت برثانیه اعلام شده که توانست از میان ۱۷۵ کشور در جایگاه ۱۳۷ قرار بگیرد. البته ایران در بخش اینترنت ثابت نسبت به قبل ۳ پله سقوط کرد.

سرعت اینترنت موبایل

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.