تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 593076

تفاوت های مهم ماژیک تخته وایت برد با ماژیک معمولی که نمی دانستید

تفاوت های مهم ماژیک تخته وایت برد با ماژیک معمولی که نمی دانستید

در سالهای اخیر برای استفاده از شیوه های جدیدی که توسط تکنولوژی برای پیشرفت بشر ارائه شده است، صرفا ملزومات اساسی عرضه گشته اند که دستاوردی مهم برای ارتقای کار و تحصیل می باشند، لذا ماژیک تخته وایت برد از نمونه های مهم این مورد می باشد.   ویژگی های ماژیک تخته وایت برد شیشه

در سالهای اخیر برای استفاده از شیوه های جدیدی که توسط تکنولوژی برای پیشرفت بشر ارائه شده است، صرفا ملزومات اساسی عرضه گشته اند که دستاوردی مهم برای ارتقای کار و تحصیل می باشند، لذا ماژیک تخته وایت برد از نمونه های مهم این مورد می باشد.

 

ویژگی های ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

 

صرفا با افزايش کیفیت و تنوع مدل برای تخته های وایت برد شیشه ای، ارائه انواع ماژیکهای مناسب برای استفاده از تخته های مذکور، توانسته است راحتی کار را برای افراد به وجود بیاورد.

تفاوت های مهم ماژیک تخته وایت برد با ماژیک معمولی که نمی دانستید

 

مدلهای جدید ماژیک مذکور، با توجه به نوع سری نمدی ترکیب شده با پلاستیکی که دارا هستند، می توانند راحتی حرکت نوک ماژیک را روی متریال شیشه ای تخته های مذکور ایجاد کرده و طبعا نوشتاری آسان و بدون دردسر را برای شما ارائه کنند.

 

عموما جوهرهای ارائه شده برای این نوع ماژیک، با داشتن تناژ رنگی بسیار غلیظ، می تواند تمایز نوشته های اعمال شده روی تخته را با توجه به براق بودن سطح تخته، به راحتی امکان پذیر کرده و مشاهده راحت فونت های مختلف نوشتاری را در فاصله های دورتر از تخته، در یک کلاس درس فراهم نماید.

 

 

صرفا با داشتن قابلیت تعویض قسمت جوهری محصول، امکان شارژ مجدد جوهر برای استفاده چندین باره، میسر می باشد اما لازم به ذکر است که در هنگام انجام این امر، از سالم بودن نوک محصول باید اطمینان یافت تا ریسکی در جهت استفاده طولانی مدت و هزینه اعمال شده برای شارژ دوباره جوهر محصول، صورت نگیرد.

 

 

 

 

معرفی انواع ماژیک تخته وایت برد

 

صرفا با افزايش تعدد در برند تولیدی این محصول در سراسر دنیا، ارائه مدلهای متنوعی با کارایی مختلف برای ماژیک صورت گرفته است که برای متقاضیان این محصول، یک امتیاز بسیار عالی برای انتخاب، خرید و مصرف می باشد.

 

 

تفاوت مهمی که در ویژگی های انواع این محصول ارائه شده است، تنوع در شکل ظاهری و کیفی نوک نوشتاری محصول می باشد که می تواند علاوه بر ایجاد کارایی گوناگون، طبعا طول عمر مصرفی و همچنین میزان مصرف جوهر را به صورت نوسانی، تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

صرفا سه مدل ماژیک با توجه به مورد مذکور در بازار ارائه شده است که عناوین ماژیک سر گرد، ماژیک نوک تیز و همچنین ماژیک سرتخت را به خود اختصاص داده اند.

 

 

ماژیک سر گرد

 

که صرفا برای استفاده جهت نوشتن روی تخته وایت ‌شیشه ای رنگی در سالنهای بزرگ تحصیلی و کنفرانسی، به جهت داشتن خطوط نوشتاری بسیار ضخیم مورد ارائه قرار گرفته است. این محصول می تواند دارای بدنه ای قطورتر باشد تا تناسب لازم را با نوک محصول به جهت شناخت راحت تر برای استفاده توسط شما ایجاد نماید، لذا لازم به ذکر است از این محصول برای علامت گذاری در صنایع مختلف می توانید استفاده کنید.

 

 

ماژیک نوک تیز

این نوع ماژیک که یکی از پرتقاضاترین ماژیکهای ارائه شده در این زمینه می باشد، دارای نوک تیز تری از سایر مدل های مذکور بوده و می تواند خطوطی بسیار خوانا و قابل استفاده برای نوشتار فارسی را فراهم آورد، لذا از این محصول می توانید برای انواع کلاسهای درسی مدرسه ای و دانشگاهی برای نوشتن روی تخته وایت برد شیشه ای و… استفاده کنید، حتی برای استفاده از تخته های مذکور در نوع شخصی و کوچک نیز،می تواند بهترین انتخاب برای استفاده باشد.

 

 

ماژیک مدل سر تخت

ماژیک سر تخت صرفا می تواند برای طراحی و ایجاد فونتهای خاص و زیبا مانند نستعلیق به کار رود، لذا نوک این محصول حالت تخت اما موربی را دارا می باشد که می تواند مانند نوک انواع قلم های خوشنویسی، امکان ایجاد ضخامت باریک و پهن را در هنگام نوشتن روی تخته به سبب ایجاد یک فونت خاص فراهم آورد.

 

 

جدا از بحث سری مخصوص ماژیک در این مطلب، رنگ نیز می تواند به عنوان یک مقوله جدا در شناخت انواع محصول مذکور، مورد توجه قرار بگیرد، با این حساب تنوع رنگی برای مدلهای جدید این محصول، توانسته است در میزان تقاضای محصول، نقش بسیار پررنگی را ایفا نماید، اما مدلهای سرگرد که جزو قدیمی ترین نوع برای محصول به شمار می روند، تنوع رنگی کمتری را دارا می باشند.

تفاوت های مهم ماژیک تخته وایت برد با ماژیک معمولی که نمی دانستید

چگونه متوجه فرق ماژیک مخصوص تخته وایت برد با معمولی شویم؟

بسیاری از متقاضیان که در هنگام تهیه این محصول به جهت نداشتن اطلاعات کافی و تجربه برای استفاده از محصول، انتخابی اشتباه را انجام می دهند، چرا که تنوع در زمینه کاربردی ماژیک می تواند نسبت به نوع مصرف، افزایش بسیاری را داشته باشد که این موضوع خود سبب ساز ایجاد انتخابی اشتباه شود.

 

 

اما آنچه که لازمه انتخاب خوب و دقیق برای خرید این نوع محصول است، اطلاع از تفاوت های اعمال شده برای ماژیکهای متنوع می باشد که می تواند بهترین راهنما برای خرید محصول باشد، بنابراین شما می توانید برای کسب این اطلاعات از طریق مراجعه به سایت جهت خرید ماژیک تخته وایت برد، خرید عالی را با راهنمایی موثر داشته باشید.

 

 

صرفا محصول مذکور در بازار داخلی در دو دسته بسیار مهم وایت بردی و ساده ارائه می شود که نوع اول محصول با داشتن جوهری خاص با ترکیبات منحصر به فرد، می تواند امکان پاک شدن را از روی تخته و یا متریال هایی مانند تخته ایجاد کرده و راحتی استفاده را برای نوشتن و پاک کردن در زمینه تحصیلی و آموزشی فراهم آورد.

 

 

عموما مدلهای معمولی ماژیک، به هیچ عنوان از روی متریالهای مختلف شیشه ای و… پاک نشده و به عنوان یک وسیله‌ای مهم برای ثبت نوشتار بدون ایجاد دغدغه برای از بین رفتن آن می باشد که اهمیت زیادی در صنعت دارا است.

 

 

شما با تهیه این مدل از محصول دیگر دغدغه عدم پاک نشدن جوهر را در صورت جوهری شدن دست و حتی لوازم دیگر نخواهید داشت که بهترین مزیت برای نوع فعالیت شما می باشد.

 

 

 

 

لذا نوعی از محصول که به راحتی قابلیت پاک شوندگی را دارا است، در روی بدنه ماژیک ، دارای عبارتی با عنوان “وایت برد” می باشد تا در کمترین زمان ممکن، انتخاب و خریدی آسان را برای شما به وجود بیاورد.

 

 

لازم به ذکر است برای شناخت تمایز بین کارایی محصول ارائه شده، نباید به قطور بودن بدنه و همچنین شکل ظاهری بدنه آن اتکا نمایید، چون برندهای تولیدی ممکن است هر دو نوع محصول را در یک نوع بدنه ارائه دهند که امکان اشتباه در انتخاب را برای شما افزایش می دهد.

 

 

صرفا در صورت نیاز به تست عملی برای اطلاع از وایت برد بودن محصول مربوطه، می توانید خطوطی ریزی را روی قسمتی از متریال شیشه ای معمولی درج کنید و با اجازه دادن در جهت خشک شدن جوهر اعمال شده، اقدام به پاکسازی آن با وسیله ای الکلی نمایید، لذا در صورت انتخابی درست، جوهر محصول به راحتی از روی شیشه پاک خواهد شد.

 

 

اما برای خرید اینترنتی ماژیک تخته وایت برد از مجموعه اینکو گلس برد ، باید به نوع ماژیک، نوع نوک این محصول با توجه به انواع ذکر شده در مطلب و رنگ محصول توجه کنید و خرید را با اطمینان به ثبت رسانید، شما با خرید آنلاین محصول از سایت ما، می توانید از کمترین زمان برای انتخاب و نهایی سازی سفارش مربوطه استفاده کرده و مزیت عالی را به دست بیاورید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.