تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۲۰
کد خبر : 598365

بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی

بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی

توانبخشی سکته مغزی را بایستی یک عامل بسیار مهم، پس از فاز اولیه و حاد بیماری دانست که نقش مهمی در کاهش مشکلات حرکتی بیمار، افزایش استقلال در انجام کارهای شخصی، بازیابی دامنه حرکتی بیمار، تقویت توانایی‌های فرد و بازگشت به حالت بهبودی نسبی ایفا می‌کند. در این مقاله، قصد داریم اطلاعات بسیار بیشتری در

توانبخشی سکته مغزی را بایستی یک عامل بسیار مهم، پس از فاز اولیه و حاد بیماری دانست که نقش مهمی در کاهش مشکلات حرکتی بیمار، افزایش استقلال در انجام کارهای شخصی، بازیابی دامنه حرکتی بیمار، تقویت توانایی‌های فرد و بازگشت به حالت بهبودی نسبی ایفا می‌کند.

در این مقاله، قصد داریم اطلاعات بسیار بیشتری در زمینه توانبخشی سکته مغزی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر خدایی ناکرده در خانواده یا عزیزان‌تان هستند افرادی که از این بیماری رنج می‌برند؛ شما می‌توانید برای بالا‌بردن سطح معلومات خود در خصوص این اقدام‌ها، همراه ما بمانید.

توانبخشی سکته مغزی چیست؟

قبل از بررسی توانبخشی سکته مغزی، در ابتدا لازم می‌دانیم به بررسی تعریف و مفهومی از این بیماری و علل و عوامل به وجود‌آمدن آن بپردازیم.

سکته مغزی امروزه به عنوان یکی از بیماری شایع ناشی از اختلالات نورولوژی می‌باشد که سالانه میلیون‌ها نفر درگیر آن می‌شوند. این بیماری به علت بیماری‌های پیش‌زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، اعتیاد به سیگار و الکل، تحرک کم، اختلالات هورمونی، کلسترول خون بالا و افزایش سن رخ می‌دهد.

پس از ابتلا به این بیماری، بیشتر افراد دچار مشکلات حرکتی مختلف مانند فلج یا لمس‌ماندن یک طرف عضلات خود، افتادگی صورت، ضعف دست‌ها، لنگ‌زدن، بی‌اختیاری ادرار و مدفوع، انواع ناتوانی‌ها در حفظ تعادل، مشکل بلع، مشکلات در هنگام خوابیدن، ضعف یا بی‌حسی  اندام‌ها، ناتوانی در انجام فعالیت‌های عادی روزمره، اختلالات گفتاری و غیره می‌گردند.

توانبخشی سکته مغزی یکسری کارها در کاهش مشکلات حرکتی افراد می‌باشد که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند تا حد زیادی مشکلات پیش‌آمده برای خود در ابتلا به این بیماری را درمان نمایند. بنابراین؛ امروزه سکته مغزی و علائم آن یک بیماری غیرقابل‌کنترل نمی‌باشند و با صرف اندکی وقت و هزینه می‌توان مجدد به زندگی عادی بازگشت. کلینیک تبسم، یکی از بهترین کلینیک‌های توانبخشی بیماران سکته مغزی است که در طی سالیان گذشته موفقیات‌های بسیاری را در این زمینه کسب نموده است.

درمان توانبخشی سکته مغزی به کمک سایت توانبخشی تبسم

شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت توانبخشی تبسم با تجهیزات پیشرفته، کادر درمان تخصصی بهترین خدمات را دریافت نمایید.

فواید توانبخشی سکته مغزی چیست؟

از جمله فواید انجام کارهای توانبخشی سکته مغزی در درمان این بیماری می‌توان به ذکر موارد زیر پرداخت:

-ایجاد بهبود در وضعیت حرکتی فرد

-بازیابی دامنه حرکتی

-ایجاد بهبود در حفظ تعادل

-کاهش یا از بین رفتن خشکی و سفتی عضلات

-افزایش انعطاف‌پذیری اندام‌ها

-بازگشت انرژی فرد

-استقلال مجدد فرد و کاهش وابستگی به اطرافیان

-کاهش یا رفع معلولیت

-پیشرفت عوارض حرکتی- جسمی افراد

بنابراین؛ به کمک توانبخشی سکته مغزی توسط متخصصین زبده در سایت توانبخشی تبسم، بیماری سکته مغزی و مشکلات آن تا حد زیادی بهبود می‌یابند. از این رو؛ مجدد بایستی بگوییم که هدف اصلی و مهم از توانبخشی سکته مغزی، بازگشت مجدد شخص بیمار به فعالیت‌های روزمره و کاری وی ‌می‌باشد.

بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی

بهترین زمان انجام توانبخشی سکته مغزی، چه موقع است؟

به علت سرعت پیشرفت سریع بیماری، بهترین زمان برای انجام و شروع فعالیت‌های توانبخشی سکته مغزی البته بر طبق نظر ‌پزشکان گماشته‌شده برای بیمار، آغاز دوره حضور بیمار در بیمارستان می‌باشد.

پس از ترخیص به دلایل شرایط خاص، پروسه توانبخشی ابتدا در منزل و زیر نظر تیم مجرب توانبخشی تبسم و سپس در داخل مرکز توانبخشی انجام می‌گیرد.

کادر تخصصی و مجرب پرسنل متخصص در سایت توانبخشی سکته مغزی تبسم به بیمار و خانواده وی از همان شروع کار کمک می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن علائم ایجاد‌شده بیماری در وی کاهش پیدا کنند.

طول بهبود و دوره درمان توسط توانبخشی سکته مغزی چه مدت طول می‌کشد؟

به محض آغاز دوره، علایم اولیه بهبود و پیشرفت در بیمار مشخص می‌گردد که بر طبق پژوهش‌های انجام گرفته در این مقاله، در سه ماه اول درمان علائم بهبودی به صورت آهسته نمایان می‌گردند. بسته به شدت بیماری، زمان بهبودی بین چند ماه تا چند سال طول می‌کشد. برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص توانبخشی سکته مغزی می‌توانید به وب‌سایت توانبخشی تبسم به آدرس زیر

www.tabassomclinic.com

مراجعه فرمایید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

چه تمریناتی در این دوره انجام می‌گیرند؟

در دوره توانبخشی سکته مغزی توسط کلینیک تبسم، خدمات و تمرین‌های زیر با تنوع بالا و در ست‌های مختلف انجام می‌گیرند:

  • تمرینات فیز‌یوتراپی: در زمینه فیزیوتراپی تمرینات زیر به صورت تخصصی و بسته به نیاز بیمار انجام می‌گیرند:
  • نحوه راه‌رفتن: این تمرین مخصوص به بیماری می‌باشد که توانایی راه‌رفتن را ندارند یا پس از سکته این اتفاق برای‌ او رخ‌ داده است.
  • حفظ تعادل: اگر پس از سکته مغزی دچار عدم تعادل گشته‌اید، به کمک تمرینات تخصصی ارائه شده توسط توانبخشی تبسم می‌توانید مشکل خود را برطرف کرده و دیگر دائما به زمین نخورید.
  • جا‌بهجایی و حرکت در تخت‌خواب: متخصصین فیزیو‌تراپی حاضر در مجموعه ما می‌توانند طبق آموزش نحوه جا‌به‌جایی را به شما بیاموزند.
  • تمرینات گفتار درمانی: تمرینات ارائه‌شده در این قسمت شامل موارد زیر می‌باشند:
  • صحبت‌کردن
  • شنیدن
  • نوشتن
  • نحوه استفاده از حرکات و اشارات برای فهماندن منظور‌ به سایرین
  • تقویت عضلات
  • تمرینات کاردرمانی: متخصصین کار‌درمانی حاضر در مجموعه ما، بیمار را از لحاظ هماهنگی با بدن خود هماهنگ می‌کنند و در جلسات مباحثی همچون نحوه جابجایی صندلی، مبل، نحوه اصلاح صورت، بستن بند کفش، نحوه گرفتن قاشق، چنگال و کار با آن‌ها و خدماتی این گونه را به بیماران آموزش می‌دهند.

به منظور رفاه شما عزیزان تمامی خدمات ذکر‌شده به صورت تخصصی برای عزیزان از طریق سایت توانبخشی سکته مغزی تبسم در منزل نیز انجام می‌گیرد تا بدون طی‌کردن مسافت طولانی، افراد بتوانند درمان خود را ادامه دهند.

بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی

هزینه دوره توانبخشی سکته مغزی چقدر است؟

به دلیل تعداد جلسات درمانی مختلف، استفاده از متدها و تمرینات مختلف با طول دوره، هزینه این دوره یکسان نمی‌باشد و برای اطلاع از آن می‌توانید از طریق شماره‌های سایت ما، با حدود تقریبی خدمات و قیمت آن‌ها آشنا گردید.

سایت توانبخشی تبسم در این زمینه چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

از طریق سایت و کلینیک تبسم شما عزیزان می‌توانید برای انجام کلیه خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل ، بیمارستان و یا حضور در کلینیک اقدام نمایید.

جهت دریافت مشاوره، ثبت نام و یا رزرو نوبت برای انجام این کار شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ۶۶۵۶۴۶۷۴، ۶۶۴۳۶۲۹۱ و یا شماره همراه ۰۹۳۵۵۳۵۴۳۳۲ از طریق واتساپ در تایم‌های ۹ صبح تا ۲۱شب اقدام نمایید.

در سایت توانبخشی تبسم شما عزیزان می‌توانید درمانی سریع، تخصصی و صحیح را به کمک متخصصین مختلف ما در حیطه‌های تخصصی گوناگون مانند کار درمان‌گر، مددکار، ارتوپد فنی، گفتار درمان‌گر، فیزیوتراپیست با برنامه بهبودی مناسب انجام دهید. برای شرکت و رزرو  وقت در کلاس توانبخشی سکته مغزی تبسم همین حالا با ما تماس بگیرید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.