تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۳۴
کد خبر : 49775

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک بزرگترین اتحادیه نمایندگان پرستاران در ایالات متحده دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها (CDC) در مورد لغو ضرورت استفاده ا..

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

بزرگترین اتحادیه نمایندگان پرستاران در ایالات متحده دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها (CDC) در مورد لغو ضرورت استفاده از ماسک پس از واکسیناسیون را مورد انتقاد قرار داده و این اقدام را تهدید کننده زندگی بیماران، پرستاران و سایر اعضای کادر درمان دانسته اند.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کرد افرادی که به طور کامل در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شده اند، می توانند از پوشیدن ماسک و دوری از افراد در اکثر موارد خودداری کنند.

هم اکنون اتحادیه نمایندگان پرستاران در ایالات متحده، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را به دلیل توصیه جدید خود مبنی بر عدم لزوم استفاده از ماسک مورد انتقاد قرار داده و اعلام کردند که این تصمیم زندگی بیماران، پرستاران و سایر اعضای کادر درمان را تهدید می کند.

بنابر اعلام اتحادیه نمایندگان پرستاران، جدیدترین راهنمای دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده مبتنی بر شواهد علمی نیست، از سلامت عمومی محافظت نمی کند و زندگی بیماران، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستانی در سراسر کشور را تهدید می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، این اتحادیه تاکید کرد: اکنون زمان تسهیل محدودیتها نیست و ما به اقدام این مرکز انتقاد داریم چرا که هنوز در بحبوحه کشنده ترین همه گیری در یک قرن گذشته هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.