تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۴:۱۳
کد خبر : 65208

اندروید ۱۲ برای سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در راه است

اندروید ۱۲ برای سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در راه است

اندروید ۱۲ برای سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در راه است کدهای استخراج شده از نسخه جدید رابط کاربری MIUI، خبر از آماده‌سازی آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی می‌دهد.
کمپانی ..

اندروید ۱۲ برای سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در راه است

کدهای استخراج شده از نسخه جدید رابط کاربری MIUI، خبر از آماده‌سازی آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی می‌دهد.

کمپانی شیائومی بلافاصله پس از معرفی رسمی MIUI 13 انتشار آپدیت را برای پرچمداران خود، شامل می ۱۱، می ۱۱ اولترا و می میکس ۴ آغاز کرد. ظاهرا حالا نوبت به گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو شیائومی رسیده است.

کدهای مخفی شده در MIUI، به نسخه‌های گلوبال و اروپایی سری Redmi Note 10 اشاره دارند؛ نشانه‌ای از اینکه آپدیت اندروید ۱۲ برای این گوشی‌ها در راه است.

بیشتر بخوانید: بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو ؛ میان‌ردۀ جذاب و دوست‌‌داشتنی شیائومی

بر اساس گزارش وب‌سایت Xiaomiui، ردمی نوت ۱۰ آپدیت MIUI 13 را با شماره بیلد V13.0.1.0.SKGMIXM (رام گلوبال) و V13.0.1.0.SKGEUXM (رام EEA) دریافت خواهد کرد.

برای نسخه‌های گلوبال و اروپایی ردمی نوت ۱۰ پرو هم به ترتیب آپدیتی با شماره بیلد V13.0.1.0.SKFMIXM و V13.0.1.0.SKFEUXM منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود این اتفاق حداکثر تا ماه آینده میلادی (فوریه) رخ دهد.

منبع :notebookcheckمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.