تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر : 590979

از کجا قیمت کابینت بگیریم و معتبرترین مرجع کجاست؟

از کجا قیمت کابینت بگیریم و معتبرترین مرجع کجاست؟

بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید کابینت ام دی اف را دارند به دنبال مرجع معتبری هستند که از آنجا قیمت خرید کابینت را سوال کنند. سوال این افراد این است که معتبرترین مرجع خرید کابینت کجاست و از کجا می توانم قیمت کابینت بگیریم؟ چه مرجعی را پیدا کنیم که جنس کابینت های

بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید کابینت ام دی اف را دارند به دنبال مرجع معتبری هستند که از آنجا قیمت خرید کابینت را سوال کنند. سوال این افراد این است که معتبرترین مرجع خرید کابینت کجاست و از کجا می توانم قیمت کابینت بگیریم؟ چه مرجعی را پیدا کنیم که جنس کابینت های تولیدی آن ها از جنس متریال درجه یک باشد؟ از کجا می توانیم کابینت ام دی اف با کیفیتی بالا و قیمتی مطلوب را پیدا کنیم؟ چطور جایی را پیدا کنیم که برای خرید کابینت آشپزخانه منزل خود بتوانیم به آن اعتماد کنیم؟ افراد دوست دارند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند کابینتی با جنس متریال درجه یک و قیمت عالی سفارش دهند.

 

گروه معماری آترینا بهترین تولیدکننده کابینت ام دی اف

برای پاسخ به این سوال که از کجا قیمت کابینت بگیریم و سوالات مشابهی که افراد در مورد مجموعه ای معتبر برای خرید کابینت ام دی اف با قیمت مناسب می پرسند ما می توانیم گروه معماری آترینا را پیشنهاد کنیم که بهترین تولید کننده کابینت ام دی اف در تهران می باشند. این مجموعه سالهاست در حوزه ساخت و تولید کابینت ام دی اف فعالیت دارند و کابینت ها را در مدل های مختلفی مانند کابینت مدرن، کابینت نئو کلاسیک، کابینت کلاسیک، کابینت های گلاس، کابینت ممبران و کابینت انزو طراحی و تولید می کنند. نقطه قوت این مجموعه داشتن پرسنل مجرب  بوده و در روند ساخت کابینت ها از متریال درجه یک با قیمت های کاملاً منصفانه استفاده می کنند.

کابینت مدرن

یکی از انواع کابینت های مدل جدید در دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت مدرن می باشد که می توان آن را در نوع سادگی آن شناخت که می تواند فضای منزل شما را مدرن و لوکس نماید. جدا از اینکه کابینت مدرن چه رنگ یا جنسی دارد می توان ویژگی اصلی آن را سادگی در سبک دانست. این نوع کابینت نقطه مقابل کابینت کلاسیک می باشد که در آن خبری از طرح های اشرافی نبوده و نوع طراحی آن به سادگی انجام شده است.

ویژگی این کابینت ها این است که در نهایت سادگی طراحی شده و دارای طرح پیچیده ای نیستند و از کابینت های کلاسیک بلندتر طراحی می شود و تا سقف به صورت یکپارچه ارتفاع خواهند داشت. معمولاً دستگیره ندارند و اگر هم داشته باشند ساده می باشد. قیمت کابینت مدرن به نسبت کابینت کلاسیک که پر نقش و نگار است کمتر می باشد اگرچه ممکن است نوع گران آن هم وجود داشته باشد.

کابینت های گلاس

نوع دیگری از کابینت مدرن، کابینت های گلاس می باشد که از چوب ام دی اف ساخته می شود ولی روکشی براق و شیشه ای دارد که آن را از کابینت معمولی متفاوت می نماید. این روکش ها زیبایی منحصر به فردی به این نوع کابینت می دهد و آن ها را از مدل معمولی متمایز و خاص می نماید. همانطور که گفتیم کابینت های گلاس زیر مجموعه کابینت مدرن می باشد و در انواع مختلفی مانند کابینت های گلاس با روکش پلی گلاس، کابینت های گلاس اکلیلی، کابینت های گلاس مات، کابینت های گلاس براق و کابینت لمی گلاس تولید می شود.

کابینت های گلاس ترک هم یک نوع از کابینت های گلاس با بهترین و مرغوبترین ورق AGT می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قیمت کابینت های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد و در زمان سفارش آن شما ممکن است با تنوع بالا در قیمت برخورد کنید. این نوع کابینت به نسبت کابینت های چوبی و ممبران ارزان تر می باشد.

کابینت ممبران

کابینت های ممبران نوعی روکش پی وی سی می باشد که بر روی متریال های چوب، ام دی اف یا نئوپان کشیده می شود. روکش ممبران بر روی یک طرف از متریال ها کشیده می شود و طرف دیگر آن پی وی سی که ارزان تر می باشد، کار می شود. بدنه کابینت ممبران از ورق های ام دی اف خیلی مقاومی ساخته شده که ضخامت بالایی دارند و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. برخی از افراد فکر می کنند که کابینت ممبران همان کابینت کلاسیک می باشد در صورتی که می توانند این نوع کابینت ها هم نوع کلاسیک و هم نوع مدرن باشند.

یعنی هم کابینت ممبران کلاسیک و هم کابینت ممبران مدرن در بازار موجود می باشد که به دلخواه مشتری استفاده می شود. یکی از مسائل مهم در تعیین قیمت کابینت های ممبران نوع و جنس ام دی اف به کار رفته در آن می باشد. قیمت کابینت ممبران نسبت به کابینت های کلاسیک کمتر بوده ولی به دلیل هزینه ساخت بالاتر قیمت آن از کابینت های هایگلاس بالاتر می باشد.

گروه معماری آترینا بهترین مرجع قیمت گیری کابینت ام دی اف

افرادی را به دنبال خرید کابینت با جنس متریال مرغوب و درجه یک می باشند و سوال می کنند که از کجا قیمت کابینت بگیریم می توانند با گروه معماری آترینا تماس بگیرند. گروه معماری آترینا بهترین مرجع قیمت گیری کابینت ام دی اف می باشد که افراد می توانند با مراجعه به سایت قیمت روز کابینت ام دی اف را دریافت نمایند.

گروه معماری آترینا با داشتن تیمی مجرب و متخصص با سابقه چندین ساله در زمینه تولید انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف در سبک های مدرن، های گلاس و ممبران و همچنین انواع کمد لباس، کمد دیواری و پارتیشن های اداری و … به صورت حرفه ای مشغول به کار می باشند و رضایت مشتریان را همواره مدنظر خواهد داشت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.