تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر : 46862

تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی قطع شده است

تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی قطع شده است

دادستان عمومی و انقلاب کردستان خبر داد تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی قطع شده است ایسنا/کردستان دادستان عمومی و انقلاب کردستان اعلام کرد که طی اقدامات صورت گرفته از سوی کارشناسان دادگستری، تنها ۳۳۰ ..

دادستان عمومی و انقلاب کردستان خبر داد

تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی قطع شده است

تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی قطع شده است

ایسنا/کردستان دادستان عمومی و انقلاب کردستان اعلام کرد که طی اقدامات صورت گرفته از سوی کارشناسان دادگستری، تنها ۳۳۰ اصله درخت باغدار سنندجی به صورت کامل قطع شده است.

در روزهای اخیر ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از بریده شدن ۲۳۰۰ اصله درخت در یکی از باغات اطراف شهر سنندج دارد و صاحب باغ نیز به دنبال چرایی آن است.
در این ویدیو مردی که صاحب باغ است با گریه و زاری از بریده شدن تعداد زیادی درخت در باغ شخصی خود گلایه می کند و دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. ابتدا این ویدیو بر روی اینستاگرام یکی از خبرنگاران محلی کردستان قرار گرفت و به سرعت در کل کشور پخش شد اما پس از مدتی حاشیه‌هایی پیرامون این قضیه شکل گرفت که شک و شبهه‌هایی را به وجود آورده است.
اکنون پس از گذشت چند روز از به وقوع پیوستن ماجرا، کارشناسان دادگستری گزارشی را به دادستانی ارائه‌ داده‌اند.
دادستان انقلاب کردستان اکنون با اشاره به اینکه خدامراد زارعی در محل یادشده نزدیک به ۶ و نیم هکتار باغ مثمر دارد اعلام کرده که این باغدار بیش از ۸ هزار اصله درخت در زمین خود دارد که از این تعداد تنها ۳۳۰ اصله درخت بصورت کامل قطع شده است.
وی یادآور شد که در جریان این پرونده افرادی به عنوان مظنون معرفی شده‌اند که کار تحقیقاتی و اطلاعاتی بر روی این افراد همچنان درحال انجام است.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.