تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 610011

بهترین کرم پودرهای خارجی و ایرانی از نظر ماندگاری و پوشانندگی

بهترین کرم پودرهای خارجی و ایرانی از نظر ماندگاری و پوشانندگی
در این نوشتار بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی معرفی شده اند تا در انتخاب بهترین محصول آرایشی دست بازتری داشته باشید.

کرم پودر یکی از اصلی ترین محصولاتی است. که تمامی بانوان از آن برای آرایش استفاده می‌کنند. محصولات کرم پودری مستقیما با پوست در تماس هستند. از این رو کیفیت این محصولات بسیار اهمیت دارد. چرا که در صورتی مواد و ترکیبات آن مرغوب نباشد. باعث ایجاد حساسیت های پوستی، لک، چین و چروک و غیره می‌شود. از این رو ما در این نوشتار سعی کرده‌ایم. بهترین کرم پودر های خارجی و ایرانی را بررسی کنیم. و آنها را به خوانندگان این نوشته معرفی کنیم. تا در انتخاب بهترین کرم پودر دست باز تری داشته باشند. بهترین کرم پودر محصولی است. که علاوه بر داشتن مواد و ترکیبات با کیفیت دارای پوشانندگی و ماندگاری بالایی نیز باشد.

بهترین کرم پودر ها از نظر پوشانندگی و ماندگاری

هنگام انتخاب کرم پودر ممکن است سوالاتی پیش بیاد. از حمله اینکه آیا این کرم پودر پوشش دهی بالایی دارد. میزان ماندگاری آن چقدر است. آیا بهترین کرم پودر 24 ساعته است. بهترین کرم پودر مخملی خارجی کدام است. و کلی سوالات دیگر که ذهن را مشغول خواهد کرد. از این رو ما بهترین کرم پودرها را اینجا معرفی خواهیم کرد که بالاترین کیفیت، پوشش دهی، ماندگاری را داشته باشد. همچنین ظاهری مات و مخملی به صورت بدهد. علاوه بر این موارد بافتی سبک و ابریشمی داشته باشد. در پایین علاوه بر معرفی این محصولات توضیحاتی نیز در مورد آنها ارائه می‌شود.

  • کرم پودر تاتو
  • کرم پودر مک
  • کرم پودری بلک دایموند مای
  • لوسیون فاندیشن لانگ لستینگ مای
  • کرم ویکتوریا
  • کرم دوسه
  • کرم کالیستا شیشه‌ای پمپی
  • کرم کلاسیک

کرم تاتو بهترین و پرطرفدارترین محصول

کرم تاتو یکی از بهترین و پر طرفدارترین محصولات آرایشی است. که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد. همچنین جلوه‌ای مات و مخملی به پوست می‌دهد. تاتو در برابر آب و تعریق ضد آب است. بنابریان به راحتی می‌توان در مجالس طولانی مدت و یا برای آرایش روزانه از آن استفاده نمود. البته قبل از خرید این محصول حتما به جزئیات آن توجه نمایید. چون به دلیل کیفیت بالا نوع تقلبی آن نیز وارد بازار شده است. اما برای خرید نوع اصلی کرم پودر تاتو اصل به فروشگاه اینترنتی فیضی مراجعه نمایید. چرا که محصولات این فروشگاه اصلی است. و اصالت و اورجینال بودن را تضمین می‌نماید.

کرم اچ دی مک مات HDMACMATT

یکی از شرکت‌های معتبر آرایشی در سطح جهانی برند مک است. این برند محصولات بسیار متنوع و زیادی را تولید و روانه بازار می‌کند. که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. یکی از این محصولات انواع مختلف کرم پودرها است. که دارای تنوع بسیار زیادی است. اما بهترین نوع کرم پودری این شرکت مدل اچ دی مات آن است. که پوشش دهی فوق العاده بالایی دارد. و تمامی لک و جوش ها را به خوبی خواهد پوشاند. همچنین ظاهری بسیار زیبا نیز به صورت خواهد بخشید. که باعث افزایش اعتماد به نفس هر بانویی می‌شود.

کرم بلک دایموند مای

محصولات شرکت ما در ایران تحت لیسانس تولید می‌شوند. که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. کرم بلک دایموند یکی از انواع کرم های ارایشی این برند است. که 24 ساعته است. همچنین برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است. به گونه‌ای که به هیچ عنوان روی صورت تغییر شکل نخواهد داد. و ماندگاری بسیاری بالایی دارد. این محصول دارای رنگ بندی متنوعی است. که هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند. رنگ مورد نظر خود را انتخاب نماید. و از آن استفاده نماید. بنابریان در صورتی که پوستی چرب دارید. پیشنهاد می‌شود. که حتما از این محصول برای آرایش و میکاپ خود استفاده نمایید.

کرم لانگ لستینگ مای

یکی دیگر از محصولات آرایشی برند مای کرم لانگ لستینگ مای است. که از نظر قیمتی نسبت به بلک دایموند پایین تر است. این محصول نیز کیفیت و پوشش دهی بالایی دارد. و برای انواع مختلف پوست‌ها مناسب است. این کرم مناسب آرایش روزانه می‌باشد. و ماندگاری بالایی نیز دارد. تنوع رنگ بندی آن نیز بسیار بالا است. و برای انواع مختلف رنگ پوست ها می‌توان انتخاب داشت.

کرم ویکتوریا

برای افرادی که محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌خواهند. انتخاب کرم ویکتوریا بسیار مناسب است. از مزیت‌های اصلی این کرم قیمت آن است. که در مقایسه با کیفیت آن بسیار به صرفه و اقتصادی است. این کرم خارجی در دو رنگ بندی روشن و معمولی تولید می‌شود. که به صورت کامل پوست صورت را پوشش می‌دهد. و ماندگاری بالایی نیز دارد.

کرم تیوبی دوسه

بهترین و با کیفیت محصولی که می‌توان با قیمت اقتصادی آن را تهیه نمود. کرم دوسه است. که کیفیت رضایت بخشی نیز دارد. قدرت پوشش دهی این محصول بالا است. و اغلب کسانی که از آن استفاده نموده‌اند. از آرایش خود راضی بوده‌اند. این محصول دارای بدنه تیوبی کرمی رنگ است. که برای بسیاری از افراد آشنا است.

کرم کالیستا

محصولات کالیستا متنوع و بسیار زیاد است. این محصولات هم در نوع ایرانی و هم در نوع خارجی در بازار ایران موجود است. که هر کدام مزیت‌های مختص خود را دارند. اما یکی از بهترین محصولات خارجی این برند کرم پودر کالیستا شیشه‌ای پمپی است. که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این محصول پوشش دهی و ماندگاری بسیار بالایی دارد. همچنین ضد لک و جوش نیز است. علاوه بر این تمامی عیوب صورت را نیز می‌پوشاند. بنابراین برای داشتن آرایشی زیبا حتما از این محصول تهیه نمایید.

کرم برند کلاسیک

کرم پودر کلاسیک یک برند خارجی است. که بافتی سبک و ابریشمی دارد. و ظاهری زیبا و مخملی به صورت می‌دهد. به گونه‌ای که از براق شدن صورت جلوگیری خواهد کرد. همچنین پوشش دهی فوق العاده خوبی دارد. و تمامی عیوب و جوش های صورت را می‌پوشاند. بنابراین با این محصول آرایشی زیبا و یک دست خواهید داشت. علاوه بر این موارد این محصول ضد آب و عرق است. بنابراین برای پوست چرب نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

بهترین کرم پودر را از کجا بخریم

تا اینجا با بهترین محصولات و کرم پودر های خارجی و ایرانی آشنا شده‌اید. اما ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید. که این محصولات را از کجا تهیه کنیم. که بهترین و با کیفیت محصول را بتوانیم داشته باشیم. در جواب این سوال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید و قیمت بهترین کرم پودر ها به فروشگاه اینترنتی فیضی مراجعه نمایید. این فروشگاه علاوه بر این که بهترین محصولات ایرانی و خارجی را دارد. اصالت محصولات را نیز تضمین می‌کند. بنابراین می‌توان خرید مطمئن داشت. برای ورود به فروشگاه فیضی یکی از بهترین فروشگاه ها اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.