تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
کد خبر : 585987

استفاده از خدمات پرستاری در منزل چه فوایدی دارد؟

استفاده از خدمات پرستاری در منزل چه فوایدی دارد؟

در شرایط متعددی استفاده از خدمات پرستاری در منزل و ویزیت پزشک متخصص در منزل به عنوان یک ضرورت به شمار می رود مثلا ممکن است بیماری امکان مراجعه حضوری به بیمارستان و مراکز درمانی را به دلیل کهولت سن یا ناتوانی جسمی نداشته تا بیماری از بیمارستان ترخیص شده باشد ولی نیاز به مراقبت

در شرایط متعددی استفاده از خدمات پرستاری در منزل و ویزیت پزشک متخصص در منزل به عنوان یک ضرورت به شمار می رود مثلا ممکن است بیماری امکان مراجعه حضوری به بیمارستان و مراکز درمانی را به دلیل کهولت سن یا ناتوانی جسمی نداشته تا بیماری از بیمارستان ترخیص شده باشد ولی نیاز به مراقبت شبانه روزی داشته باشد.

به همین جهت استفاده از خدمات پرستاری در منزل و اجاره تجهیزات پزشکی می تواند کمک کند تا مراقبت و نگهداری بهتری برای بیمار انجام شود و هر چند که در مقابل ممکن است اعضای خانواده هم دارای مشغله‌های کاری فراوانی باشند که امکان مراقبت ۲۴ ساعته برای آنها وجود نداشته باشد. مراقبت از بیمار یا حتی مراقبت از سالمند در منزل و مراقبت از کودک در منزل به تخصص کافی و مهارت های ویژه نیاز دارد و هر کس قادر به انجام آن نخواهد بود؛ به همین جهت بهترین گزینه پرستارانی هستند که دارای مدرک معتبر می باشند و دوره های آموزشی متعددی را سپری کرده اند. در ادامه به مزیت های اصلی استفاده از خدمات پرستاری در منزل و یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده این خدمات اشاره شده است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید….

  • مراقبت از سالمند در منزل به واسطه پرستاری که آگاه به رژیم غذایی مناسب و تغذیه کافی می باشد می تواند سلامت سالمند را به دنبال داشته باشد. افرادی که بالای سن ۶۵ سال هستند ممکن است با بیماری های مختلفی دست و پنجه نرم کرده باشند و پرهیز از برخی غذاها برای آنها امری ضروری است. استفاده از یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند به سلامت آنها کمک فراوانی نماید.
  • مدیریت دارو و دادن دارو در تایم های مشخص طبق نظر و تجویز پزشک به بیمار از دیگر خدمات پرستاری در منزل است. اگر فردی دارای چندین نسخه دارو باشد و از داروهای متفاوت استفاده کند قطعاً مدیریت داروها و تزریقات برای این شخص امری آسان نخواهد بود؛ یک پرستار مطمئن و قابل اعتماد می تواند به بهترین شکل ممکن داروها را در زمان مناسب به بیمار بدهد و پیشگیری جدی از تداخل دارویی داشته باشد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه برای انواع خدمات پرستاری از جمله مراقبت از کودک در منزل یا مراقبت از سالمند در منزل و… وجود دارد. مثلا هزینه ای که شما برای مراقبت از کودک در منزل برای تایم صبح تا ظهر پرداخت میکنید نسبت به هزینه های که به مراکز آموزشی و مهدکودک ها میدهید در اکثر موارد کمتر خواهد بود. در کنار آن شما هزینه ی بابت ایاب و ذهاب کودک تان نخواهید داشت.
  • یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا روند مراقبت و نگهداری از بیمار را در منزل بهتر و ساده تر نمایید، اجاره تجهیزات پزشکی است چرا که برخی از بیماران به این تجهیزات نیاز دارند تا تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرند و پروسه درمانی شان طی گردد.

استفاده از خدمات پرستاری در منزل چه فوایدی دارد؟2

راحت ترین و مطمئن ترین روش دسترسی به خدمات پرستاری در منزل، خدمات پزشکی و مشاوره ای

اگر تمایل دارید تا روزانه اخبار و مقالات پزشکی معتبر را مطالعه کنید و همچنین به انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی و مشاوره ای به واسطه پزشکان متخصص و کارکنان حرفه ای دسترسی داشته باشید کافیست سری به آرین طب بزنید. در این مجموعه معتبر و شناخته شده انواع خدمات نظیر گفتار درمانی، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، رادیولوژی در منزل، پانسمان (زخم بستر دیابتی)، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، فیزیوتراپی، تزریق سرم، پرستاری ICU در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، ویزیت پزشک متخصص در منزل، پزشک عمومی، خدمات پرستاری، آزمایش آنتی بادی، تست PCR( پروازی) به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد. بدین منظور وارد سایت آرین طب شده و نام سرویس و سپس زمان و جزئیات را مشخص کنید تا درخواست شما ثبت و انجام گردد.

استفاده از آرین طب به صورت 24 ساعته با خدمات اورژانس نیز می باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.