تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 35605

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هفتم

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هفتم

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هفتم هفتمین قسمت از مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ به بخش SBC اختصاص دارد. قطعا این بخش یکی از مهمترین بخش‌های بازی است، که جایزه‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تکمیل کردن SBC ها هم باعث دریافت پک‌های بهتری می‌شود و هم بازیکنانی بعنوان جایزه در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند تیم شما را به تنهایی به سطح‌های بالاتری در بازی و نتیجه‌گیری برساند. ما سعی داریم در این مقاله، هم روش SBC زدن را به شما آموزش دهیم و هم بررسی کنیم و ببینیم چه SBC هایی ارزش تکمیل کردن را دارند، زیرا تکمیل کردن هر SBC هزینه‌هایی دارد و باید بررسی کاملی در مورد آن انجام دهید تا سرمایه باشگاه شما به خطر نیفتد. با هفتمین قسمت از سری مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ همراه گیم پاس باشید.
ما در این بخش هم روش‌های تکمیل کردن SBC ها را به شما آموزش می‌دهیم و هم منوی این بخش از آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ را با هم بررسی می‌کنیم.
قبل از انجام دادن هر SBC باید این نکته را در نظر داشته باشید، بازیکنانی که برای تکمیل SBC از آنها استفاده می‌کنید دیگر به باشگاه شما برنمی‌گردند و عملا آنها را از دست می‌دهید، به همین خاطر باید خیلی در تکمیل کردن SBC توجه کنید و ارزش آن را کاملا بسنجید.
برای تکمیل کردن SBC ها باید از منوی اصلی وارد بخش Play شود، سپس مانند تصویر وارد بخش Squad Building Challenge شوید. حالا شما می‌توانید انواع SBC هایی که توسط ناشر بازی منتشر شده را مشاهده کنید و هر کدام که دوست دارید را تکمیل کنید. در بخش Squad Building Challenge شما با چند نوع از SBC ها روبرو خواهید شد.
در بخش Squad Building Challenge از سمت چپ به راست پنجره‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.
پنجره ALL در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ در پنجره اول که ALL نام دارد همه‌ی SBC های منتشر شده قرار دارند و دسته بندی خاصی در این پنجره صورت نمی‌گیرد.
پنجره Live در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ در این بخش شما شاهد SBC هایی هستید که بصورت مدت‌دار توسط ناشر در بازی قرار می‌گیرد. بعنوان مثال اس بی سی کارت پلیر مومنت Layvin Kurzawa به مدت ۶ روز در بازی قرار دارد، و بعد از ۶ روز از دسترس خارج خواهد شد. در این بخش در کنار تایم باقی مان..

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هفتم

هفتمین قسمت از مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ به بخش SBC اختصاص دارد. قطعا این بخش یکی از مهمترین بخش‌های بازی است، که جایزه‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تکمیل کردن SBC ها هم باعث دریافت پک‌های بهتری می‌شود و هم بازیکنانی بعنوان جایزه در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند تیم شما را به تنهایی به سطح‌های بالاتری در بازی و نتیجه‌گیری برساند. ما سعی داریم در این مقاله، هم روش SBC زدن را به شما آموزش دهیم و هم بررسی کنیم و ببینیم چه SBC هایی ارزش تکمیل کردن را دارند، زیرا تکمیل کردن هر SBC هزینه‌هایی دارد و باید بررسی کاملی در مورد آن انجام دهید تا سرمایه باشگاه شما به خطر نیفتد. با هفتمین قسمت از سری مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ همراه گیم پاس باشید.

ما در این بخش هم روش‌های تکمیل کردن SBC ها را به شما آموزش می‌دهیم و هم منوی این بخش از آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ را با هم بررسی می‌کنیم.

قبل از انجام دادن هر SBC باید این نکته را در نظر داشته باشید، بازیکنانی که برای تکمیل SBC از آنها استفاده می‌کنید دیگر به باشگاه شما برنمی‌گردند و عملا آنها را از دست می‌دهید، به همین خاطر باید خیلی در تکمیل کردن SBC توجه کنید و ارزش آن را کاملا بسنجید.

برای تکمیل کردن SBC ها باید از منوی اصلی وارد بخش Play شود، سپس مانند تصویر وارد بخش Squad Building Challenge شوید. حالا شما می‌توانید انواع SBC هایی که توسط ناشر بازی منتشر شده را مشاهده کنید و هر کدام که دوست دارید را تکمیل کنید. در بخش Squad Building Challenge شما با چند نوع از SBC ها روبرو خواهید شد.

در بخش Squad Building Challenge از سمت چپ به راست پنجره‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

پنجره ALL در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

در پنجره اول که ALL نام دارد همه‌ی SBC های منتشر شده قرار دارند و دسته بندی خاصی در این پنجره صورت نمی‌گیرد.

پنجره Live در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

در این بخش شما شاهد SBC هایی هستید که بصورت مدت‌دار توسط ناشر در بازی قرار می‌گیرد. بعنوان مثال اس بی سی کارت پلیر مومنت Layvin Kurzawa به مدت ۶ روز در بازی قرار دارد، و بعد از ۶ روز از دسترس خارج خواهد شد. در این بخش در کنار تایم باقی مانده یک گزینه مشاهده می‌کنید که درج شده Repeatable، این به این معنی است که در تایمی که اس بی سی در دسترس شماست می‌توانید چندین بار این اس بی سی را تکمیل کنید و جایزه آن را دریافت کنید (که معمولا جایزه این اس بی سی ها بصورت پک ارائه می‌شود). در مقابل ما یک سری هم SBC داریم که بصورت Unrepeatable منتشر می‌شود که غیرقابل تکرار هستند و فقط یکبار می‌توانید آنها را تکمیل کنید.

پنجره Foundation در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

این بخش از ابتدای انتشار بازی تا زمانی که بازی در اختیار شماست قابل تکمیل کردن است و جوایز خوبی هم در صورت تکمیل کردن می‌توانید دریافت کنید. SBC های این بخش Unrepeatable هستند و فقط یکبار می‌توانید آن‌ها را تکمیل کنید و جایزه آن را دریافت کنید.

پنجره Swaps در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

این بخش SBCهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با قرار دادن یک سری کارت‌های خاص می‌توانید جوایز آنها را دریافت کنید، بعنوان مثال شما با گذاشتن ۷ کارت Icon Swaps که آموزش دریافت این کارت‌ها را هم در قسمت چهارم از سری مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ در گیم پاس می‌توانید مطالعه فرمائید، قادر خواهید بود کارت آیکان نمانیا ویدیچ را بدست بیاورید.

آخرین بروزرسانی محتوایی Battlefield V این تابستان منتشر می‌شود

پنجره Leagues در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

در این بخش از قسمت Squad Building Challenge شما می‌توانید SBC های مربوط به لیگ‌ها را تکمیل کنید، بعنوان مثال برای تکمیل کردن SBC لیگ سری‌آ ایتالیا باید در هر SBC یک تیم از این لیگ را تکمیل کنید. همانطور که در تصویر می‌بینید SBC لیگ ایتالیا شامل ۲۰ SBC می‌شود که هر کدام مربوط به یک تیم در این لیگ می‌شود. سال‌های گذشته با تکمیل کردن این SBC ها یک بازیکن با کارت بوست شده از همان لیگ دریافت می‌کردید، اما امسال جایزه‌های مختلفی در این بخش وجود دارد.

پنجره Icon در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

شما می‌توانید کارت‌های آیکانی که از طریق SBC منتشر می‌شوند را در این بخش مشاهده کنید. معمولا این کارت‌های نمونه قرضی دارند که هزینه اس بی سی آنها خیلی پایین است، شما می‌توانید ابتدا کارت قرضی آیکان مورد نظر را به تیم خود اضافه کنید و در صورت رضایت SBC اصلی را با هزینه بالاتر بزنید تا متحمل ضرر نشوید.

پنجره Upgrade در بخش Squad Building Challenge آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

این بخش مربوط به SBC هایی می‌شود که بیشتر شبیه به آپگرید کردن هستند. بعنوان مثال بازی از شما می‌خواهد ترکیبی از ۱۱ بازیکن برنز را در SBC قرار دهید و بعنوان جایزه دو بازیکن سیلور دریافت کنید. این آپگرید ها هر هفته به روز می‌شوند و باید سعی کنید این قسمت از بازی را چک کنید.

در منوی بخش SBC با زدن دکمه مثل در پلی استشین یا Y در ایکس باکس، SBC مورد نظر خود را به بخش Favourite اضافه کنید تا سریعتر به آن دسترسی داشته باشید.

آموزش حل کردن SBC در آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

برای حل کردن SBC ها در آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ باید توجه داشته باشید که بازی از شما چه چیزی می‌خواهد، ما برای نمونه در این مقاله دو تا از SBC های فیفا ۲۱ را با هم بررسی می‌کنیم.

ابتدا باید توجه داشته باشید اولویت ما در حل کردن SBC ها بازیکنان آنترید شما باشد، تا کمترین ریسک ممکن را متحمل شوید. مخصوصا SBC هایی که جایزه آنها بصورت پک است چون ریسک بالاتری دارد سعی کنید حتما از آنتریدها استفاده کنید.

وقتی وارد یکی از SBC های بازی می‌شوید با تصویر بالا روبرو خواهید شد، باید بدانید شما موظفید SBC را با ترکیبی که ناشر برای شما در نظر گرفته تکمیل کنید و نمی‌توانید ترکیب را تغییر دهید، این ترکیب میتواند ۲-۴-۴ باشد یا ۳-۴-۳ یا هر ترکیبی در فوتبال.

در سمت راست تصویر یک سری از ویژگی‌ها نوشته شده است که شما باید ترکیبی را درست کنید که با همه‌ی ویژگی‌های سمت راست تصویر مطابقات داشته باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید در سمت راست اولین گزینه از ویژگی‌ها نوشته شده است Leagues: Exactly 5. این به این معنی است که ترکیب شما باید تشکیل شده از دقیقا ۵ لیگ مختلف باشد، نه کمتر نه بیشتر. احتمال دارد با عباراتی مثل Leagues: Min 5 یا Leagues: Max 5 هم روبرو شوید.

تریلر جدید گیم پلی و داستان بازی Death Stranding منتشر شد

Leagues: Min 5 به این معنی است که ترکیب شما باید حداقل از ۵ لیگ مختلف تشکیل شود. کمتر از این تعداد مورد قبول نیست و نمی‌توانید SBC‌ تکمیل کنید.

Leagues: Max 5 به این معنی است که ترکیب شما باید حداکثر از ۵ لیگ مختلف تشکیل شود. بیشتر از این تعداد مورد قبول نیست و نمی‌توانید SBC‌ تکمیل کنید.

این توضیحاتی در مورد Max و Min خدمت شما دادیم در مورد سایر ویژگی‌ها هم صدق می‌کند و مختص ویژگی League نیست.

در ویژگی بعدی در SBC بالا نوشته شده Players From Same League: Max 4 این یعنی تعداد بازیکنانی که از یک لیگ مشترک داخل SBC قرار می‌گیرند نباید بیشتر از ۴ عدد باشد.

مورد بعدی نوشته شده Players From One Club: Max 4 این به این معنی است که شما نهایتا از ۴ بازیکن می‌توانید استفاده کنید که از یک تیم باشند.

در گزینه بعدی نوشته شده Rare Players: Min 6 برای حل کردن این گزینه شما باید حداقل از شش بازیکن Rare استفاده کنید. در هر سطح از بازیکنان ما دو نوع کارت داریم. یکی Rare و دیگری Common. در تصویر زیر می‌توانید تفاوت بین کارت‌های Rare و Common را مشاهده کنید.

گزینه بعدی در این بخش Team Overall Rating هستش که نشان دهنده Overall کلی تیم شماست. در این اس بی سی حداقل اوورال درخواستی ۶۹ هستش که اگر بعد از جایگذاری بازیکنان در SBC اوورال شما کمتر بود باید کارت‌هایی با اوورال بالاتر را جایگزین بازیکنان ضعیف ترکیب کنید.

در مورد Team Chemistry هم در قسمت سوم آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ بصورت مفصل صحبت کردیم فقط این نکته قابل ذکر است که برای افزایش کمیستری تیم باید به سایر ویژگی‌هایی که SBC از شما خواسته هم توجه داشته باشید تا بتوانید آن را حل کنید.

حالا سراغ دومین SBC برای بررسی می‌رویم.

اولین ویژگی لازم در این SBC گزینه Clubs: Max 4 است، این گزینه به این معنی است که شما در این SBC باید نهایتا از بازیکنان ۴ باشگاه استفاده کنید و بیشتر از این تعداد مجاز نخواهد بود.

گزینه دوم Nationalities/ Region: Min 6 است که نشان می‌دهد شما باید حداقل از ۶ ملیت بازیکن در تیم خود داشته باشید.

Players From Same League: Min 3 در بررسی SBC اول معنی Min و Max را توضیح دادیم، حالا در این مورد بازی از شما می‌خواهد حداقل ۳ بازیکن از یک لیگ فوتبال را در تیم خود قرار دهید.

Gold Players: Min 4 باید حداقل چهار بازیکن گلد در تیم خود داشته باشید. (Rare یا Common بودن کارت مطرح نیست)

Rare Players: Min 3 باید حداقل سه بازیکن Rare در تیم خود داشته باشید.

Team Chemistry: Min 85 از شما می‌خواهد کمیستری تیم خود را حداقل روی ۸۵ نگه دارید.

به پایان هفتمین قسمت از سری مقاله‌های آموزش فیفا ۲۱ رسیدیم، سعی کردیم نکات مهمی که برای حل کردن SBC لازم است را برای شما به اشترک بگذاریم و از شما عزیزان می‌خواهیم اگر نکته‌ای یا سوالی در مورد هر بخشی از فیفا دارید در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

۰/۵ (۰ نظر) فروش انواع پلی استیشن 4 منبع GamePass برچسب‌هاEA Sports Electronic Arts FIFA 21 FIFA Ultimate Team FIFA Ultimate Team Learning

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.