تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 609257

با این کد تخفیف‌ها، خوش هیکل میشی

با این کد تخفیف‌ها، خوش هیکل میشی

داشتن تناسب اندام یا به عبارتی خوش هیکل بودن یکی از اهداف مهم برای حفظ سلامت، بهبود کیفیت زندگی و البته جذابیت ظاهری محسوب ‌می‌شود. به طوری که امروزه این موضوع به یک چالش جدی در زندگی برخی از افراد تبدیل شده است. متأسفانه این موضوع زمینه ای را برای افرادی سودجو مهیا کرده که

داشتن تناسب اندام یا به عبارتی خوش هیکل بودن یکی از اهداف مهم برای حفظ سلامت، بهبود کیفیت زندگی و البته جذابیت ظاهری محسوب ‌می‌شود. به طوری که امروزه این موضوع به یک چالش جدی در زندگی برخی از افراد تبدیل شده است. متأسفانه این موضوع زمینه ای را برای افرادی سودجو مهیا کرده که با توجه به علاقه افراد برای رسیدن به این هدف، محصولات و روش‌های غیر اصولی خود را به آن‌ها عرضه کنند.

توجه داشته باشید که کاهش یا افزایش وزن با رعایت برخی نکات و صبوری کردن برای همه میسر است. تنها چیزی که باید به آن دقت داشته باشید انتخاب یک راه درست برای رسیدن به این هدف خواهد بود. در این مقاله نکات کلیدی و ضروری داشتن تناسب اندام را با هم مرور خواهیم کرد. اگر هم به هزینه‌های رژیم، تغییر سبک زندگی یا حتی خرید لباس‌های متناسب اندام خود فکر می‌کنید، نگران نباشید. ما روش دریافت کد تخفیف و راز کم کردن هزینه‌ها و مخارج با بیشترین کد تخفیف دکتر کرمانی و دیجی استایل را با شما در میان خواهیم گذاشت.

مدیریت تغذیه و رژیم‌های اصولی با کد تخفیف

مهم ترین عامل در داشتن یک اندام متناسب تغذیه اصولی و صحیح است. مصرف مواد غذایی لازم و کاهش مصرف قند‌های مصنوعی و چربی در برنامه غذایی تأثیر چشمگیری در بهبود هیکل و سلامتی شما خواهد داشت. یکی دیگر از نکاتی که در تغذیه باید رعایت کنید، پرهیز از ریزه خواری است. سعی کنید مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را تأمین کرده و در عین حال از دریافت کالری اضافی و بیش از اندازه پیشگیری کنید.

لازم به ذکر است که ارائه رژیم و برنامه غذایی یک تخصص محسوب ‌می‌شود. اگر ‌می‌خواهید کاهش یا افزایش وزن شما کاملاً به صورت علمی ‌و با حداقل آسیب همراه باشد، باید به یک فرد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. دکتر کرمانی یکی از برترین افراد فعال در این حوزه است. دریافت رژیم‌های غذایی این فرد با تجربه به صورت اختصاصی از طریق وب سایت کرمانی امکان پذیر است. ضمن این که با داشتن کد تخفیف دکتر کرمانی ‌می‌توانید هزینه دریافت برنامه غذایی مورد نیاز خود را نیز کاهش دهید. کد تخفیف دکتر کرمانی برای رژیم‌های کوتاه و بلند مدت در خریدهای اول و غیر اول قابل استفاده است.

  • کد تخفیف دکتر کرمانی: AFF3PHT58

میزان تخفیف: 128 هزار تومان
شرایط تخفیف: ویژه دوره سه ماهه

  • کد تخفیف رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی: AFF3EZ677

میزان تخفیف: 20 درصد

شرایط تخفیف: برای دوره 3 یا 6 ماهه

برنامه غذایی که در این سایت دریافت خواهید کرد کاملاً به صورت اختصاصی برای شما تدوین ‌می‌شود. همچنین، این رژیم‌های غذیی اصولی، علمی ‌و بدون خطر هستند. تنها نکته ای که باید برای گرفتن نتیجه مطلوب در نظر داشته باشید، داشتن اراده و صبوری کردن است. به هر حال تغییرات اساسی تدریجی اتفاق ‌می‌افتند. مواد و وعده‌های غذایی موجود در برنامه تغذیه را هم می‌توان با کد تخفیف به قیمت ارزان تری خریداری کرد.

لباس و تناسب اندام

زمانی که شما خوش هیکل و روی فرم باشید، ‌می‌توانید هر لباسی که دوست دارید بپوشید و استایل‌های دلخواه خود را به نمایش بگذارید. بدیهی است که این کار حال روحی شما را بهتر خواهد کرد. به یاد داشته باشید که برای خرید پوشاک و اکسسوری‌های جذاب با قیمت مناسب ‌می‌توانید کد تخفیف دیجی استایل را مورد استفاده قرار دهید. این نکته را تا زمانی که به اندام دلخواه خود ‌می‌رسید و در تدارک یک استایل جذاب هستید، به خاطر داشته باشید. برخی از این کدها عبارت اند از:

  • کد تخفیف دیجی استایل خرید اول: DSGFSUW30

میزان تخفیف: 30 هزار تومان

شرایط تخفیف: تعداد محدود

  • کد تخفیف دیجی استایل ارسال رایگان: DSRWDY19

میزان تخفیف: 100 درصد

شرایط تخفیف: سفارش بالای 800 هزار تومان

با این کد تخفیف‌ها، خوش هیکل میشی

ورزش کردن را فراموش نکنید

در کنار تغذیه مناسب، مهم ترین چیزی که باید رعایت کنید داشتن تحرک به میزان کافی است. همانطور که ‌می‌دانید، زندگی دیجیتالی باعث شده است که بیشتر زمان خود را به صورت نشسته مشغول انجام فعالیت‌های مختلف باشیم. این عدم تحرک ‌می‌تواند برای ما بسیار آسیب زا باشد. ورزش نکردن علاوه بر افزایش وزن باعث بد فرم شدن بدن و مستعد شدن افراد برای ابتلا به بیماری خاص ‌می‌شود. اگر بتوانید در کنار تغذیه اصولی ورزش کنید، خیلی سریع به اهداف خود در زمینه تناسب اندام خواهید رسید.

زمانی که از ورزش کردن صحبت ‌می‌کنیم منظور ما لزوماً دنبال کردن یک ورزش حرفه ای نیست، بلکه فقط داریم روی تحرک داشتن تأکید ‌می‌کنیم. حتی اگر ورزش روزانه شما در حد چند دقیقه پیاده روی باشد، باز هم ‌می‌توانید در طولانی مدت تأثیر شگفت انگیز آن را از نظر جسمی ‌و روحی مشاهده کنید. همچنین، اگر به دلیل مشغله‌های کار و زندگی فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، با خرید چند وسیله ساده با کد تخفیف باشگاه را به خانه بیاورید.

داشتن تمرینات ورزشی در خانه ‌می‌تواند شما را از هر نوع محدودیت زمانی و مکانی خلاص کند. بنابراین، ‌می‌توانید در هر ساعتی که دوست داشتید تمرین کنید. وسایلی مانند مت، کش پیلاتس، دمبل، استپ و یا حتی تردمیل و دوچرخه‌های ثابت ‌می‌توانند برای ورزش در خانه بسیار به شما کمک کنند. برای خرید این وسایل ‌می‌توانید به مجموعه بزرگ دیجی کالا مراجعه کنید. فراموش نکنید که کد تخفیف دیجی کالا به شما برای تجربه خریدی ارزان تر کمک خواهد کرد. به این ترتیب، به راحتی و با صرف کمترین هزینه ممکن تجهیزات ورزشی لازم را خواهید داشت.

با این کد تخفیف‌ها، خوش هیکل میشی

استراحت و خواب کافی

شاید این موضوع ‌کمی ‌با باور عموم مردم در تناقض باشد؛ اما استراحت مناسب و خواب کافی نیز از عوامل اساسی در تناسب اندام است. بدن برای بازسازی و بهبود عضلات به استراحت نیاز دارد. البته، این به این معنی نیست که دائما در حال استراحت باشیم و انتظار داشته باشیم به تناسب اندام هم برسیم. به طور معمول، بدن ما به 8 ساعت خواب عمیق در شبانه روز نیاز دارد. اگر این میزان تأمین نشود، بر همه قسمت‌های بدن ما از جمله، پوست، مو، ذهن و وزن ما اثر می‌گذارد.

در حین خواب، بدن فرصت دارد تا بازسازی و ترمیم عضلات را انجام دهد. این فرآیند باعث ‌می‌شود اثرات فعالیت‌های ورزشی انجام شده در طول روز بهتر نمایان شود. همچنین، یک خواب با کیفیت ‌می‌تواند فشار‌های فیزیکی و روانی وارد شده بر بدن شما در طول روز را مدیریت و کنترل کند.  علاوه بر این، خواب کافی باعث تعادل در هورمون‌ها، بهبود قابلیت هوازی، و کاهش سطح استرس ‌می‌شود. به طور کلی، خواب به عنوان یک نیاز اساسی برای بازیابی بدن و انرژی بخشیدن به عضلات شناخته ‌می‌شود. در نهایت  همه این موارد به بهبود تناسب اندام کمک می‌کنند.

پرهیز از رفتار‌های پر خطر

هیج چیز مثل داشتن یک زندگی سالم به شما برای داشتن تناسب اندام کمک نخواهد کرد. تغذیه صحیح و ورزش مداوم از بخشهای جدایی ناپذیر یک زندگی سالم هستند. در کنار آن‌ها پرهیز از رفتار‌های پر خطر مثل مصرف مواد مخدر، مصرف بیش از حد الکل، مصرف بیش از اندازه مواد مضر مثل فست فود‌ها و مصرف بی رویه قند، نمک و چربی نیز ‌می‌تواند برای رسیدن شما به اهدافتان بسیار مهم و گاهی ضروری باشد.

اهداف مشخصی داشته باشید و برنامه ریزی کنید

پیش از هر چیز باید همه کارهایی که گفته شد را با هدف و برنامه انجام دهید. در ابتدا وضعیت بدن خود را کاملاً بشناسید، سپس هدف گذاری کنید مثلا بگویید رژیم و ورزش را برای رسیدن به چه وزنی و چه تغییراتی در بدن خود نیاز دارید. حالا برنامه ریزی کردن برای شما راحت تر خواهد بود. سعی کنید برنامه ای را به صورت روزانه تدارک ببینید و هر روز یک قدم به هدف نهایی خود نزدیک شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.