تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 598514

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار پاکت گلاسه پنجره ای و یا پاکت گلاسه پنجره دار به دلیل رنگ سفیدی که دارد، از جمله پاکت های پر کاربرد در صنعت بسته بندی به شمار می آید.گاست باعث می شود بعد از پر کردن محصول پاکت به صورت ایستاده قرار بگیرد.پاکت گلاسه پنجره ای به

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار

پاکت گلاسه پنجره ای و یا پاکت گلاسه پنجره دار به دلیل رنگ سفیدی که دارد، از جمله پاکت های پر کاربرد در صنعت بسته بندی به شمار می آید.گاست باعث می شود بعد از پر کردن محصول پاکت به صورت ایستاده قرار بگیرد.پاکت گلاسه پنجره ای به دلیل ساختاری که دارد، مناسب محصولات سبک می باشد.

پاکت گلاسه پنجره‌ ای در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع آرایشی و بهداشتی و صنایع خرده فروشی. از این پاکت‌ ها برای بسته بندی محصولاتی مانند غلات، خشکبار ها، شیرینی‌ ها، اسنک‌ ها، آرایشی و بهداشتی، داروها و موارد دیگر استفاده می‌شود. پنجره در پاکت به عنوان یک عنصر بصری استفاده می‌شود تا به مشتریان امکان نمایش محتوای داخل را بدهد و از کیفیت و تازگی محصول اطمینان حاصل کنند.

 

آنچه که در این مقاله می خوانیم:

  • جنس پاکت گلاسه پنجره ای چیست؟
  • مزایای پاکت گلاسه پنجره دار
  • ویژگی ظاهری پاکت گلاسه پنجره دار
  • موارد مصرف پاکت گلاسه پنجره ای
  • معرفی انواع سایز پاکت های گلاسه
  • چاپ پاکت گلاسه
  • اهمیت بسته بندی مناسب در فروش

جنس پاکت گلاسه پنجره ای چیست؟

پاکت گلاسه دارای جنس فوق العاده برای تضمین نگهداری محصولات مختلف می باشد که شامل موارد زیر است:

  • لایه داخلی پلی اتیلین
  • لایه وسط پلی استر شفاف
  • لایه بیرونی پلی استر شفاف با لمینت کاغذ گلاسه

جنس لایه داخلی تمامی پاکت ها از نوع پلی اتیلن بهداشتی یا اصطلاحا food grade می باشد.

مزایای پاکت گلاسه پنجره دار

پاکت گلاسه پنجره دار (پنجره ای) برخی ویژگی‌ ها و مزایای خاص را داراست که آن را به یک انتخاب مناسب در بسته‌بندی محصولات تبدیل می‌کند. برخی از ویژگی‌ ها و مزایای پاکت گلاسه پنجره دار عبارتند از:

  1. نمایش محتویات داخل پاکت: پاکت گلاسه پنجره دار به واسطه وجود پنجره شفاف، به مشتریان امکان می‌ دهد محتوای داخل پاکت را ببینند. این ویژگی به مشتریان اعتماد بیشتری درباره کیفیت و تازگی محصولات می‌ دهد.
  2. حفاظت و حفظ تازگی: پاکت گلاسه پنجره دار به دلیل محکم بودن و نشت نداشتن، محصولات را در برابر رطوبت، هوا و آلودگی حفظ می‌کند. این ویژگی به محصولات کمک می‌کند تا برای مدت طولانی تر تازه و با طراوت باقی بمانند.
  3. طراحی جذاب: پاکت‌ های گلاسه پنجره دار معمولاً دارای طرح‌ ها و رنگ‌ های جذاب هستند که برند و محصول را به خوبی نشان می‌ دهند و توجه مشتریان را جلب می‌ کنند.
  4. کمک به محیط زیست: بسته‌ بندی با استفاده از پاکت گلاسه پنجره دار در مقایسه با بسته‌ بندی‌ های سنتی کمترین مقدار مواد بسته‌ بندی را مصرف می‌کند. این مورد به کاهش ضایعات پلاستیکی و حفظ محیط زیست کمک می‌ کند.
  5. کاربرد چندمنظوره: پاکت گلاسه پنجره دار قابل استفاده در صنایع مختلف مانند غذا، آرایشی و بهداشتی، دارویی و … است. این ویژگی وسعت بیشتری را برای پاکت گلاسه فراهم می‌ کند.

با توجه به این مزایا، پاکت گلاسه پنجره دار یک انتخاب مناسب در بسته‌بندی محصولات است که نیاز به دیدن محتوا، حفظ تازگی و جذابیت دارند.

ویژگی ظاهری پاکت گلاسه پنجره دار

اگر بخواهیم به جزئیات تولید پاکت گلاسه ای بپردازیم، می توانیم در ابتدا به حالت ایستا این پاکت اشاره کنیم. پاکت گلاسه به دلیل داشتن کاست به صورت کاملا ایستاده قرار می گیرد که همین امر باعث شکیل تر شدن قفسه های فروشگاهی در تمامی کسب و کار می شود.

همانطور که از نام پاکت گلاسه پنجره ای مشخص است، این پاکت دارای یک پنجره عمودی بسیار زیبا و ظریف می باشد که قابلیت نمایش قسمتی از محتویات داخلش را داراست.

همچنین این پاکت دارای یک زیپ بسیار با کیفیت برای بارها بار و بسته کردن می باشد.که با استفاده از همچنین قابلیتی می توان این پاکت را در دسته پاکت های چند بار مصرف قرار داد.

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار

موارد مصرف پاکت گلاسه پنجره ای

  • خشکبار
  • ادویه جات
  • آجیل
  • گرانولا
  • میوه خشک
  • شکلات
  • سویق
  • گیاهان دارویی
  • ادویه جات

معرفی انواع سایز پاکت های گلاسه

پاکت‌های گلاسه پنجره‌ای در انواع و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، که هر کدام به منظور بسته‌بندی محصولات مختلف به کار می‌روند. در زیر به برخی از انواع سایزهای معمول پاکت‌های گلاسه پنجره‌ای اشاره می‌کنیم:

  1. * سایز 11 در 15
  2. * سایز 12 در 18
  3. * سایز 14 در 19
  4. * سایز 16 در 24
  5. * سایز 18 در 25
  6. * سایز 20 در 30
  7. * سایز 25 در 35

سایز های کوچک تر پاکت های گلاسه مناسب برای بسته بندی محصولات سبک تر مانند ادویه ها، خشکبار و … می باشد. و از پاکت های سایز بزرگتر می توان در بسته بندی حبوبات، آجیل، چای، قهوه و … استفاده کنید.

چاپ پاکت گلاسه

چاپ سیلندر

در این نوع چاپ چند مولفه احتیاج است:

داشتن مجوز و توان سفارش ۱ تنی از یک سایز که با توجه به سایز و طرح میتوانیم اعلام کنیم که در یک ست سیلندر چند طرح از یک سایز را  در سیلندر می توان قرار داد.

چاپ سیلک

حداقل سفارش از یک سایز، یک رنگ، یک مدل و یک طرح  ۱۰۰۰ عدد میباشد.

در چاپ سیلک محدویت چاپ داریم یعنی:

  • پس زمینه رنگ پاکت است
  • تلفیق رنگ ها را نمیتوانیم داشته باشیم
  • و با توجه به سایز میتوانیم اعلام کنیم برای هر سمت چند رنگ میتوانیم چاپ کنیم.

با استفاده از چاپ در این نوع پاکت، می توانید آن را به پاکت گلاسه تبلیغاتی تبدیل کنید که معرف برند تجاری شما باشد. این امر موجب افزایش مشتریان دائمی شما می شود. از طرفی با حک شدن برند شما در پاکت ها می توانید به راحتی در ذهن بسیاری از افراد بمانید و حس اطمینان از کیفیت محصولات را به تمامی مشتریان خود منتقل کنید.

زیبایی خیره کننده پاکت گلاسه پنجره دار

اهمیت بسته بندی مناسب در فروش

بیایید بررسی کنیم که بسته بندی محصول چگونه می‌تواند بر فروش تأثیر بگذارد و چرا اینقدر مهم است.پاکت بسته بندی نقش های مهمی را برای شرکت ها و مشتریان امروزی ایفا می‌کند و در کنار کارکردهای مرتبط با بازاریابی، فروش و آگاهی از برند، نقش های کاربردی متنوعی دارد. یکی از نقش های کاربردی مهمی که بسته بندی ایفا می‌کند محافظت از محصولات در حین حمل و نقل و تا زمانی که مشتری بسته بندی را باز کند است. اگر محصول در هنگام دریافت مشتری آسیب ببیند، تصور آن‌ها از شرکت شما نیز آسیب می بیند و احتمالاً باید محصول را جایگزین کنید یا پول او را بازپرداخت کنید.

باز کردن بسته بندی نیز باید آسان باشد و طراحی بسته بندی باید باز کردن بسته بندی محصول را آسان کند، زیرا این کار تجربه بهتری را برای مشتری فراهم می‌کند.

نقش کاربردی دیگری که بسته بندی ایفا می‌کند کمک به مصرف کنندگان در شناسایی محصولات است اطلاعات کافی را از طریق متن، تصاویر و سایر اشکال ارتباطی ارائه دهد تا مصرف کننده بتواند به سرعت آنچه را که در بسته است شناسایی کند.

تمامی ویژگی های ذکر شده درمورد پاکت ها، در پاکت گلاسه وجود دارد.شما عزیزان می توانید برای تهیه و خرید پاکت بسته بندی همراه با تضمین قیمت و کیفیت به زیپ پک مراجعه کنید.

تلاش زیپ پک

طبق سال ها کار کردن در حوزه بسته بندی و اطلاعات گیری جامعه از مشتریان هدف هر حوزه توانستیم تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم زیپ پک بدست بیاوریم.

حاصل این تلاش های ارزنده سایت زیپ پک میباشد.

ما در سایت زیپ پک همه نوع تنوع بسته بندی به همراه بهترین کیفیت حال حاضر ایران را گرد آوری کرده ایم که حاصل این تنوع همه نوع بسته بندی تخصصی میباشد .چه پاکت هایی که نور عبور میکنند به اصطلاح یک رو شفاف یا پنجره ای چه پاکت هایی که ۱۰۰ درصد از نفوذ نور به داخل پاکت جلوگیری میکنند.

در سایت زیپ پک قیمت پاکت گلاسه، تعداد در کیلو، مدل ها و سایز های مختلف درج شده اند که به راحتی میتوانید برای هر پاکت قیمت را مقایسه کنید و بهترین و منطقی ترین خرید را بر اساس ذهنیت و احتیاج های خودتان انجام دهید.

سعی کردیم در این مقاله پاکت گلاسه پنجره دار را همراه با کارایی و سایر مزایاها را بررسی کنیم، حال برای خرید پاکت گلاسه میتوانید به سایت زیپ پک مراجعه کنید.

تلفن : 33580375-028 

رحیمی : 09120379903 

وب سایت : zippack.ir 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.