تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 592443

افزایش ۲۵درصدی ورود گردشگران به این شهر

افزایش ۲۵درصدی ورود گردشگران به این شهر

افزایش ۲۵درصدی ورود گردشگران به این شهر به گزارش منیبان، محسن داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی زائران قبلا مکان اقامت خود را پیش بینی کرده بودند و بقیه نیز با کمک متولیان این بخش و یا قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد اسکان یافته اند. وی

افزایش ۲۵درصدی ورود گردشگران به این شهر

به گزارش منیبان، محسن داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی زائران قبلا مکان اقامت خود را پیش بینی کرده بودند و بقیه نیز با کمک متولیان این بخش و یا قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: قرارگاه خدمات سفر در شهرستان مشهد تا کنون ۱۳۰ هزار خدمت در بخش اقامت، نظارت، حمل و نقل و سایر حوزه های مرتبط با سفر به زائران بارگاه منور رضوی ارائه کرده است.

فرماندار مشهد گفت: در قالب قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد، تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ ویژه پاسخگویی و خدمات رسانی به زائران در حوزه اسکان، حمل و نقل، اصناف و دریافت شکایات در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز طی نیمه شعبان تا پایان روز بیست و هفتم اسفند ماه، ۲ میلیون و ۸۴ هزار زائر وارد این استان شده اند.

گفتنی است طبق پیش بینی انجام شده حدود ۱۰ میلیون زائر و مسافر در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ وارد خراسان رضوی و مشهد می شوند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.