تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 63401

جدال غول ها؛ مقایسه ویدیوی ۵ شاسی بلند مطرح بازار جهان

جدال غول ها؛ مقایسه ویدیوی ۵ شاسی بلند مطرح بازار جهان

جدال غول ها؛ مقایسه ویدیوی ۵ شاسی بلند مطرح بازار جهان در این ویدیو شاهد رقابت بهترین خودروهای شاسی بلند سال ۲۰۲۱ با یکدیگر هستیم؛ از نسل جدید تویوتا تاندرا تا فورد رپتور.
خودروهای شاسی بل..

جدال غول ها؛ مقایسه ویدیوی ۵ شاسی بلند مطرح بازار جهان

در این ویدیو شاهد رقابت بهترین خودروهای شاسی بلند سال ۲۰۲۱ با یکدیگر هستیم؛ از نسل جدید تویوتا تاندرا تا فورد رپتور.

خودروهای شاسی بلند با ظاهر تهاجمی و موتورهای قدرتمندشان همواره از بهترین اتومبیل‌های بازار بوده‌اند. در این ویدیو پنج مورد از بهترین خودروهای شاسی بلند جهان، یعنی فورد رپتور، تویوتا تاندرا، نیسان فرانتیر، فورد موریک و هیوندای سانتاکروز در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند تا ببینیم بهترین و قدرتمندترین شاسی بلند حال حاضر دنیا کدام است.

همچنین مطالعه کنید:

تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نسل جدید تاندرا آماده رقابت با پیکاپ‌های آمریکایی

در این رقابت ابتدا ماشین‌های کوچیک‌تر یعنی موریک و سانتاکروز باهم رقابت می‌کنند و برنده جدال آن‌ها با نیسان فرانتیر که یک تراک سایز متوسط به‌شمار می‌رود، مسابقه خواهد داد و در ادامه برنده با تاندرا و در نهایت با فورد رپتور رقابت پایانی را برگزار می‌کنند.

تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ در اواخر شهریورماه معرفی شد و کمپانی ژاپنی تویوتا سعی دارد با این اتومبیل زیبا و قدرتمند سهم بیشتری از بازار پیکاپ‌های آمریکا را به دست آورد و در مقابل کمپانی‌های فورد و شورلت قد علم کند. از آن‌سو محصول جدید فورد هم با موتور ۳.۵ لیتری V6 اکوبوست و توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور یک پیکاپ تمام‌عیار برای علاقه‌مندان آفرود به‌شمار می‌رود و به همین خاطر نبرد نفس‌گیر این اتومبیل‌های آمریکایی و ژاپنی بسیار جذاب است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.