تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 584372

حضور بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite در بازار ایران در سال 1401

حضور بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite در بازار ایران در سال 1401

چکیده : هنگام خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید، مهمترین آنها را میتوان توجه به شرکت تولید کننده دستگاه لیزر، شرکت وارد کننده، دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و…، ازائه خدمات پس از فروش و در نهایت تامین قطعات از شرکت مادر دانست. در حال حاضر

چکیده : هنگام خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید، مهمترین آنها را میتوان توجه به شرکت تولید کننده دستگاه لیزر، شرکت وارد کننده، دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و…، ازائه خدمات پس از فروش و در نهایت تامین قطعات از شرکت مادر دانست. در حال حاضر بهترین برند موجود در بازار ایران که علاوه بر دارا بودن تمامی مجوز های لازم توانسته است در شرایط سخت تحریمی نمایندگی رسمی برند المنیک کره جنوبی را بدست بیاورد دستگاه لیزر الکساندرایت المنت است.

 

با توجه به تحریم های شدیدی که بر علیه ایران در سراسر جهان اعمال شده است، عرصه برای بسیاری از وارد کنندگان محصولات خارجی تنگ شده است، در بسیاری از صنایع ایرانیان به سوی خود کفایی پیش میروند، ولی برخی محصولات مانند لوازم پزشکی هنوز در انحصار سازندگان خارجی قرار دارد. از این رو بسیاری از وارد کنندگان با مشکلات زیادی دستگاه های مورد نیاز شما را به کشور وارد می کنند.

یکی از مهمترین و پر کاربردترین محصولات حوزه زیبایی که در کلینیک ها کاربردی فراوان دارد دستگاه لیزر الکساندرایت است، در حال حاضر در حوزه دستگاه های لیزر موهای زائد پر فروش ترین محصول همین لیزر الکس میباشد که بازار ایران توسط برند های بی کیفیت چینی قبضه شده است.

 

قبل از خرید دستگاه لیزر الکس باید بدانید که دستگاه های ارائه شده توسط شرکت های معتبر دارای ویژگی های مهمی هستند که محصولاتشان را از دیگر دستگاه ها متمایز می کند. از این رو شما باید به این ویژگی ها توجه نمایید، ما در اینجا به چند مورد مهم اشاره می کنیم.

مجوز دستگاه های لیزر الکساندرایت اصل

محصولات اصل از آنجایی که به صورت قانونی از شرکت تولیدی وارد کشور می شوند تمام مجوزهای قانونی را دارند، در مقابل بسیاری از دستگاه های چینی و بی کیفیت بدون مجوز ورود تجهیزات پزشکی به وفور در بازار موجود هستند، از این رو شما حتما قبل از خرید مجوزهای قانونی دستگاه را چک نمایید.

رجیستری وزارت بهداشت جهت اصالت دستگاه لیزر

تمام محصولات اصل و با کیفیت دارای رجستری وزارت بهداشت هستند، این مورد اصل بودن دستگاه شما را تضمین می کند و به عنوان شناسنامه و نشانی از اصل بودن محصول مورد نظر شما است. از آن جایی که شما وسیله ای ارزشمند را خریداری می کنید نباید در کنترل این موارد کوتاهی نمایید زیرا با یک اشتباه خسارت بزرگی را متحمل خواهید شد از این رو برای چک کردن هر کدام از موارد باید وقت گذاشته و حساسیت به خرج دهید.

دستگاه های لیزر الکساندرایت اصل چه ویژگی هایی دارد

همان طور که می دانید برای لیزر موهای زائد انواع مختلفی از دستگاه های لیزر موجود هستند، شاید بتوان گفت یکی از بی نظیرترین دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار ایران، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. این دستگاه نسبت به نمونه های دیگر نتیجه دهی بهتری داشته و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است، البته باید توجه نمایید که هر دستگاه مدلهای مختلفی که دارد و برای پوست های به خصوصی طراحی شده اند، از این رو با شناخت نوع و رنگ پوست باید مدل مناسب را انتخاب نمایید.

دستگاه لیزر الکس عملکرد خوبی در پوستهای روشن و موهای تیره داشته و به خوبی این نوع پوست را از شر موهای زائد خلاص می کند، البته با توجه به انواع تیپ پوستی در افراد نمی توان نتیجه دهی را صد در صد بیان نمود ولی در حالت کلی کاربران از لیزر موهای زائد خود توسط این دستگاه ها رضایت قابل توجهی دارند.

حضور بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite در بازار ایران در سال 1401

Close-up view of UV protective glasses for laser skin care

 

یکی از مواردی که باعث کارایی مناسب این دستگاه لیزر موهای زائد شده است طول موج مناسب در حدود 755 نانومتر می باشد، این طول موج در لیزر موهای زائد اثر خوبی دارد و همچنین داشتن سیستم خنک کننده در این دستگاه ها از سوختگی و آسیب پوست جلوگیری نموده و از بروز اشکالات بعدی جلوگیری می کند. اما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتما از کلینیک و مراکز درمانی، با اپراتور های با تجربه استفاده نمایید.

از آنجایی که طول موج های تابیده شده به پوست توسط ملانین موها جذب می شود، به خوبی فولیکول های مو را از بین می برد، البته تعداد جلسات درمانی و اثرگذاری در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد، از این رو نمی توان تعداد جلسات مشخصی را برای همه در نظر گرفت اما در حالت کلی می توانیم بگوییم که جلسات درمانی با این دستگاه طولانی نیست و اثر گذاری بر نابودی موهای زائد ماندگاری زیادی دارد.

لیزر المنت ساخت شرکت المنیک کره جنوبی یکی از مدل های برتر این دستگاه

یکی از کمپانی های مشهور در زمینه ساخت دستگاه های لیزر موهای زائد که محصولات اصل و با کیفیتی تولید می کند کمپانی المنیک کره جنوبی است، این کمپانی یکی از بهترین محصولات خود را با نام دستگاه لیزر الکساندرایت مدل المنت وارد بازار کرده است.

حضور بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite در بازار ایران در سال 1401

 

این دستگاه که از سورس های الکساندرایت، ان دیاگ و کا تی پی استفاده می کند، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را مورد توجه کاربران قرار داده است، یکی از مهم ترین ویژگی ها برخورداری از سه سورس لیزری مجزا با نام های، الکساندرایت 755 نانومتر، ان دیاگ 1064 نانومتر، کا تی پی 532 نانومتر می باشد، دارا بودن این ویژگی این دستگاه را برای اثرگذاری در انواع پوست ها آماده کرده است. از این رو شما با خیال راحت می توانید برای لیزر انواع مختلف پوستها از این دستگاه بهره بگیرید، این مدل بسیاری از ایرادات مدل های قبلی را برطرف نموده و نسبت به مدل های قبلی رضایت بیشتری را به خود جلب نموده است.

خدمات پس از فروش لیزر الکس المنت

یکی از گام های اصلی قبل از خرید هر وسیله ای، تحقیق در مورد محصول مورد نظرمان است. برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت، شما ابتدا باید درباره ویژگی ها و مزایای دستگاه مورد نظرتان تحقیق نمایید.

ضمانت کیفیت این دستگاه توسط شرکت ام بی که شرکتی مطرح و مشهور است اجرا شده است، از آنجایی که تامین قطعات این مدل به صورت مادام العمر از شرکت مادر فراهم شده است، شما با خیال راحت می توانید این دستگاه را انتخاب نمایید زیرا برای آسیب دیدگی های احتمالی در آینده نگران تامین قطعات نخواهید بود.

سخن پایانی

هنگام خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید، مهمترین آنها را میتوان توجه به شرکت تولید کننده دستگاه لیزر، شرکت وارد کننده، دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و…، ازائه خدمات پس از فروش و در نهایت تامین قطعات از شرکت مادر دانست.

در حال حاضر بهترین برند موجود در بازار ایران که علاوه بر دارا بودن تمامی مجوز های لازم توانسته است در شرایط سخت تحریمی نمایندگی رسمی برند المنیک کره جنوبی را بدست بیاورد دستگاه لیزر الکساندرایت المنت است.دستگاه لیزر المنت بصورت انحصاری توسط بازرگانی ام بی (https://lasermb.com/) وارد شده و شما میتوانید با خیالی راحت نسبت به تهیه این لیزر لا کیفیت اقدام نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.