تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 600060

اموزش بازی روبلاکس و معرفی سایت برای خرید روبلاکس

اموزش بازی روبلاکس و معرفی سایت برای خرید روبلاکس

روبلاکس یک پلتفرم آنلاین است که توانسته در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها پیدا کند. در واقع روبلاکس را می‌توان یک دنیای مجازی محسوب کرد که در آن گیمرها می‌توانند بازی ایجاد کرده، بازی‌ها را به اشتراک بگذارند و با سایر بازیکنان عناوین مختلف را تجربه کنند. در صورتی که نمی‌توانید روبلاکس چیست، در

روبلاکس یک پلتفرم آنلاین است که توانسته در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها پیدا کند. در واقع روبلاکس را می‌توان یک دنیای مجازی محسوب کرد که در آن گیمرها می‌توانند بازی ایجاد کرده، بازی‌ها را به اشتراک بگذارند و با سایر بازیکنان عناوین مختلف را تجربه کنند. در صورتی که نمی‌توانید روبلاکس چیست، در ادامه شما را با این دنیای مجازی آشنا خواهیم کرد، پس با ما هر ماه باشید.

ایجاد اکانت روبلاکس

اولین قدم برای بازی روبلاکس ایجاد یک اکانت در این بازی است. برای انجام این کار، باید به وب سایت روبلاکس مراجعه کرده و روی دکمه Register کلیک کنید. سپس نیاز است تا اطلاعات اولیه مانند نام کاربری و رمز عبور خود را ارائه دهید. پس از ایجاد حساب کاربری، می‌توانید به پلتفرم روبلاکس دسترسی پیدا کرده و شروع به بازی کنید.

برنامه روبلاکس را دانلود کنید

برای ورود به دنیای روبلاکس، باید اپلیکیشن آن را دانلود کنید. شما می‌توانید بازی روبلاکس را بر روی مرورگر وب، گوشی‌های اندروید و iOS، PC، کنسول‌های بازی و… نصب کرده و از این طریق وارد دنیا روبلاکس شوید.

بازی مورد علاقه خود را تجربه کنید

پس از ایجاد حساب کاربری و دانلود و نصب برنامه روبلاکس، می‌توانید وارد اکانت خود شوید. در دنیا روبلاکس صدها بازی مختلف وجود دارد. شما می‌توانید پس از ورود به این نرم افزار در دسته بندی‌های مختلف بازی مورد علاقه خود را که قصد تجربه آن را دارید انتخاب کنید.

اکثر بازی‌های روبلاکس دارای کنترل‌های ساده ای هستند که معمولاً در ابتدای بازی به شما آموزش می‌دهند. شما می‌توانید از کلیدهای جهت دار برای حرکت دادن شخصیت خود و از Space برای پرش در بازی استفاده کنید. برخی از بازی‌ها ممکن است کنترل‌های اضافی نیز داشته باشد که در بخش اولیه بازی به شما گفته می‌شود.

شخصی سازی آواتار

روبلاکس به شما این امکان را می‌دهد که آواتار خود را با شخصی سازی کنید. شما می‌توانید برای آواتار خود در بازی روبلاکس لباس، اکسسوری و انواع مدل موی و… خریداری کرده و آن را شخصی سازی کنید. برای خرید این آیتم‌ها نیاز است تا از پول داخل بازی استفاده کنید. به این پول اصطلاحاً روبلاکس یا روبلکس گفته می‌شود.

به دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم روبلاکس برای کاربران ایرانی وجود ندارد. در چنین شرایطی می‌توانید از مجموعه‌های فعال در داخل کشور برای خرید ریالی روبلاکس کمک بگیرید. یکی از برترین مجموعه فعال در این حوزه، وب سایت تاپ جم شاپ است.

امکان استفاده به عنوان شبکه اجتماعی

یکی از ویژگی جذابی که بازی روبلاکس دارد این است که می‌توانید از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید. شما می‌توانید در روبلاکس با افراد جدید دوست شده و از این طریق با سایر گیمرها که از سراسر کشورهای دنیا هستند تعامل داشته باشید.

سرویس روبلاکس این امکان را به وجود آورده تا بتوانید با استفاده از ویژگی چت درون بازی با بازیکنان دیگر چت کنید. حتی شما می‌توانید در روبلاکس عضو گروه‌های مختلف شوید. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم باعث محبوبیت پلتفرم روبلاکس در بین گیمرها شده.

اموزش بازی روبلاکس و معرفی سایت برای خرید روبلاکس

خرید پول روبلاکس ارزان

روبلاکس یک پلتفرم و فضا اینترنتی جذاب است که می‌توانید در آن آواتار خود را ایجاد کرده و در دنیا آن با سایر بازیکنان رقابت کنید. شما می‌توانید با روبلاکس را بر روی کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی، گوشی‌های هوشمند و… تجربه کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که این بازی رایگان بوده و برای تجربه آن نیازی نیست تا هزینه ای پرداخت کنید. با این حال اگر قصد دارید تا در این بازی کاراکتر خود را شخصی سازی کرده و برای آن آیتم‌های تزئینی مختلف خریداری کنید، نیاز است تا ارز مجازی این بازی که روبلاکس یا روباکس نامیده می‌شود را با پول واقعی خریداری کرده و سپس با افزایش تعداد پول روبلاکس خود، این آیتم‌ها را خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم تا در مورد نحوه خرید پول روبلاکس صحبت کنیم.

روش خرید روباکس بازی روبلاکس

برای این که بتوانید پول روبلاکس خود را افزایش دهید، می‌توانید از طریق خود روبلاکس اقدام به خرید این ارز کنید. برای آن که بتوانید از این روش تعداد روبلاکس های اکانت خود را افزایش دهید، باید از ارزهای بین المللی استفاده کنید. به دلیل تحریم‌ها، روبلاکس از ریال پشتیبانی نکرده و به همین خاطر نمی‌توانید به صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور این ارز را خریداری کنید.

خرید روبلاکس ارزان از تاپ جم شاپ

برای آن که بتوانید تحریم‌های مالی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد را برطرف کرده و به صورت ریالی پول روبلاکس خریداری کنید، نیاز است تا از طریق مجموعه‌های واسط به این هدف دست پیدا کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، وب سایت تاپ جم شاپ است.

فروشگاه تاپ جم شاپ در کنار پول روبلاکس انواع ارز و جم بازی‌های مختلف آنلاین را به صورت ریالی عرضه می‌کند و شما می‌توانید این آیتم‌ها را به راحتی خریداری کنید.

مزایا خرید روبلاکس از تاپ جم شاپ

مجموعه تاپ جم شاپ مزایا بسیار زیادی دارد که باعث محبوبیت آن در بین گیمرهای ایرانی شده است. در وهله اول این مجموعه ضمانت قیمت دارد. مدیران این مجموعه تضمین می‌دهند که قیمت‌های درج شده در وب سایت تاپ جم شاپ نسبت به رقبا کمتر بوده و می‌توانید با خیال آسوده اقدام به خرید روبلاکس ارزان کنید. شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی این مجموعه در 24 ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته استفاده کنید.

روش خرید روبلاکس از وب سایت تاپ جم شاپ

برای خرید روبلاکس از مجموعه تاپ جم شاپ در وهله اول باید پکیجی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. سپس باید اطلاعات اکانت خود را وارد کنید تا کارشناسان این مجموعه خرید شما را تکمیل کنند. شما می‌توانید از طریق جیمیل یا اکانت روبلاکس، فرم درخواست را پر کنید. برای تکمیل خرید با استفاده از جیمیل باید آدرس جیمیل، پسورد آن، کد بک آپ جیمیل و نام خود در بازی را در فرم خرید وارد کنید. از سوی دیگر برای شارژ اکانت با استفاده از اکانت روبلاکس باید نام کاربری، پسورد اکانت، بکاپ کد و نام خود در بازی را وارد کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.