تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 66026

اعضای هیات رئیسه مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند

اعضای هیات رئیسه مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند

اعضای هیات رئیسه مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند اعضای هیئت رئیسه مجلس طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای این..

اعضای هیات رئیسه مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند

اعضای هیئت رئیسه مجلس طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند.

سیدنظام الدین موسوی (سخنگوی هیئت رئیسه)، علی کریمی فیروز جایی (عضو هیئت رئیسه) و احمد نادری (نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و یکی از مشاوران رئیس مجلس شورای اسلامی) روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ساختمان ستاره ونک تهران حضور پیدا کردند و طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای فنی این اپراتور آشنا شدند.

جزئیات بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم گزارش‌هایی را از وضعیت ترافیکی بسترهای دیجیتال این اپراتور ارائه کرد. همچنین اخوان بهابادی ساختار فنی و چارچوب پلتفرم دیجیتال شاد، سوپر اپلیکیشن روبیکا و ذره بین که به عنوان دستاوردهای ارزنده متخصصان حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود را تشریح کرد.

از سایر موضوعاتی که مدیران فنی همراه اول در این مراسم به نمایندگان مجلس ارائه کردند می‌توان به سبقت از رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط پلتفرم شاد، رشد ۲۰ برابری میزبانی‌ها طی دو سال، میزبانی روزانه ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای سرویس‌های دیجیتال روی دیتاسنترهای توزیع شده همراه اول، کاهش مصرف سرویس‌های خارجی توسط کاربران به ۷۵ درصد و رشد سالانه ۵۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران اشاره کرد.

لازم به ذکر است تفکیک ظرفیت هر پلتفرم و بستر زیرساختی در توسعه و غنی‌سازی ساختار شبکه ملی اطلاعات نقش مهمی دارد و طی این بازدید نیز مدیران فنی همراه اول این مورد را تشریح کردند و برنامه‌های آینده اپراتور همراه اول را برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این حوزه به نمایندگان مجلس ارائه دادند. همچنین نمایندگان مجلس از زحمات جوانان متخصص حوزه ارتباطات کشور تشکر کردند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.