تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 40512

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در “کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی”

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در “کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی”

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در “کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی” دکتر بهنام شکیبایی، نماینده علمی ایران و قاره آسیا، در «کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی»، روز جمعه، ۱۳ فروردین ساعت۱۶:۳۰ ب..

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در "کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی"

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در "کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی"

دکتر بهنام شکیبایی، نماینده علمی ایران و قاره آسیا، در «کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی»، روز جمعه، ۱۳ فروردین ساعت۱۶:۳۰ به وقت تهران سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این کنگره بین المللی دو روزه با مرکزیت کشور سوئیس به صورت زنده و اینترنتی از راه دور بر روی پلتفورم Zoom پخش می‌شود و بیش از ۲۰۰ هزار دانشجوی دندانپزشکی از ۶۲ کشور دنیا مخاطب آن هستند.

موضوع سخنرانی دکتر بهنام شکیبایی ابداعات جدیدش در زمینه جراحی‌های کم تهاجمی و میکروسکوپی ایمپلنت خواهد بود. این اولین بار است که یک محقق ایرانی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کنگره سالیانه «انجمن جهانی دانشجویان دندانپزشکی» در سوئیس معرفی می‌شود.

انجمن جهانی دانشجویان دندانپزشکی «آی ای دی اس» در سال ۱۹۵۲ در کشور دانمارک بنیان گذاشته شد و تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار دانشجوی دندانپزشکی از ۶۲ کشور دنیا به عضویت آن در آمده‌اند. هدف اول این انجمن ایجاد شبکه‌های تعلیماتی و تحقیقاتی نوین در بین اعضای انجمن است که در این راستا همواره تلاش می‌کند در کنفرانس جهانی سالیانه خود جدیدترین روش‌های درمانی در علم دندانپزشکی و مخترعین آنها را به دانشجویان معرفی کند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.