تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 12027

توصیه‌های یک پزشک مبتلا به کرونا؛ روحیه خود را حفظ کنید+فیلم

توصیه‌های یک پزشک مبتلا به کرونا؛ روحیه خود را حفظ کنید+فیلم

توصیه‌های یک پزشک مبتلا به کرونا؛ روحیه خود را حفظ کنید+فیلم یک پزشک مبتلا به کرونا در اراک در حالی که به طور معمول مراحل درمان خود را طی می‌کند، مبتلایان احتمالی این ویروس را به حفظ روحیه و عمل به توصیه‌های دارویی دعوت می‌کند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ترس و وحشت از ویروس کرونا بیشتر از خود این ویروس خطرناک است؛ باید خونسرد باشیم و بر خودمان مسلط باشیم. این بیماری نیز همچون بسیاری از دیگر بیماری ویروسی، با رعایت توصیه‌های پزشکی و دارویی کنترل و درمان می‌شود. در این بین حفظ روحیه و امید به درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فیلم زیر مربوط به پزشکی مبتلا به ویروس کرونا است که توصیه‌های مهمی مربوط به این بیماری ارائه می‌دهد.

بیمارانی که احیاناً به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، می‌توانند با خیال راحت زندگی خودشان را داشته باشند و اگر احساس کردند که دچار مشکل هستند باید به چند توصیه توجه کنند، این بیماران علاوه بر رعایت موارد مربوط به پیشگیری، باید خودشان را با خورد و خوراک و تغذیه تقویت کنند که بسیار تاثیر گذار است؛ مسئله مهم دیگر روحیه است، این بیم..

توصیه‌های یک پزشک مبتلا به کرونا؛ روحیه خود را حفظ کنید+فیلم

یک پزشک مبتلا به کرونا در اراک در حالی که به طور معمول مراحل درمان خود را طی می‌کند، مبتلایان احتمالی این ویروس را به حفظ روحیه و عمل به توصیه‌های دارویی دعوت می‌کند.

توصیه‌های یک پزشک مبتلا به کرونا؛ روحیه خود را حفظ کنید+فیلم – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ترس و وحشت از ویروس کرونا بیشتر از خود این ویروس خطرناک است؛ باید خونسرد باشیم و بر خودمان مسلط باشیم. این بیماری نیز همچون بسیاری از دیگر بیماری ویروسی، با رعایت توصیه‌های پزشکی و دارویی کنترل و درمان می‌شود. در این بین حفظ روحیه و امید به درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فیلم زیر مربوط به پزشکی مبتلا به ویروس کرونا است که توصیه‌های مهمی مربوط به این بیماری ارائه می‌دهد.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

بیمارانی که احیاناً به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، می‌توانند با خیال راحت زندگی خودشان را داشته باشند و اگر احساس کردند که دچار مشکل هستند باید به چند توصیه توجه کنند، این بیماران علاوه بر رعایت موارد مربوط به پیشگیری، باید خودشان را با خورد و خوراک و تغذیه تقویت کنند که بسیار تاثیر گذار است؛ مسئله مهم دیگر روحیه است، این بیماران بدون اینکه روحیه خود را ببازند باید به دستور العمل‌های دارویی عمل کنند؛ اگر به مواردی که عرض کردم عمل شود قطعاً بدانید که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، امیدوارم کسی به این ویروس مبتلا نشود اما اگر کسی مبتلا شد با رعایت این توصیه‌ها به راحتی ترخیص خواهد شد.

برگزاری نشست کرونایی وزیر صمت و سخنگوی دولت با تولیدکنندگان اقلام بهداشتیسه بخش انرژی که بیش از همه توسط ویروس کرونا تهدید می‌شوندتهران| نرخ ملزومات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ری تحت نظارت است

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.