تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 71503

اجرای بازی های PS2 و GBA از طریق Bios

اجرای بازی های PS2 و  GBA از طریق Bios

بازی های PS2 پلی استیشن ۲ همانطور که می دانید بازیهای پلی استیشن ۲ یا به اختصار Rom Ps2 با وجود بازی های انحصاری و اختصاصی سونی بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. اکنون به لطف املاتور PCSX2 می توانید بازی های پلی استیشن ۲ را روی رایانه شخصی خود اجرا کنید. در واقع Bios …

بازی های PS2 پلی استیشن ۲

همانطور که می دانید بازیهای پلی استیشن ۲ یا به اختصار Rom Ps2 با وجود بازی های انحصاری و اختصاصی سونی بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. اکنون به لطف املاتور PCSX2 می توانید بازی های پلی استیشن ۲ را روی رایانه شخصی خود اجرا کنید. در واقع Bios PS2 فایلی برای شبیه سازی بازی های پلی استیشن ۲ در کامپیوتر است. در حین نصب، می توانید زبان برنامه را انتخاب کنید و بایوس را در تنظیمات پیکربندی کنید.

آیا استفاده از شبیه سازPCSX2 ایمن است؟

بله، تمامی فایل هایی که از HeXrom دانلود میکنید توسط برنامه های انتی ویروس بررسی شده اند و ۱۰۰٪ برای کامپیوتر ایمن و مطمئن هستند.

آیا می توان Roms بازی های PS2 را در اندروید اجرا و بازی کرد؟

بله، شما می توانید بازی های PS2 را در دستگاه های اندرویدی خود بازی کنید. برای اجرای بازی های PS2 در اندروید، کافی است از برنامه شبیه سازی به نام Damonps2 استفاده کنید.

بررسی بازی Pokemon Black

پوکمن بلک Pokemon Black Rom یکی از بهترین سری رام های Pokemon Roms برای کنسول NDS و ۳DS می باشد. این بازی حدود ۱۱ سال پیش در ژاپن و USA ارائه و منتشر شد و گیمرهای زیادی را جذب خود کرد. بازی Pokémon Black and White در سال ۲۰۱۲ توسط دو دنباله به نام‌ های Pokémon Black 2 و White 2 ادامه داده شد که دو سال پس از داستانهای سری سیاه و سفید این بازی اتفاق می‌افتد. Pokémon Black 2 و White 2 دومین و آخرین نسخه این فرنچایز هستند.

اجرای بازی های PS2 و  GBA از طریق Bios

تغییرات نسخه جدید بازی پوکمن بلک  Pokemon Black

  • اکنون TM ها مانند HM ها کاربردهای بی نهایت دارند.
  • زمانی که حرکت جدیدی آموزش داده شود،PP فعلی حرکت جایگزین شده باقی می ماند.
  • حرکات Defog،Whirlpool و Rock Climb دیگر HM و TM نیستند.
  • حرکت Rock Smash از HM به TM94 تغییر کرده است.
  • Dive به عنوان HM06 برمی گردد، که قبلاً HM08 در نسل III بود.
  • HM ها دیگر برای استفاده در خارج از نبرد نیازی به نشان های Gym خاصی ندارند.

GBA Bios  چیست ؟

بایوس GBA Bios فایل های میان افزار یا به نوعی سیستم اجرایی دستگاه بازی Gameboy Advance  هستند که اجازه می دهد انواع رام بازی GBA Roms را روی کامپیوتر یا گوشی اجرا و بازی کنید. هنگامی که شما یک شبه سازی یا همان املاتور GBA Emulator را از Hexrom.com دانلود و نصب کردید میتوانید فایل Bios را روی آن آپلود کرده و سپس انواع رام گیم بوی ادونس مانند Pokémon Emerald، Mari cart Roms  و The Legend of Zelda  را روی آن اجرا نمایید. در کل بایوس فایل بسیار کم حجمی است که اجازه میدهد بدون هیچ کارتریج از کنسول مورد نظر آن را روی دستگاه های متفاوت بوت کنید.

اجرای بازی های PS2 و  GBA از طریق Bios

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.