تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 608393

خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران

خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران

امروزه پرداخت ارزی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده و این افراد به واسطه شغل و شرایطی که دارند یا به دلیل سفر به کشورهای خارجی، به آن نیاز پیدا می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های انجام پرداخت‌های ارزی مختلف، استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت است؛

امروزه پرداخت ارزی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده و این افراد به واسطه شغل و شرایطی که دارند یا به دلیل سفر به کشورهای خارجی، به آن نیاز پیدا می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های انجام پرداخت‌های ارزی مختلف، استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت است؛ با استفاده از این کارت‌های اعتباری افراد می‌توانند در بسیاری از کشورهای دنیا مانند یک کارت بانکی از دستگاه‌های ATM برداشت وجه انجام داده یا در فروشگاه‌های مختلف از طریق دستگاه POS خرید انجام دهند. ویزا کارت یکی شرکت‌های بزرگ پردازنده‌های کارت اعتباری در جهان است که در سال در حدود 200 میلیارد تراکنش را به خود اختصاص داده است. با خرید ویزا کارت گلد و پلاتینیوم می‌توان به یکی از اعضای این خانواده بزرگ تبدیل شد.

 

چرا به ویزا کارت نیاز داریم؟

امروزه افراد مختلف مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه، تجار و فعالان اقتصادی، فریلنسرها، گیمرها و غیره و همچنین افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، به خدمات پرداخت ارزی نیاز پیدا می‌کنند. این افراد به روشی مطمئن، سرریع و مقرون به صرفه نیاز دارند که خرید ویزاکارت پلاتینیوم و گلد بهترین گزینه به حساب می‌آید. به طور کلی کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت، یک ابزار کارآمد و مطمئن برای دریافت و پرداخت ارزی محسوب می‌شود که می‌توان به صورت آنلاین و آفلاین از آن‌ها استفاده کرد. افراد مختلف با هر نوع نیاز به راحتی می‌توانند پرداخت‌های ارزی خود را به راحتی در اغلب کشورهای دنیا مدیریت کنند.

کاربردهای ویزا کارت چیست؟

با استفاده از Visa Card می‌توان گفت که تمام محدودیت‌های موجود برای پرداخت‌های ارزی برطرف خواهد شد. استفاده از نوع فیزیکی این کارت می‌تواند نیاز افراد مختلف به پول نقد را در کشورهای مختلف برطرف کرده و خطرات ناشی از آن را از بین ببرد. از مهم‌ترین کاربردهای این کارت اعتباری برای افراد مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند آیلتس، تافل و غیره
  • امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی
  • امکان پرداخت هزینه‌های ثبت نام در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های بین‌المللی
  • امکان پرداخت هزینه عضویت در سایت‌های مختلف مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، پلی‌استور و غیره
  • امکان پرداخت هزینه‌های سفارت و ویزا به منظور درخواست مهاجرت
  • خرید نرم‌افزارها و بازی‌های اورجینال و لایسنس نرم‌افزارهای مختلف
  • امکان پرداخت هزینه‌های خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل و پرداخت هزینه‌های سفر

Visa Card فیزیکی چیست؟

پیش از اقدام به خرید ویزا کارت گلد و پلاتینیوم باید به این نکته توجه کرد که ویزا کارت را می‌توان در دو نوع مجازی و فیزیکی خریداری کرده و از آن برای پرداخت ارزی استفاده کرد. Visa Card مجازی یک کارت اعتباری بانکی محسوب می‌شود که ماهیت فیزیکی ندارد و کلیه اطلاعات مورد نیاز آن مانند شماره کارت،‌ تاریخ انقضاء، CVV2 و رمز از طریق ایمیل در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. این نوع کارت‌ها بهترین گزینه برای خرید و پرداخت‌های ارزی به صورت آنلاین از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف هستند. کارت‌های مجازی در اعتبارهای مختلف در دسترس بوده که برخی از انواع قابلیت شارژ مجدد دارند. این کارت‌ها دارای تاریخ انقضاء بوده و از آن نمی‌توان برای دریافت ارز از سوی سایر افراد استفاده کرد.

با خرید ویزا کارت پلاتینیوم و گلد به صورت فیزیکی در واقع یک کارت بانکی در اختیار دارید که با استفاده از آن می‌توان واریز و برداشت وجه انجام داد. کارت‌های فیزیکی به صورت مستقیم به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل هستند و علاوه بر خدمات برداشت و واریز وجه امکان خرید آنلاین و حضوری و انجام تراکنش با دستگاه‌های ATM و پوزهای فروشگاهی را فراهم می‌کنند.

ویزا کارت فیزیکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد خرید ویزا کارت فیزیکی دارید، ابتدا باید با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این کارت اعتباری آشنا شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع Visa Card می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال مستقیم به یک حساب بانکی بین‌المللی
  • امکان واریز و برداشت وجه و استفاده از دستگاه‌های ATM در کشورهای مختلف برای انجام تراکنش
  • امکان پرداخت و خرید به صورت آنلاین از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف
  • دارای تاریخ انقضاء مشخص مانند کارت‌های بانکی و برخورداری از امکان تمدید اعتبار
  • امکان شارژ نامحدود کارت به مبلغ مورد نیاز و دلخواه
  • صدور کارت با ارز رسمی کشورهای مختلف و قابل استفاده در سایر کشورها به دلیل اتصال به حساب بانکی بین‌المللی

آشنایی با انواع ویزا کارت فیزیکی

پیش از خرید ویزا کارت باید با ویژگی‌های هر یک از انواع این کارت آشنا شده و بر اساس آن و بر حسب نیاز نسبت به انتخاب و خرید نوع مناسب اقدام نمایید. از جمله انواع Visa Card فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویزا کارت‌ کلاسیک: این نوع را می‌توان محبوب‌ترین کارت از خانواده ویزا دانست که امکان برداشت وجه از ATM، خرید از وب‌سایت‌های خارجی و پرداخت حضوری در فروشگاه را برای دارنده به ارمغان می‌آورد.
  • ویزا کارت گلد: با خرید ویزا کارت گلد ضمن بهره‌مندی از تمام خدمات نوع کلاسیک امکان استفاده آنلاین نیز وجود دارد. خرید آفلاین به این معنا است که دارنده کارت حتی در مواقعی که دستگاه کارتخوان به شبکه متصل نباشد، مانند زمان حضور در هواپیما، می‌تواند خرید انجام دهد. با استفاده از این کارت می‌توان روزانه تا 5000 هزار دلار وجه نقد برداشت کرد.
  • ویزا کارت پلاتینیوم: با خرید ویزا کارت پلاتینیوم همه ویژگی‌های انواع کلاسیک و گلد در دسترس بوده و علاوه بر آن امکان استفاده از آن در لانژهای فرودگاهی نیز وجود دارد. امکان برداشت وجه به صورت نامحدود و بهره‌مندی از تخفیف‌های شبکه ویزا در فروشگاه‌ها و لانژ‌های فرودگاهی از دیگر قابلیت‌های این کارت محسوب می‌شود.

بهترین روش خرید Visa Card فیزیکی در ایران

تا چند سال گذشته به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی بانکی علیه ایران، امکان انجام پرداخت ارزی برای ایرانیان وجود نداشت و افرادی که به واسطه شرایط شغلی یا سفر به کشورهای خارجی نیاز به استفاده از این خدمات داشتند، با چالش‌های جدی مواجه می‌شدند. اما به لطف رشد و توسعه فناوری در سال‌های اخیر شرایطی فراهم شده که شهروندان ایرانی می‌توانند با خرید کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت، از خدمات ارزی آن به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کرده و در سایر کشورهای دنیا تراکنش‌های بانکی انجام داده یا از فروشگاه‌های مختلف خرید انجام دهند.

مجموعه تهرانیکس این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده که بتوانند خرید ویزا کارت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از خدمات این کارت بهره‌مند شوند. متقاضیان خرید ویزا کارت پلاتینیوم و گلد کافی است که 5 دقیقه زمان صرف کرده و با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در تهرانیکس، خرید خود را انجام دهند. پس از ایجاد حساب کاربری، کارشناسان این مجموعه راهنمایی‌های لازم در خصوص هزینه، انتخاب کارت و نحوه صدور آن را ارائه کرده و شما می‌توانید هزینه خرید کارت را به صورت ریالی و آنلاین پرداخت نمایید. Visa Cart فیزیکی خریداری شده در کوتاهترین زمان صادر شده و در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.