تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 584380

اختلال و قطعی گسترده اینترنت کشور – ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ (به روز رسانی شد)

اختلال و قطعی گسترده اینترنت کشور – ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ (به روز رسانی شد)

اختلال و قطعی گسترده اینترنت کشور – ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ (به روز رسانی شد) بر اساس گزارش های رسیده از کاربران و مانیتورینگ نت بلاکس، اینترنت کشور امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ دچار قطعی و اختلال شدید شده و بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت ایران قطع شده اند. به نظر می رسد که سریال قطعی

اختلال و قطعی گسترده اینترنت کشور – ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ (به روز رسانی شد)

بر اساس گزارش های رسیده از کاربران و مانیتورینگ نت بلاکس، اینترنت کشور امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ دچار قطعی و اختلال شدید شده و بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت ایران قطع شده اند.

به نظر می رسد که سریال قطعی های اخیر در اینترنت کشور تمامی ندارد و امروز هم شاهد قطعی گسترده اینترنت در ایران هستیم؛ موضوعی که طبق معمول هیچ مقام رسمی در مورد علت آن اظهار نظر نکرده و مشخص نیست چه زمانی اختلال برطرف می شود.

طبق اعلام وب سایت نت بلاکس، از ساعاتی پیش ۲۱ درصد از اینترنت ایران دچار اختلال شده و همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش های متعدد کاربران به گجت نیوز، قطعی اینترنت در اپراتور ایرانسل و بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت ثابت ADSL در کشور وجود دارد.

لازم به ذکر است که اینترنت اپراتور همراه اول و رایتل قطع نشده اما با کندی شدید مواجه است.

متاسفانه هنوز هیچ مقام رسمی به این قطعی گسترده واکنش نشان نداده و کسی از علت یا زمان رفع این اختلال خبر ندارد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به روز رسانی 1: علت اختلال اینترنت کشور اعلام شد

علت اختلال در اینترنت، آتش سوزی در یکی از حوضچه های مخابراتی است

بر اساس اعلام منابع رسمی، به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.

به روز رسانی 2: اتصال اینترنت بسیاری از اوپراتورها دوباره برقرار شده است

به گزارش کاربران گجت نیوز ار مناطق مختلف ایران، دقایقی است که اینترنت کاربران در حال وصل شدن است؛ با این حال، اختصال شدید و قطع وصلی همچنان وجود داشته و مشخص نیست چه زمانی وضعیت به حالت پایدار بازخواهد گشت.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.