تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 61338

با اخذ اقامت کانادا آینده فرزندان تان را تضمین کنید

با اخذ اقامت کانادا آینده فرزندان تان را تضمین کنید

فهرست۱ درباره مهاجرت به کانادا۲ شرایط و روشهای اخذ اقامت کانادا را می دانید؟۲.۱ مهاجرت به کانادا از طریق کار۲.۲ مهاجرت به کشور کانادا به وسیله سرمایه گذاری۲.۳ مهاجرت و دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل۲.۴ اخذ اقامت کانادا با ازدواج۲.۵ دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند می توانید برای سفر به کانادا انگیزه …

می توانید برای سفر به کانادا انگیزه های متفاوتی داشته باشید، مانند شرکت در همایش علمی، فرصت مطالعاتی، دیدار اقوام، سفر سیاحتی و یا ادامه زندگی به قصد دریافت اقامت کانادا. در هر صورت شما به عنوان یک ایرانی نیازمند اخذ ویزای کانادا هستید. سیاست های جذب شهروند و نیروی کار و همچنین گردشگری در کشور کانادا به گونه ای است که تعداد زیادی از ایرانیان تمایل به دریافت ویزای کانادا دارند.

درباره مهاجرت به کانادا

کشور کانادا با وجود وسعت زیادی که از لحاظ جغرافیایی دارد، ولی جمعیت بسیار کمی دارد. سیاست های جذب شهروند و نیروی کار به این صورت است که این کشور بتواند کمبود نیروی بومی خود را جبران کند. شرایط این کشور با تسهیل روند مهاجرت باعث شده است که مورد استقبال مهاجران در سراسر دنیا قرار بگیرد و همچنین در این کشور تنوع فرهنگی بسیاری به چشم می خورد؛ به همین دلیل تعداد زیادی از ایرانیان به امید رفاه بیشتر، به دنبال اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل یا کار هستند. برای شروع این کار بهتر است افرادی که قصد مهاجرت دارند، از طریق مشاورین اقدام به این کار کنند.

با اخذ اقامت کانادا آینده فرزندان تان را تضمین کنید

مهاجرت کردن به کشور کانادا در هر صورت می تواند یک آینده طلایی برای شما و فرزندانتان رقم بزند. قطعاً شما با اخذ اقامت کانادا می توانید آینده فرزندتان را تضمین کنید. امکانات آموزشی و تفریحی در کانادا در سطح بسیار عالی قرار دارد. کانادا در حوزه آموزش و تحصیل، در جایگاه سوم دنیا قرار گرفته است. تحصیل در مدارس کانادا قطعاً می تواند یک راه تضمینی برای آماده کردن کودکان برای تحصیلات عالی در آینده باشد. یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده کودک شما، بحث امنیت در کنار تحصیل کودکان شما در کشورهای خارجی خواهد بود. کشور کانادا یکی از امن ترین و با فرهنگ ترین جوامع جهان محسوب می شود. آمار جرم و جنایت در کانادا بسیار کمتر از کشورهایی مانند انگلیس و استرالیا است.

شرایط و روشهای اخذ اقامت کانادا را می دانید؟

روش های مهاجرت به کانادا بسیار متنوع هستند که در نهایت به گرفتن اقامت کانادا منجر می شوند. این که کدام روش بهترین روش است فقط و فقط به شرایط شما بستگی دارد. اگر دوست یا آشنای شما، از یک مسیر توانسته به اقامت دائم کانادا دست یابد، قطعاً آن مسیر برای شما ایده آل نخواهد بود. چند روش از شیوه های اخذ اقامت کانادا به صورت زیر است:

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت  به کشور کانادا با دریافت ویزای کار، یکی از شیوه های بسیار محبوب اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به این کشور است. مهاجرت با استفاده از ویزای کار در نهایت می تواند به دریافت اخذ اقامت دائم کانادا منجر شود. دریافت ویزای کار به چند روش ممکن است.

  1. مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس اینتری، یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین شیوه های دریافت ویزا کاری کانادا است. اکسپرس اینتری روشی است که برای اشخاص ماهر و متخصص بسیار مناسب است. افراد متقاضی می توانند بر طبق سیستم امتیاز بندی، امتیازات لازم را بدست آورند و اقامت کانادا را برای خود و خانواده شان بدست آورند. ملاک امتیاز بندی در این روش ویژگی هایی مانند تحصیلات، سن، سابقه کاری و … است. این ویژگی ها برای متقاضیان در دو مرحله امتیاز بندی می شوند.
  2. مهاجرت با استفاده از روش خود اشتغالی در کانادا، یکی از روش های محبوب اخذ اقامت کانادا است. در روش خود اشتغالی، متقاضی باید یک ورزشکار در سطح حرفه ای یا یک فعال در زمینه فرهنگی و هنری باشد. افراد فعال در تولید منابع و مدیریت نیز می توانند با دریافت ویزای خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنند.
  3. مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر از دیگر روش های گرفتن اقامت کانادا است. در این روش شما با دریافت دعوت نامه یا یک پیشنهاد کاری مناسب از یک کارفرمای کانادایی، می توانید اقدام به مهاجرت کرده که در نهایت دریافت اقامت کانادا را به دنبال خواهد داشت. افرادی که سابقه و مهارت خوبی داشته باشند، پس از سه سال کار مداوم و با کیفیت، می توانند برای اخذ اقامت کانادا به طور دائم اقدام کنند.

مهاجرت به کشور کانادا به وسیله سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری در این کشور است. در این شیوه مهاجرتی، شما با خریدن یک ملک یا ثبت شرکت یا استارتاپ، می توانید روال مهاجرت به کانادا را طی کنید. شرایط اقامت کانادا در استان های مختلف متفاوت است و شما برای دریافت اطلاعات مطمئن، بهتر است با یک مشاور و وکیل متخصص مشورت کنید.

مهاجرت و دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل

یکی از پرطرفدارترین و ساده ترین روش های اخذ اقامت کانادا، دریافت ویزای تحصیلی کانادا است. افراد متقاضی در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله دانش آموزی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کنند و به این کشور مهاجرت کنند. دانشگاه های کشور کانادا جزء برترین دانشگاه های دنیا هستند و دارای رتبه های جهانی اند. یکی از شرایط اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی، یافتن کار مناسب بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی است و بعد از یافتن کار مناسب، شخص می توانند ویزای کاری خود را به ویزای تحصیلی تبدیل کند.

اخذ اقامت کانادا با ازدواج

یکی دیگر از شیوه های دریافت اقامت کانادا، ازدواج کردن با یکی از شهروندان کانادایی است که البته شرایط خاص خود را دارد.

دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

دریافت اقامت کانادا به این صورت است که اگر کودکی در خاک کانادا متولد شود، تابعیت کانادا را دریافت می کند و همچنین در آینده والدین این کودک می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. دریافت اقامت دائم برای والدین کودکی که تبعه خاک کانادا است فرآیندی طولانی است؛ بنابراین بهتر است والدین کودک از روش های دیگری برای دریافت اقامت دائم خود در کانادا استفاده کنند.

با اخذ اقامت کانادا آینده فرزندان تان را تضمین کنید

جمع بندی

در بالا روش های مختلف دریافت اقامت کانادا مطرح شد. شما اگر برای تضمین آینده کودک خود به دنبال دریافت اقامت کانادا هستید، قطعاً راه درستی را انتخاب کرده اید. کانادا کشوری مهاجر پذیر و دارای سطح رفاه عالی برای شهروندان خود است. به همین دلیل یک مقصد محبوب برای بسیار از مهاجران محسوب می شود. استفاده از امکانات آموزشی در کشور کانادا برای کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده های مهاجر، قوانین خاص و همچنین پیچیدگی های خود را دارد. این موضوع جای نگرانی ندارد و شما با استفاده از مشاوره های وکلای خبره در این زمینه، به راحتی می توانید بر این مسائل مسلط شوید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.