تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 604925

تعمیر تخصصی گیربکس اتومات کپچر در تهران با ایران رنو

تعمیر تخصصی گیربکس اتومات کپچر در تهران با ایران رنو

کپچر یکی از خودروهای سواری محبوب در ایران است که به صورت اتومات ارائه شده است و به دلیل سواری خوب و کیفیت بالا جزو یکی از بهترین ها در ایران است. تعمیر گیربکس اتوماتیک کپچر جزو خدماتی است که توسط تعمیرگاه ایران رنو با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می شود. جعبه

کپچر یکی از خودروهای سواری محبوب در ایران است که به صورت اتومات ارائه شده است و به دلیل سواری خوب و کیفیت بالا جزو یکی از بهترین ها در ایران است. تعمیر گیربکس اتوماتیک کپچر جزو خدماتی است که توسط تعمیرگاه ایران رنو با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می شود. جعبه دنده اتوماتیک کپچر بسیار حساس است و در زمان های مشخصی می بایست بررسی شود تا از به وجود آمدن مشکلات جدی برای خودرو جلوگیری شود. 

در صورتی که برای سرویس گیربکس اتوماتیک کپچر خود در زمان های مشخصی مراجعه نکنید ممکن است با خرابی اساسی آن روبرو شوید و هزینه تعمیر بالایی را متحمل گردید. همانطور که می دانید جعبه دنده اتوماتیک ساختاری پیچیده و حساسی نسبت به مدل دستی دارد و به همین دلیل هزینه تعمیر آن بالاست و نیاز به سرویس مرتب دارد. از طرفی به توجه به وارداتی بودن آن گرانقیمت می باشد و از این رو باید مراقب سلامتی گیربکس اتوماتیک خودرو خود باشید. رانندگی اصولی و سرویس مرتب نقش مستقیمی در افزایش طول عمر آن دارد. همچنین تعمیر گیربکس اتوماتیک کپچر به موقع می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

وب سایت: www.iranreno.ir

شماره تماس: 09128896509

تعمیر گیربکس اتوماتیک کپچر در تهران

تعمیرات گیربکس رنو کپچر از سخت ترین کارها می باشد چرا که کاملا تخصصی است و کار هر کسی نمی باشد. زیرا نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. امروزه نیر بر تعداد خودروهای اتوماتیک افزوده شده است و نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی کپچر بیش از پیش احساس می شود. برای تعمیر خودروهایی که دارای گیربکس اتومات هستند نیاز به شناخت دقیق از ساختار و عملکرد آن ها وجود دارد.

ایران رنو یکی از مدرن ترین و باتجربه ترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد که از تعمیرکارانی ماهر و مجرب تشکیل شده است. شما برای تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک کپچر خود در کوتاه ترین زمان می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. تمامی خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود توسط تیم تخصصی انجام می شود و با ارائه ضمانت می باشد.

تعمیرگاه کپچر در تهران

یکی از محبوب ترین خودروهای کمپانی رنو کپچر می باشد که چندین سال است در ایران حضور یافته است. رنو کپچر به دلیل دلیل داشتن گیربکس اتوماتیک در رنج خودروهای پرفروش رنو می باشد. یکی از مهم ترین مسائل نگهداری از خودروهای خارجی این است که برای سرویس و تعمیر به موقع آن اقدام کنید تا طول عمر خودرو شما کاهش نیابد. برای تعمیر این خودرو در یک تعمیرگاه متخصص می توانید به تعمیرگاه ایران رنو واقع در شرق تهران مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

سرویس دوره ای رنو کپچر در تهران

عیب یابی و بررسی جعبه دنده اتوماتیک رنو به تبحر و تجربه بالایی نیاز دارد. تهران گیربکس با بهره مندی از تیمی ماهر و ابزارآلاتی درجه یک مشکل جعبه دنده خودرویتان را در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص می ‌دهد. یکی از کارهایی که مانع از خراب شدن و نیاز به تعمیر گیربکس رنو خواهد شد، انجام مرتب سرویس دوره‌ای است که باید آن را جدی بگیرد.

 بسیاری از افراد به انجام مرتب سرویس‌های دوره‌ای را چندان توجهی نمی کنند و همین باعث می‌ شود که هزینه های تعمیر زیادی گریبان گیرشان شود. برای انجام سرویس های دوره ای می توان روی تیم ما حساب کرد زیرا تمامی سرویس های گیربکس را با بهترین کیفیت انجام می دهند. در صورت انجام سرویس گیربکس رنو، مانند تعویض به موقع روغن گیربکس، تعویض فیلتر روغن و … تا سال ها می تواند بدون مشکل کار کند.

 یکی از کارهایی که در سرویس دوره ای توسط ایران رنو انجام می گیرد تعویض روغن است. اگر به دفترچه راهنمای خودرو های رنو نگاه کنید متوجه خواهید شد که برای اکثر آنها زمان تعویض روغن تعیین شده است و باید به کیلومتر شمار آن نگاه کنید. البته دنده ای یا تماتیک بودن خودرو نیز در این امر دخیل است. جنس و زمان تعویض روغن جعبه دنده اتوماتیک با واسکازین یا همان روغن جعبه دنده دستی متفاوت است. در ادامه در خود در خصوص تعویض روغن گیربکس رنو بیشتر بحث خواهیم کرد.

تعویض روغن گیربکس کپچر

روغن گیربکس از چرخ دنده ها و دیگر اجزای گیربکس در برابر فشار زیاد محافظت می‌ کند و موجب روانتر کار کردن آنها، افزایش طول عمر قطعات، کاهش درجه حرارت و همچنین کاهش سروصدا آنها خواهد شد. این مایع در کل، در بهبود عملکرد و افزایش راندمان خودرو نقش دارد.

 اما روغن گیربکس مانند دیگر روغن های خودرو پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد و مانند قبل نمی تواند به درستی در روانکاری و کاهش دمای اجزا موثر باشد. از این رو تمامی خودروهای این برند به تعویض روغن نیاز دارند.

اما سوالی که کاربران میپرسند چگونگی تشخیص زمان تعویض روغن جعبه دنده اتوماتیک و دستی خودروهای رنو است؟
اگر صداهایی مانند جیغ زدن را از جعبه دنده خودرو شنیدید بلافاصله آن را متوقف و روغن را چک کنید. اگر روغن تیره بود و رنگی غیر از قرمز روشن داشت، باید تعویض شود. تفاوتی میان گیربکس دستی به اتوماتیک نیست اگر تعویض دنده به سختی انجام گرفت باید روغن گیربکس را عوض کنید. همچنین با کثیف بودن روغن گیربکس ممکن است خودرو بعد از تعویض دنده کمی با تاخیر عمل کند. این تاخیر اگر بیش از ۶۰ ثانیه باشد باید روغن را تعویض و مایع جدید و شفاف را جایگزین آن کنید.

 اگر هنگام فشار دادن پدال گاز یا ترمز خودرو بدون هیچ دلیلی به سمت جلو یا عقب می رود می تواند به دلیل کثیف بودن روغن گیربکس باشد که مانع از جریان پیدا کردن آن می ‌شود. جهت انجام تعویض روغن به تعمیرگاه گیربکس رنو مراجعه کنید زیرا خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید و به دستگاه های خاصی نیاز دارد. تعویض روغن به روش دستی تقریبا منسوخ شده است زیرا مشکلاتی را برای جعبه دنده به وجود می آورد. شما عزیزان برای دریافت تمامی خدمات کپچر می توانید به نمایندگی کپچر در تهران مراجعه کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.