تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 591107

راهنمای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی

راهنمای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی

این روزها میز ناهار خوری به یکی از لوازم ضروری در منزل تبدیل شده است و در اکثر خانه‌ها می توان این وسیله را پیدا کرد. شاید برای شما سؤال باشد که چگونه می توان یک دست صندلی و میز ناهارخوری چوبی  خوب خریداری کرد؟ بسیار خب! این مقاله برای شماست. انواع میز ناهار خوری

این روزها میز ناهار خوری به یکی از لوازم ضروری در منزل تبدیل شده است و در اکثر خانه‌ها می توان این وسیله را پیدا کرد.

شاید برای شما سؤال باشد که چگونه می توان یک دست صندلی و میز ناهارخوری چوبی  خوب خریداری کرد؟ بسیار خب! این مقاله برای شماست.

انواع میز ناهار خوری

میزهای ناهار خوری در اندازه و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و هر مدل طرفداران خاص خودش را دارد؛ به عبارتی دیگر این سلیقه شخصی هر فرد و البته دکوراسیون محیط است که بر پایه آن، میز ناهار خوری خریداری می شود.

میز و صندلی ناهار خوری تمام چوب

میز ناهارخوری از چوب، فلز و فایبر گلاس ساخته می شود، اما بی شک محبوب ترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری از جنس چوب هستند. مزیت چوب این است که از ساختاری محکم و با دوام برخوردار است؛ علاوه بر این یک میز ناهار خوری چوبی هیچ وقت از مد نمی افتد، زیرا بسیار شیک و زیباست و تقریباً با هر دکوراسیونی در خانه و آشپزخانه به راحتی ست می شود.

چه چوب‌هایی در میز و صندلی ناهارخوری استفاده می‌شود؟

بعضی از محبوب ترین و مرغوب ترین چوب هایی که در ساخت انواع میز و صندلی ناهار خوری از آنها استفاده می شود عبارتند از: چوب ماهون،( یا همان ماهاگونی)، چوب افرا، چوب نراد روس، بلوط و چوب گردو می باشد.

در حقیقت جنس محصول جز کلیدی ‌ترین نکات مورد توجه در هنگام انتخاب میز و صندلی ناهارخوری است، زیرا میز و صندلی وسیله ای کاربردی بوده که همیشه از آن استفاده می شود. بنابراین انتخاب یک میز و صندلی ناهار خوری چوبی با کیفیت چوب بالا، شما را می تواند تا سالها از خرید میز و صندلی ناهار خوری بی نیاز کند.

ابعاد میز و صندلی ناهار خوری چوبی

ابعاد میز ناهار خوری چوبی تا حد زیادی به اندازه فضای آشپزخانه و یا پذیرایی شما و همچنین سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در واقع باید گفت قبل از خرید میز ناهارخوری باید فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. پس از اندازه گیری با توجه به اینکه چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند و مدل مورد نظر به همراه صندلی چقدر فضا را اشغال خواهد کرد باید سایز میز را تخمین بزنید.

انواع مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی دارای اشکال هندسی مربع، مستطیل و گرد هستند؛ که در این صورت می‌توانید بر اساس متراژ فضا نسبت به انتخاب شکل میز اقدام کنید. در ادامه به چند سایز استاندارد برای ابعاد میز و صندلی ناهارخوری اشاره خواهیم کرد:

میز دو نفره گرد: قطر ۷۰ سانتی متر
میز دو نفره مربع : ۹۰ در ۹۰ سانتی متر
چهار نفره گرد: قطر ۹۰، ۱۰۳، ۱۲۰ سانتی متر
چهار نفره مستطیل: ۹۰ در۱۲۰ سانتی متر
شش نفره گرد: قطر۱۴۰ سانتی متر
شش نفره مستطیل: ۹۰ در ۱۶۰ سانتی متر
هشت نفره گرد: قطر ۱۶۰ سانتی متر
هشت نفره مستطیل: ۹۰ در ۲۰۰ سانتی متر

راهنمای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی

تناسب رنگ، مدل و تعداد نفرات را در نظر بگیرید

در صورت استفاده از سرویس میز و صندلی چوبی در فضای پذیرایی، بهتر است که به تناسب رنگ و مدل میز و صندلی خود با مبلمان منزل تان دقت کنید.
همچنین تعداد نفرات میز و صندلی ناهار خوری بر روی انتخاب شما تاثیر می‌گذارد. شما باید با توجه به تعداد نفراتی که قرار است از این میز و صندلی استفاده کنند آن را انتخاب و خریداری کنید؛ میز نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور باشید با خم کردن کمر خود غذا بخورید یا آنقدر بلند باشد که احساس خفگی به شما دست بدهد.

مدل های میز و صندلی ناهارخوری کم جا

میزهای ناهار خوری کم جا اکثراً قابلیت تاشو دارند و در صورت عدم نیاز به آنها می توان صندلی ها را در داخل میز قرار داد. بدین ترتیب تنها میز پیداست و جای کمتری را اشغال می کنید. میزهای کم جا از شکل و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و برای منازل کوچک بسیار کاربرد دارند.  از این صندلی و میز در کافی شاپ ها و رستوران ها هم به دلیل محدودیت فضا بسیار استفاده میشود.

راهنمای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی

نکته پایانی

گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در امر تولید میز و صندلی نهار خوری چوبی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات در این مجموعه به صورت تمام چوب بوده و هیچگونه فیبر یا چوب روکش شده در آن به کار نرفته است. محصولات عاج دارای گارانتی ۱۸ ماه و خدمات پس از فروش است. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

آدرس فروشگاه آنلاین  :

صفحه اصلی

تلفنمدیریت فروش کارخانه : ۲۵۸۶۴۱۴-۰۹۱۲

دفترفروش :۰۲۱۷۶۲۱۷۹۱۸

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.