تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۲۱
کد خبر : 21671

اختتامیه جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی «نقشا» در آرامگاه فردوسی

اختتامیه جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی «نقشا» در آرامگاه فردوسی

کافه دانش: جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی «نقشا» با پخش از شبکه‌های مجازی از جمله اپلیکیشن حوزه هنری، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در جوار آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی با اعتقاد به مفاهیم عمیق و نهفته در داستان‌ها و حماسه‌های شاهنامه حکیم …

کافه دانش: جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی «نقشا» با پخش از شبکه‌های مجازی از جمله اپلیکیشن حوزه هنری، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در جوار آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی با اعتقاد به مفاهیم عمیق و نهفته در داستان‌ها و حماسه‌های شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی به عنوان یکی از اسناد هویت ملی و در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به زبان معیار، جشنواره بین‌المللی نقالی و شاهنامه‌خوانی را در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

در این جشنواره بیش از ۷۰۰ اثر با حضور علاقه‌مندانی از ۷۰ شهر سراسر کشور شرکت کردند که از این میان ۳۲۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و در پایان ۶۰ نامزد برای دریافت جوایز جشنواره معرفی شدند.

آیین اختتامیه این رویداد با معرفی برگزیدگان خود در جوار آرامگاه حکیم فردوسی سوم تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و با حضور جمع محدودی از پیشکسوتان نقالی و شاهنامه‌خوانی و نامزدهای جشنواره برپا می‌شود.

آیین پایانی جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی «نقشا» به‌صورت زنده و مستقیم از اپلیکیشن حوزه هنری و آپارات سوره هنر ۳ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.

برای نصب اپلیکیشن حوزه هنری، عدد ۱ را به ۵٠٠٠٢٠٧٧ ارسال و یا از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

انتشار خبر: محمد رضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.