تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 599803

تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص

تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص

ال جی همواره یکی از پرچم‌داران در زمینه تولید محصولا با کیفیت و رده بالا است که به کمک لوازم با کیفیت آن، زندگی به کام شما شیرین می‌گردد. این برند یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه‌ی تلویزیون است که دستگاه‌های خود را با لوگوی معروف و محبوب LG به بازار عرضه می‌کند. این

ال جی همواره یکی از پرچم‌داران در زمینه تولید محصولا با کیفیت و رده بالا است که به کمک لوازم با کیفیت آن، زندگی به کام شما شیرین می‌گردد. این برند یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه‌ی تلویزیون است که دستگاه‌های خود را با لوگوی معروف و محبوب LG به بازار عرضه می‌کند. این برند بی‌نظیر و ایده‌آل، تلویزیون‌های ال جی را در مدل‌های متنوعی طراحی و عرضه می‌کند که نانو‌ها یکی از سری محصولات برجسته و پرطرفدار این کمپانی معظم می‌باشند. یکی از مدل نانوها، تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص است که در ادامه مشخصه‌های برجسته آن را با هم بررسی می‌کنیم.

 

مشخصات تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص به شرح زیر است:

۱) سری و سال ساخت

تلویزیون ال جی مدل NANO796 یکی از محصولات برجسته در سال ۲۰۲۲ است که توسط کمپانی ال جی تولید شده و جزء محصولات سری NANO79 به‌شمار می‌رود. مدل قدیمی‌تر این دستگاه در سال‌ها پیش نیز با اسم NANO79 معروف شده‌اند که NANO796 جایگزین آن‌ها شده است و دستگاهی بسیار پر امکانات و ایده‌آل می‌باشد.

۲) سایز صفحه نمایش

کمپانی ال جی جهت انتخاب آسان و متناسب شما در خرید، تلویزیون ال جی NANO796 را در ۵ سایز مختلف تولید کرده است که مناسب با متراژ و شرایط خود بتوانید سیستمی مناسب و منحصر به فرد را انتخاب نمایید. این تلویزیون در سایزهای؛ ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۶ اینچ قابل سفارش هستند و در محیط دلخواه شما، خودنمایی می‌کنند.

۳) طراحی ظاهری مدرن

یکی از نکات مهم و ضروری در هنگام خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت، دقت به زیبایی ظاهری و ایجاد نمایی زیبا در محیط قابل نصب می‌باشد. تلویزیون ال جی NANO796 از طراحی زیبا و چشم‌نوازی بهره می‌برد به گونه‌ای که قاب نمایشگر آن، از ظرافت بالایی برخوردار است و محتواهای مورد علاقه شما به صورت تمام صفحه پخش می‌گردند. تنها با ۵.۵ سانتی‌متر ضخامت این دستگاه، تصاویری رده بالا در فضایی آزاد برای شما خلق می‌گردند. مشکی مات رنگی است که بدنه در آن رونمایی شده است و جلوه‌ای دلربا و جذاب را در هر فضایی به‌وجود می‌آورد. پایه‌ی هلالی با طراحی شبیه به ماه، دستگاه را با ایمنی بالا بر روی میزی مناسب با دکوراسیون داخلی شما قرار می‌دهد.

۴) بررسی صفحه نمایش در تلویزیون ال جی NANO796

فناوری نانوسل NanoCell در صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO796 به کار رفته است که نوعی پیشرفته در صنعت تلویزیون سازی به‌شمار می‌رود. این نوع صفحه نمایش سبب تولید رنگ‌هایی خیره کننده می‌گردد که در خلق تصاویری با کیفیت و وضوح بالا نقش پر رنگی دارد. این صفحه نمایش تخت می‌تواند رنگ‌ها را با شدت و عمق بالایی تولید می‌گرداند که سبب ایجاد کنتراستی کم‌نظیر در هنگام پخش ویدیوها می‌شود.

۵) نوع پنل و نور پس زمینه

پنل VA در سایز ۵۰ اینچ تلویزیون ال جی NANO796 سبب ایجاد کنتراستی بالا و نمایش رنگ مشکی عمیق در تصاویر می‌گردد. اما در سایر سایزهای این دستگاه حرفه‌ای و هوشمند، پنلی از نوع IPS با آرایش افقی پیکسل‌ها منجر به اجرای صحنه‌هایی با زاویه دید گسترده می‌شود. این تلویزیون حیرت‌انگیز با حضور نور پس زمینه Direct LED، سراسر پشت پنل را با لامپ‌هایی LED چراغانی کرده است و میزان روشنایی را در حد بالایی برای سوژه‌ها نگه می‌دارد.

۶) خلق تصاویر واضح و شفاف

در تلویزیون منحصر به فرد و بدون نقص ال جی NANO796 تصاویر با کیفیت 4K بر روی نمایشگر ظاهر می‌شوند. این مقدار کیفیت، قادر است پرواز پرندگان، حرکت امواج دریا، افتادن برگ درختان و … را با دقت بالا ارائه دهد و صحنه‌هایی رویایی را با جزئیات دقیق به اشتراک بگذارد. با وجود پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K و فناوری‌هایی پیشرفته، نویز داده‌ها حذف شده و تصاویر کیفیت پایین در حد رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل به اجرا درمی‌آیند. از این رو با خرید تلویزیون ال جی NANO796 بهترین کیفیت را تجربه خواهید کرد. خرید از بانه همواره جزء موارد اقتصادی و مقرون به صرفه است که اغلب فروشگاه‌ها در آن، گزینه پرداخت درب منزل را برای شما عزیزان فعال نموده‌اند. پس می‌توانید تلویزیون ال جی NANO796 را در سایزهای متنوع از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری در این شهر زیبا انتخاب و تهیه کنید.

۷) پخش صداهای با کیفیت در تلویزیون ال جی NANO796

توان صوتی ۲۰ وات را در سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال جی NANO796 شاهد هستیم. با این توان صداها در همه‌ی جهات  توسط بلندگوهای Down Firing کل محیط اطراف را در بر می‌گیرند و زندگی را به کام شما شیرین‌تر می‌کنند. شنیدن صداهای با کیفیتی که از طریق ۲ کانال صوتی در کل محیط پخش می‌شوند، تماشای فیلم، سریال، گیمینگ، موسیقی و آهنگی‌های متنوع را بسیار لذت‌بخش کرده و هیجان صحنه‌ها و سکانس‌ها را بالا می‌برد.

تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص

۸) رفرش ریت و قابلیت گیمینگ

رفرش ریت موردی است که سبب تغییر تصاویر در پیکسل‌ها و ایجاد ویدیوهایی صاف و بدون نقص بر روی صفحه نمایش می‌گردد. مقدار رفرش ریت در تلویزیون ال جی NANO796 را به صورت ۶۰ هرتز تعریف کرده‌اند که توانایی نسبتا خوبی در ایجاد ویدیوهای صاف و روان دارد. با استفاده از این نرخ، کنسول‌های بازی نسل هشتم توسط این تلویزیون پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید در دورهمی‌ها از سرگرمی‌های شگفت انگیز لذت ببرید. همچنین با وجود تکنولوژی ALLM و  HGiG بازی‌ها با تاخیر ورودی پایین و تصاویری با وضوح HDR اجرا می‌گردند.

۹) درگاه‌هایی برای ارتباط آسان

پورت‌های ارتباطی در تلویزیون ال جی NANO796 شامل؛ HDMI، USB، Optical، آنتن (RF)، بلوتوث، LAN و WiFi می‌باشد. این درگاه‌ها به کمک کابل یا به صورت وایرلس امکان دسترسی به موارد و دستگاه‌های متنوعی مانند؛ رسیور، دوربین مدار بسته، گیرنده دیجیتال، فلش و هارد، ایینترنت، نصب برنامه و … را به سادگی فراهم می‌کند. از این رو این تلویزیون بی‌نظیر می‌تواند شما را به اخبار جهانی و فیلم‌های برجسته و به‌روز متصل کند.

۱۰) سیستم عامل WebOS جهت دسترسی در تلویزیون ال جی NANO796

webOS سیستم عاملی است که در تلویزیون ال جی NANO796 مدیریت برنامه‎‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها را در یک منو انجام می‌دهد. سیستم عامل نسخه ۷ از webOS در این تلویزیون دسترسی شما را به طیفی وسیع از موارد متناسب فعال نموده است که شامل؛ نصب برنامه،پخش آهنگ با بلوتوث، جستجوی صوتی، پشتیبانی از Apple Airplay، مرورگر وب و … می‌باشد. به کمک تلفن همراه خود نیز می‌توانید به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. همه‌ی این موارد، تلویزیون نانو ۷۹۶ را به دستگاهی حرفه‌ای و هوشمند تبدیل کرده است.

جمع‌بندی

تلویزیون ال جی NANO796 منحصر به فرد و بی نقص با وجود امکانات و نکاتی که آن‌ها باهم مورد بررسی قرار دادیم، دستگاهی بی‌نظیر و ایده‌آل است که هر خانه و فضایی را سرشار از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا می‌نماید. با خرید از بانه می‌توانید از اصالت این تلویزیون اطمینان حاصل کنید و دستگاه شیک و نوین خود را با پرداخت درب منزل از فروشگا‌ه‌های بانه انتخاب نمایید. خرید تلویزیون از بانه و پرداخت درب منزل، همچون خرید مستقیم از کشورهای اروپایی می‌باشد و همه‌ی محصولات با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.