تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 590990

بررسی تمامی فاز های شهر پرند

بررسی تمامی فاز های شهر پرند

املاک پرند در ۷ فاز مختلف ساخته شده اند. فاز های این شهر جدید در طی پروژه های مختلف با مدیریت پیمانکاران به انجام رسیده اند. فاز های صفر تا سه به صورت شخصی ساز هستند و ما باقی بر اساس طرح های دولتی ساخته شده اند. فازهای ۴ تا ۶ متعلق به مسکن مهر

املاک پرند در ۷ فاز مختلف ساخته شده اند. فاز های این شهر جدید در طی پروژه های مختلف با مدیریت پیمانکاران به انجام رسیده اند. فاز های صفر تا سه به صورت شخصی ساز هستند و ما باقی بر اساس طرح های دولتی ساخته شده اند. فازهای ۴ تا ۶ متعلق به مسکن مهر هستند. املاک فاز های صفر تا سه گزینه های بسیار مناسبی جهت سرمایه گذاری و خرید می باشند. با مراجعه به مشاور املاک، آنها بهترین گزینه ها را در این فاز ها به شما معرفی می کنند. شهر جدید پرند در آینده به شهری پر جمعیت و پیشرفته تبدیل می شود. امکانات هر کدام از این فاز ها بسیار خوب و مناسب می باشند. در این مقاله به معرفی فاز های صفر تا ۳ شهر پرند پرداخته و در مورد جزییات آنها سخن می گوییم.

فاز صفر شهر پرند

فاز صفر شامل اولین املاک پرند می باشد. این فاز بسیار قدیمی است و متراژ خانه های آن بالا می باشد. این منطقه از پرند به خاطر تراکم پایین ساختمان ها بسیار مناسب برای سکونت می باشد. سرمایه گذاری در املاک این فاز بسیار پرطرفدار است. املاک ویلایی فاز صفر خواهان زیادی دارند و توجه بیشتر سرمایه گذاران به این خانه ها می باشد. فاز صفر از جمعیت زیادی برخوردار نیست و بسیار لوکس ساخته شده است. خیابان ها بسیار بزرگ و پهن درست شده اند که از تصادفات به خاطر شلوغی جلوگیری کنند. دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی از امتیازات مثبت املاک در این فاز می باشد. قیمت املاک پرند در این فاز بسیار بالاتر از سایر فاز ها است. آرامش و امنیت املاک فاز صفر بسیار بالا است و اکثریت افرادی که دوست دارند زندگی آرام و بی سر و صدا داشته باشند این فاز را انتخاب می کنند.

 

فاز یک پرند

این فاز از شهر پرند نسبت به فاز صفر دسترسی بهتری به مرکز دارد و از امکاناتی مثل: مسجد، مراکز درمانی، آتش نشانی و امکانات تفریحی زیادی برخوردار است. فاز یک منطقه ای ایده آل جهت سرمایه گذاری کردن می باشد و از نظر امکانات تکمیل شده است. ساختار خانه ها هم ویلایی است و هم به صورت آپارتمان های بزرگ. فاز صفر و یک هر دو شخصی ساز هستند و خود افراد یا شرکت های خصوصی مسئولیت ساخت آنها را به عهده گرفته اند. خیابان های این شهر با نام جاذبه های گردشگری و تفریحی نام گذاری شده اند و این میزان اهمیت گردشگری را گوشزد می کند. فاز یک از آب و هوای مناسبی برخوردار است و برای دوران بازنشستگی افراد بسیار مناسب می باشد.

بررسی تمامی فاز های شهر پرند
شهر جدید پرند

فاز دو املاک پرند

املاک پرند در فاز دوم از تنوع بالایی برخوردار هستند. در این فاز همه نوع تیپ ساختمانی وجود دارد که مشاوران املاک آنها را به خریداران معرفی می کنند. قیمت مسکن در فاز های صفر و یک بالا می باشد ولی در این فاز انواع خانه با قیمت های متفاوت در دسترس است. افرادی که قصد خرید خانه دارند با بودجه ای متوسط می توانند طبق سلیقه خود خانه ای شیک خریداری کنند. از امتیازات مثبت این فاز وجود پارک ها و بوستان ها برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. مراکز اداری، دانشگاه پیام نور و اکثر ادارات دولتی مثل آب و فاضلاب و مخابرات در این فاز قرار دارند. قیمت این املاک به خاطر امکانات و دسترسی هایی که دارند بسیار مناسب می باشند، با این امکانات اگر در تهران خانه بخرید شاید چندین برابر تمام شود.

 

فاز سه پرند

فاز سه شهر پرند از دیگر فاز های بیان شده جمعیت بیشتری دارد و تازه ساز تر می باشد. متاسفانه امکانات این فاز به اندازه فاز های قبلی نمی باشد و از نظر امکانات ضعیف تر از سایر فاز ها است. این فاز تقریباً از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت آن متعلق به طرح مسکن مهر است. خیابان های این فاز به نام شاعران اسم گذاری شده اند. فاز سه از نظر امکانات خدماتی در حدی می باشد که فقط نیاز ساکنین را برطرف نماید. پیشنهاد ما خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند برای سرمایه گذاری املاک پرند در این فاز از قیمت های مناسبی برخوردار هستند و آپارتمان ها هم از نظر امکانات تکمیل می باشند. جهت خرید مسکن در این فاز با مراجعه به مشاور املاک به راحتی می توانید خانه ای با امکانات مد نظر خود پیدا کنید.‌ پروژه فاز سه به میسا معروف است.

بررسی تمامی فاز های شهر پرند
فازهای صفر تا سه پرند

گران ترین فازهای شهر پرند

املاک پرند در فاز های صفر تا ۳ از گران ترین املاک در شهر جدید پرند می باشند. این املاک به خاطر متراژ بالا، ساختمان شخصی ساز و برخورداری از فضای سبز خصوصی و همچنین داشتن طبقه های کم از قیمت بالاتری برخوردار هستند. جمعیت در این فاز ها زیاد نیست و آرامش زیادی بر آنها مخصوصاً فاز صفر حکم فرما است. فاز های بعدی متعلق به مسکن مهر هستند که از قیمت بسیار کمتری برخوردارند. خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند با توجه به اینکه املاک این ۴ فاز اول قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند قطعا امکانات بیشتری هم خواهند داشت. سرمایه گذاری در این فاز ها فرصت فوق العاده ای است که آینده ای پر سود را رقم خواهد زد.

 

کلام آخر

آینده املاک پرند با توجه به افزایش قیمت املاک روشن است و افرادی که سرمایه خود را در این راه می گذارند و در پرند خانه می خرند، از سود هنگفتی بهره خواهند برد. اما باید بدون مشورت برای خرید اقدام نکنید.

مشاور املاک پرند مسکن در زمینه خرید و فروش املاک می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. قبل از هر چیزی بودجه مورد نظرتان که می توانید برای خرید خانه هزینه کنید را به مشاور املاک اطلاع دهید. مشاور، املاکی که با آن بودجه و نزدیک به بودجه پیشنهادی شما قابل خرید هستند را به شما معرفی خواهد کرد. اکثر صاحبان املاک، خانه های خود را به مشاورین املاک می دهند و از طریق آنها به خرید و فروش اقدام می کنند. از نظر قانونی بهتر است معامله هایی که هزینه های هنگفت بابت آنها پرداخت می شود، در مکانی قانونی مانند مشاور املاک صورت گیرند. قبل از خرید به تمامی نکات مهم خرید خانه از جمله مشاهده سند و خصوصیات شخص مالک توجه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.