تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 592868

راهنمای خرید استند گل

راهنمای خرید استند گل

معرفی استند گل یکی از محبوب ترین دکور لوازم خانگی استند گل ویلاسازه است. این گونه از محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. انواع استند در خانه های آپارتمانی هم استفاده می شوند. استند گل نردبانی یکی از محبوب ترین استند های گل است. علاوه بر این باید بیان کنیم که از

معرفی استند گل

یکی از محبوب ترین دکور لوازم خانگی استند گل ویلاسازه است. این گونه از محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. انواع استند در خانه های آپارتمانی هم استفاده می شوند. استند گل نردبانی یکی از محبوب ترین استند های گل است. علاوه بر این باید بیان کنیم که از این محصولات در همه ی مکان ها استفاده می کنند و محدودیت مکانی ندارد. همچنین استند نردبانی به صورت سه طبقه و چهار طبقه تولید می شود. این گونه از محصولات باعث ایجاد نظم در محیط خانه می شوند. شما می توانید از استند در محیط کاری هم استفاده کنید. استند های گل مزایای بسیار زیادی دارند، مثلا باید بیان کنیم که  استند های گل برای انواع گل های طبیعی و مصنوعی استفاده می شوند. استند های گل در جنس های متفاوتی تولید می شوند، چنس این محصولات شامل پی وی سی و چوب است. ابعاد استند های گل متفاوت است. مثلا استند گل چهار طبقه در ابعاد ۱۲۰ سانت تولید می شوند.برای اطلاعات بیشتر استند گل کلیک کنید.

علاوه بر این انواع استند چوب مناسب محیط های کوچک آپارتمانی هستند. همانطور که می دانید افراد بسیار زیادی علاقه به نگهداری گل دارند، به خصوص افرادی که در محیط آپارتمانی زندگی می کنند، اما به علت این که محیط آپارتمان کوچک است، نمی توانند گلدان های زیادی نگهداری کنند، در این صورت پیشنهاد ما این است‌ که از استند های طبقه ای استفاده کنید. این محصولات جای کمی را اشغال می کنند و مناسب محیط های کوچک هستند. در واقع علاوه بر کاربردی بودن استند های گل، زیبایی آن ها برای محیط های داخلی خانه مورد نظر قرار گرفته است. این گونه از محصولات در سبک های مختلفی تولید می شوند که یکی از زیبا ترین آن در سبک مدرن است. علاوه بر این باید بیان کنیم که انواع استند های گل در مدل های مختلف جزو یکی از مهم ترین لوازم جانبی در دکوراسیون فضای داخلی به حساب می آیند.

انواع متنوع استند گل

همانطور که بیان کردیم استند گل از نظر جنس و مدل انواع مختلفی دارد، مانند استند چوبی و استند نردبانی و استند فلزی و استند پایه هندسی و استند دیواری و استند پازلی، در ابتدا تعریفی از انواع استند ها ارائه دهیم. اولین استند از جنس چوب است. همانطور که می دانید استند های چوبی می توانند فضای درونی خانه را زیبا کنند و حس آرامش درونی به ساکنین خانه دهند. در واقع ترکیب استند های چوبی و گل و گیاه طبیعی می تواند فضای آرامش بخش و دوست داشتنی طبیعت را در فضای بسته خانه القا کند. به همین جهت می تواند باعث ایجاد حس مثبت در بین ساکنین خانه شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که محصولات چوبی با استفاده از چوب های گوناگون تولید می شوند و به همین علت بافت و ضخامت و درجه مقاومت مختلفی دارند. استند دیگر از نوع فلزی است. همانطور که از نامش مشخص است از جنس فلز و استیل تولید شده اند، این گونه از محصولات مقاومت بسیار زیادی دارند و از نوع فلز ضد زنگ هستند.

علاوه بر این در برابر همه ی عوامل مخرب بیرونی بسیار مقاوم اند. همچنین باید بگوییم که این گونه از محصولات به علت این که مقاوم هستند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. اما نوع دیگر استند های گل از نوع استند نردبانی است. این‌ گونه از محصولات محبوبیت بسیار زیادی دارند، زیرا بسیار زیبا هستند و جای بسیار کمی را اشغال می کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که بسیار جا دار هستند و به همین علت می توان‌ انواع گلدان های کوچک و بزرگ را بر روی آن نگهداری کرد. نوع دیگر استند های گل، استند هندسی هستند، این نوع از محصولات ‌هم مانند استند های نردبانی جای بسیار کمی را اشغال می کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که برای آن دسته از افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند بسیار مناسب است. همچنین باید اضافه کنیم که این نوع از محصولات در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

 

راهنمای خرید استند گل

مکان قرار دادن استند گل

همانطور که می دانید استند های گل نقش بسیار زیادی را در دکوراسیون خانه ها به خصوص خانه های مدرن ایفا می کنند. این‌ گونه از محصولات در تنوع رنگی و مدل و ابعاد گوناگون وجود دارند. برای قرار دادن استند های گل بهتر است اول به نوع گل توجه کنید. زیرا بر روی آن از گل های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. به همین علت بهتر است اگر گل شما طبیعی است، در فضای روشن و نزدیک نور خورشید قرار بگیرد تا هم تغذیه شود و هم خراب نشود. علاوه بر این باید بیان کنیم که بهتر است گل ها را در مکانی که شرایط رشد گیاه را دارد قرار دهید. اما اگر گیاهان شما از نوع آپارتمانی است، دیگر نیازی نیست تا برای یافتن محیط آفتابی در خانه خود را به زحمت بی افکنید، زیرا گیاهان آپارتمانی سایه دوست هستند و نیازی به آفتاب زیاد ندارند‌.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که گیاهان باید در مکانی قرار بگیرند که تهویه هوا داشته باشد، به همین جهت پیشنهاد می شود تا گیاهان را در کنار پنجره و یا در تراس و بالکن تان قرار دهید. به طور کل گیاهان نیاز به نور کافی و رطوبت و آب کافی و تهویه هوا هستند، به همین جهت حتما از استند هایی استفاده کنید که امکان‌ دسترسی به گلدان ها را داشته باشید، زیرا بعضی از استند ها دیواری هستند و ممکن است در ارتفاع زیادی نصب شوند و بانوان امکان دسترسی به آن را به طور کامل نداشته باشند. همچنین باید توجه داشته باشید که استند های گل باید در جایی باشند که شما بتوانید به راحتی به گل ها برسید.‌ البته شما می توانید از استند ها را در جای به جای خانه استفاده کنید و گل ها را در محیط خانه پخش کنید. زیرا در این‌ صورت همه ی نقاط خانه شما زیبا و دلنشین‌ می شود.

 

راهنمای خرید استند گل

نکته های مهم برای انتخاب استند

برای انتخاب استند گل باید به نکاتی توجه کنید. اولین نکته این‌ است که حتما قبل از خرید استند به روکش آن‌ توجه کنید. از آن‌ جایی که باید حتما هفته ای چند بار به گل ها آب دهید، بهتر است‌ از استند هایی استفاده کنید که دارای روکش ضد آب است. علاوه بر این باید توجه کنید که اگر در خانه تان گلدان های کوچک‌ دارید، ما به شما استند های دیواری را پیشنهاد می کنیم. این‌ گونه از محصولات برای گلدان های کوچک تولید شده اند، به همین جهت بهتر است برای زیبایی محیط داخلی خانه ی خود از استند های دیواری استفاده کنید. البته‌ نکته ی دیگر توجه به ظاهر استند گل است. اگر سبک دکوراسیون خانه ی شما از نوع  مدرن‌ است، بهتر است از استند های مدرن استفاده کنید. این نوع از محصولات باعث زیبایی بیشتر خانه ی شما می شوند. از استند های مدرن می توانیم به استند گل نردبانی اشاره کنیم.

نکته ی دیگر در مورد استند های ایستاده است. اگر گل های شما از نوع گل های رونده است و دارای برگ های کشیده هستند، بهتر است برای نگهداری از آن ها حتما از استند های ایستاده و یا از استند های نردبانی استفاده کنید.اما برعکس اگر شما دارای گل های کوچک با ارتفاع کم هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم‌ که حتما از استند هایی استفاده کنید که پایه های آن کوچک باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که اگر محیط خانه ی شما نور کافی ندارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم ‌که حتما از استند هایی که مجهز به نور هستند استفاده کنید. زیرا این گونه از محصولات می توانند میزان نور مناسب برای گل های شما را تامین کنند. به علاوه اگر محیط داخلی خانه ی شما کوچک است، بهتر است از استند های کوچک استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استند های آویز است.

کاربرد های استند گل

استند های گل کاربرد فراوانی دارند.‌ در واقع این محصولات فقط یک کاربرد ندارند، بلکه به علت ویژگی های مثبتی که دارند، دارای کاربرد فراوانی هستند. یکی از رایج ترین کاربرد استند های گل، استفاده از آنها به عنوان‌ زیر گلدانی و نگهدارنده ی گل است. در واقع زمانی که شما از استند های گل استفاده می کنید، محیط داخلی خانه شما بسیار مرتب و منظم می شود. این گونه از محصولات می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون خانه شما بگذارند. در واقع مانند ویترین هستند و گل های شما را در یک ردیف به نمایش می گذارند. علاوه بر این باید بیان‌ کنیم‌ که استند های گل می توانند بر سبک خانه تاثیر زیادی بگذارند، مثلا اگر سبک‌ خانه شما مدرن است، استند های مدرن سبک خانه ی شما را زیباتر می کنند و بالعکس اگر سبک خانه شما سنتی است، استند های چوبی می توانند تاثیر زیادی بر روی سبک‌ خانه ی شما بگذارند.

علاوه بر این باید بیان کنیم که استند های چوبی از جنس چوب بلوط و صنوبر و کاج و افرا و راش و سدرا تولید می شوند. به همین جهت مقاومت بالایی دارند. پایه های استند گل چوبی بسیار مقاوم است. زیرا از بهترین متریال ها تولید شده اند. همین موضوع باعث شده تا استند های چوبی تحمل وزن بالا را داشته باشند. این‌ گونه از محصولات از چوب و آهن و از جنس ترکیبی چوب و آهن تولید می شوند و علاوه بر این برای پارتیشن هم استفاده می شوند و کاربرد آن ها فقط به درون خانه محدود نمی شود. به همین جهت در هر مکانی که دلخواهتان است می توانید از این گونه محصولات استفاده کنید.

منبع: ویلاسازه

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.