تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 11006

رادیو روی موج "رانت‌خواری انتخاباتی"

رادیو روی موج "رانت‌خواری انتخاباتی"

رادیو روی موج “رانت‌خواری انتخاباتی” این روزها مجموعه رادیویی “یک انتخاب” چالش‌های انتخاب را از مدار رانت‌خواری و فرصت‌طلبی در انتخابات دنبال می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجموعه رادیویی “یک انتخاب” با محوریت انتخابات و طرح ماجرای رانت‌خواری و فرصت‌طلبی شنیدنی شد؛ این نمایش که اکبر خرد چشم آن را نوشته، چالش‌های انتخاب را از مدار رانت‌خواری و فرصت‌طلبی در انتخابات دنبال می‌کند. ماجرای فردی که قصد دارد با این روش از حوزه انتخاباتی شهرش به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود.
“یک انتخاب” با هنرمندی صفا آقاجانی، محمد یگانه، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، مهرداد مهماندوست، سینا نیکوکار، رامین پورایمان، کامیار محبی، علی اصغر دریایی و تعداد دیگری از هنرمندان ادار‌ه‌کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است و مجید آینه صدابردار و نازنین حسن‌پور افکتور این نمایش رادیویی‌اند.
آرایش انتخاباتی تلویزیون/ شوخی و جدی از “میان‌بر” تا “خیابان ایران”اخبار و عکس‌های جدید از “شاه رگ” تلویزیون/ ویژوآل به قصه شهری کمک می‌کندبرداشت سطحی”جلال” از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه..

رادیو روی موج "رانت‌خواری انتخاباتی"

این روزها مجموعه رادیویی "یک انتخاب" چالش‌های انتخاب را از مدار رانت‌خواری و فرصت‌طلبی در انتخابات دنبال می‌کند.

رادیو روی موج "رانت‌خواری انتخاباتی" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجموعه رادیویی "یک انتخاب" با محوریت انتخابات و طرح ماجرای رانت‌خواری و فرصت‌طلبی شنیدنی شد؛ این نمایش که اکبر خرد چشم آن را نوشته، چالش‌های انتخاب را از مدار رانت‌خواری و فرصت‌طلبی در انتخابات دنبال می‌کند. ماجرای فردی که قصد دارد با این روش از حوزه انتخاباتی شهرش به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود.

"یک انتخاب" با هنرمندی صفا آقاجانی، محمد یگانه، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، مهرداد مهماندوست، سینا نیکوکار، رامین پورایمان، کامیار محبی، علی اصغر دریایی و تعداد دیگری از هنرمندان ادار‌ه‌کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است و مجید آینه صدابردار و نازنین حسن‌پور افکتور این نمایش رادیویی‌اند.

آرایش انتخاباتی تلویزیون/ شوخی و جدی از "میان‌بر" تا "خیابان ایران"اخبار و عکس‌های جدید از "شاه رگ" تلویزیون/ ویژوآل به قصه شهری کمک می‌کندبرداشت سطحی"جلال" از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه‌فجری تلویزیون، درجه یک نشد؟

این سریال ۵ قسمتی به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف‌نژاد و کارگردانی مجید حمزه، ساعت ۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.