تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 64969

با هایما ۸S آشنا شوید؛ جدیدترین شاسی بلند هایما + مشخصات ، امکانات و عکس

با هایما ۸S آشنا شوید؛ جدیدترین شاسی بلند هایما + مشخصات ، امکانات و عکس

با هایما ۸S آشنا شوید؛ جدیدترین شاسی بلند هایما + مشخصات ، امکانات و عکس هایما ۸S به عنوان جدیدترین شاسی بلند هایما معرفی شد. این شاسی بلند پرچمدار چینی از طراحی ظاهری جذاب، پیشرانه قدرتمند..

با هایما ۸S آشنا شوید؛ جدیدترین شاسی بلند هایما + مشخصات ، امکانات و عکس

هایما ۸S به عنوان جدیدترین شاسی بلند هایما معرفی شد. این شاسی بلند پرچمدار چینی از طراحی ظاهری جذاب، پیشرانه قدرتمند و امکانات رفاهی متعددی بهره می‌برد.

شرکت هایما از شاسی بلند پرچمدار جدید خود با نام هایما ۸S پرده برداشت. این شاسی بلند چینی از ظاهری جذاب، مشخصات فنی بالا و امکانات رفاهی به‌روز بهره می‌برد.

مشخصات هایما ۸S

بخش طراحی ظاهری

هایما 8S

هایما برای این شاسی بلند جدید خود طراحی متفاوتی نسبت به هایما S7 و S5 در نظر گرفته است. البته طراحان از ویژگی‌های طراحی نسل دوم هایما S5 برای نمای جلوی هایما ۸S استفاده کردند. از این رو در نمای جلو این خودرو یک جلوپنجره با گرافیک کهکشانی و چراغ‌های دو قسمتی به چشم می‌خورد که این سبک طراحی در میان خودروسازان شرق آسیا از جمله ژاپن، کره و چین به یک ترند تبدیل شده است.

هایما 8S

در نمای کناری سقف با شیب معکوس و به نوعی مشابه خودروهای کوپه جلب توجه می‌کند. چراغ‌های عقب به هم پیوسته نیز از گرافیک داخلی جذابی بهره می‌برند. در نمای عقب اگزوز بزرگ در بخش پایینی سپر به چشم می‌خورد که توانسته نمای اسپرت و جذابی را برای این شاسی بلند جدید هایما به وجود آورد.

هایما 8S

به طور کلی نمای جلوی این خودرو به زبان طراحی محصولات هیوندای شبیه بوده و نمای عقب آن به ویژه حالت چراغ‌ها و قاب مشکی رنگ پیوندی نیز برای بیننده طراحی محصولات پژو را تداعی می‌کند. با وجود این شباهت‌ها، هایما ۸S از طراحی هماهنگ و جذابی بهره می‌برد.

بخش طراحی داخلی

هایما 8S

هایما برای جلب نگاه مشتریان برای کابین هایما ۸ یک فضای اسپرت را در نظر گرفته است. همچنین غربیلک فرمان دی کات و استفاده مناسب از تزئینات کرومی در اسپرت بودن کابین نقش زیادی را برعهده داشته‌اند. البته طراحی کابین این خودرو به سیستم طراحی i-cockpit پژو شباهت زیادی دارد. پنل میانی داشبورد در بخش دسته دنده و سیستم تهویه نیز به پژو ۳۰۰۸ و دریچه‌های تهویه نیز به لامبورگینی اوروس شبیه هستند.

هایما 8S

هایما این شاسی بلند جدید را روی پلتفرم جدید و ماژولار خود توسعه داده است. از این رو طول آن به ۴۵۶۵ میل‌متر، عرض آن ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به ۱۶۸۲ میلی‌متر می‌رسد. همچنین فاصله محوری آن نیز حدود ۲۷۰۰ میلی‌متر اعلام شده است.

امکانات و تجهیزات

هایما 8S

تیپ فول هایما ۸S از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی چون بلوتوث، سیستم مالتی مدیا، سنسور نور و باران، دی لایت، رادار نقطه کور، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل هرزگردی، کیسه هوای جلو و کناری و پرده‌ای بهره می‌برد.

مشخصات فنی و قیمت

هایما 8S

در حالی که بسیاری از محصولات چینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز هستند، اما هایما برای شاسی بلند پرچمدار خود موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ GDI را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر را در دور موتور ۱۵۰۰ به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلوی هایما ۸S منتقل می‌کند.

هایما ۸S به شکل ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین این شاسی بلند چینی ظرف مدت ۷.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در مدل اتوماتیک با قیمت ۱۴ هزار و ۱۱۰ دلار تا ۱۹ هزار و ۷۷۰ دلار در بازار چین عرضه می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.